פפאראצי: תום פרנץ בכותל המערבי

לצד אלפי המוחים בכותל המערבי הבוקר (שני) נגד הנשים הפרובוקטיביות נראה תום פרנץ, הזוכה הגדול בתוכנית "מאסטר שף", שנראה למרחוק בשל גובהו המיתמר. פרנץ לא נראה כמי שלקח חלק במחאה אבל בהחלט לא הפסיק לתעד את ההמונים • שרגא ניימן תיעד (ברנז'ה)

 (צילום: שרגא ניימן)
(צילום: שרגא ניימן)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
י. | 14/07/20139
מציץ לעזרת הנשים מעל למחיצה

בקוקו ובצבע וורוד החולצה

יען כי גבהו בנות ציון כך גֹבהו מיתמר

ולא, לא עליו קדוש ייאמר

היישר מרגמניה למסך הטמא

בשביל נזיד עדשים או מנת גורמה

בפרהסיה ולעיניי אשתו ביום הזכייה

התחבק חיבוק דב עם השופטת החשופה

באין פוצה פה ומצפצף

בתוך הזרם החילוני מתייפייף

על ייהרג ואל יעבור עובר וחושב

העיקר שאותי הקהל אוהב

ואשתו היהודיה בעלת המטפחת

לא יודעת נפשה מרוב נחת

כמה סומא עוד אפשר להיות?

כמה יכול עוד החושך לכסות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתן | 08/07/20138
ואגב, הוא מגיע בקביעות לכותל, אז מה ההתרגשות??

אף פעם לא ראיתם מישהו מצלם בכותל?..
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מורן | 08/07/2013 
http://bidur.nana10.co.il/Article/?Artic leID=954707
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 08/07/20137
בחור מדהים עם לב זהב ואני בטוח שהוא ביחד עם הציבור החרדי ולא הרפורמי והדתי לאומי
▾ דווח על תגובה זו  0 
דנה... | 08/07/20136
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 08/07/20135
מה יה’ הסוף עם הגזרות הקשות בארצינו הקדושה? ובפרט בחילול ד' בכותל המערבי? המקום הכי קדוש בעולם, רבותי הגיע הזמן!!!!!!! שכל בעל דעת יידע שלא צריכים לפתוח את העיניים הרבה, בשביל להבין שכל העולם מתהפך בשנים האחרונות, בצורה מהירה ומטורפת לקראת בואו של משיח צדקנו, שחלק מתפקידו יהיה להביא שעבוד מלכויות, ובית המקדש השלישי וכו’, ואז ידעו כי ד’ אחד ושמו אחד….בלי הציונים הרשעים והכופרים.

כמו שאנו מתפללים בימים הקדושים: וּבְכֵן צַדִּיקִים יִרְאוּ וְיִשְׂמָחוּ וִישָׁרִים יַעֲלזוּ. וַחֲסִידִים בְּרִנָּה יָגִילוּ. וְעולָתָה תִּקְפָּץ פִּיהָ. וְהָרִשְׁעָה כֻּלָּהּ כְּעָשָׁן תִּכְלֶה. כִּי תַעֲבִיר מֶמְשֶׁלֶת זָדון מִן הָאָרֶץ: וְתִמְלךְ אַתָּה הוּא ד’ אֱלהקינוּ מְהֵרָה לְבַדֶּךָ עַל כָּל מַעֲשֶׂיךָ. בְּהַר צִיּון מִשְׁכַּן כְּבודֶךָ. וּבִירוּשָׁלַיִם עִיר קָדְשֶׁךָ. כַּכָּתוּב בְּדִבְרֵי קָדְשֶׁךָ. יִמְלךְ ד’ לְעולָם אֱלקיִךְ צִיּון לְדר וָדר………

לזכור טוב ששותפי ממשלת השמד והשנאה – יתנו את הדין בקרוב. היום ר"ח מנחם אב הוא יום עצוב לעם ישראל בכל העולם. לא ליפול ח"ו, רק לזכור, ש“והיא שעמדה לאבותינו ולנו.. שבכל דור…והקב”ה מצלינו מידם” “עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו קל” חזק חזק.

אנחנו גם חייבים להתחיל לשפר מעשינו-המצות ומעשים טובים, ולהתעורר מיד, ולשוב ולבקש על נפשינו מהקב”ה, זה חייב להיות “‘הנושא היחידי” שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם, ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממ”ש אמן ואמן

כל שותפי ממשלת-מדינת איזראיל-השמד והשנאה – יתנו את הדין בקרוב, ע"י הקב"ה. ומתפללים בכל יום שיקויים הפסוק הצילני נא מיד אחי מיד עשו, ואנחנו צריכים להמשיך לקדש שם שמים כל יום וכל רגע. גם כבר הגיע הזמן שאנחנו נתפלל בכוונה, ולשפר הצניעות של הנשים הצדקניות בכל הארץ, כולם ללבוש "שאל" ע"פ חיובי הצניעות של דורי דורות. ובזכות זה יהיה ישועות גדולות לנו ולכל עם ישראל בכל העולם כולו, אמן.

————————

הטרדות שמקיפות כל אחד ואחד, מסיטות ומונעות מאיתנו האמת הנכון, לבקש ולצפות באמת גמור, לגאולה שלמה, למשיח, “לבית המקדש השלישי”, לאושר הנפלא הזה השמחה האמיתית בעולם הזה.

לוּ באמת היינו צועקים והיינו כואבים את חסרוננו זה, בודאי היינו כבר נגאלים,

וזאת על פי דברי המדרש (ילקוט איכה פרשה א’): “אמר יצחק לפני הקדוש ברוך הוא: שמא אין חזרה לבנים?! אמר לו: אל תאמר כן, (אם) יש דור שהוא מצפה למלכותי – מיד הם נגאלים, שנאמר ויש תקוה לאחריתך נאום ה’ ושבו בנים לגבולם”.

חייבים להכניס זאת טוב טוב למוחנו ולליבנו: אין לנו פתרון אחר, זהו הפתרון האמיתי היחידי! ואנחנו חייבים להתעורר מיד, ולבקש על כך מהקב”ה, זה חייב להיות ‘הנושא’ שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, אין לנו זמן לישון, רק חיזוק ותשובה וכו' ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממש אמן ואמן!
▾ דווח על תגובה זו  0 
קותי סבג | 08/07/20134
יש לי דמעות מהתרגשות
▾ דווח על תגובה זו  +1 
סקרנית | 08/07/20133
באמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
צהובה | 08/07/20132
הזויים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקי | 08/07/20131
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"