מאה שערים: תושבים התגודדו סביב חייל חרדי

בשעות הלילה (ראשון), התגודדו עשרות חרדים סביב חייל חרדי ברחוב זוננפלד בשכונת מאה שערים בירושלים חלקם קראו לעברו קריאות גנאי. החייל חולץ ללא שנפגע או הותקף (בארץ)

 (צילומים: אהרן והב - חדשות 24)
(צילומים: אהרן והב - חדשות 24)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
גליל | 17/07/201312
בכונה רעה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרוש~! | 15/07/201311
צבועים!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מנחם | 15/07/201310
אייפון או מחשב להעביר את הזמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירא שמים | 15/07/20139
על פני ה"חרדים" המזוייפים האלו!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הם בבחינת "מלאך רע בעל כרחו עונה אמן", ובעל כרחם הם מרמזים שאתם: "ח'ר'ד'ים ק'דושים", כי המוסר נפשו על ארץ ישראל נקרא קדוש כמוסר נפשו על קידוש השם, כמבואר בספר "קול התור" פרק ד', והם יותר ממי שעליו מכריזים בשמים: "הרוגי מלכות אין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתן" (ב"ב י: כי שם נהרגו בשביל להציל את עם ישראל, וכאן נהרגו גם בשביל קידוש השם שבכיבוש אר"י). ועליכם נאמר: "והיה הנשאר בציון והנותר בירושלים קדוש יאמר לו". חזקו ואמצו כי הקב"ה עמכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
המתנכלים לנח"ל החרדי צריכים לפחד על עצמם מ"הזהרו בגחלתן", וזהו עפ"י מה שכתב הגר"ח קנייבסקי שליט"א.

"בעזה"י כ"א סיון תשע"ב.

הנה הנהגת הדור מסורה כיום למרן גאון ישראל הגראי"ל שטינמן שליט"א... והנה חובה לכל לציית לכל מוצא פיו של מרן שליט"א, ***והזהרו בגחלתן***, ובזה מקיימים מ"ע ועשית ככל אשר יורוך". ע"כ.

והנה, כשתקפו את הג"ר יהודה סילמן על דבר שעשה עפ"י הוראת הגראי"ל, אמר לו הגראי"ל: "הם לא תוקפים אותך, אלא הם מכוונים לתקוף אותי", וא"כ בודאי שבכלל זה, מי שתוקף את הנח"ל החרדי ההולכים עפ"י הוראת הגראי"ל שטיינמן, הוא פוגע ישירות בהגראי"ל, ובודאי שהוא בכלל "הזהרו בגחלתן".

*

וכתב יו"ר זק"א יהודה משי זהב: "בזמנו, שלחתי מתנדבים להגן על מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א שהגיע ל'שבע ברכות' של נכדתו בירושלים, אחרי שסיקריקים אלו התקבצו וזממו לפגוע בו פיזית רח"ל, - מתחת לאחד מרכביהם נמצאו כמה בקבוקים עם חומר דליק. לא יאומן כי יסופר". וצריך להוסיף, שבאותו חומר דליק ידליקו את הגיהנם שלהם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוח עמלק

הגר"א אומר שמי שמתנכל לכיבוש ארץ ישראל יש בו רוח של עמלק, שהרי כתוב 'זכור את אשר עשה לך עמלק.. אשר קרך בדרך', ומיד אח"כ כתוב 'והיה כי תבא אל הארץ', ללמדך שבכל דור ודור, עמלק נלחם באלו שעמלים למען שיבת ציון וארץ ישראל.

*

וכ"כ בקול התור (לתלמיד הגר"א מפי הגר"א) פרק ה': ובעוה"ר, רבים הם החוטאים חטא גדול של "וימאסו בארץ חמדה", גם רבים מתופשי התורה לא ידעו ולא יבינו .. שנסחפו בקליפת חטא המרגלים .. הרי המרגלים היו גדולי ישראל והשטן השיאם .. ואנו תפלה שכל אלה **שהרוח העמלקית** שוררת בקרבם, שישובו מהר מדרכם הרעה, והוא רחום יכפר עון. ע"כ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהרג ואל יעבור

אוי להם שהם נכשלים באיסור של "יהרג ואל יעבור", כמי שעובר על עבודה זרה גילוי עריות ושפיכות דמים, שאפילו אם אדם עומד בשערי מות רח"ל, ויש לו אפשרות להינצל ע"י שיחליש את הרוח והעוז של כובשי ארץ ישראל – יהרג ואל יעבור, כי "כיבוש ארץ ישראל" – היא מצוה של מסירות נפש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פושעים בתחפושת חרדית; ופוגעים בקדושת חיילים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שום צד כאן, לא יוצא נקי:

החיילים - מוכים

והסקריקים, ושולחיהם, וכל תומכיהם (גם בטוקבקים) - יוכו בידי שמים, ולא יצאו נקיים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמי שמלבין פני חיילים אין לו חלק לעוה"ב, וגם הג"ר שמואל אויערבך פירסם מכתב (בח' תמוז תשע"ג) נגד ביזוי חיילים.

אז מי יכול להעיז ללכת נגד כל גדולי הדור ולהתיר לעצמו שפיכות דמים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ב"קול התור" (פ"ב): "שעיקר הכוח של הערב רב הנ"ל הוא בשערי ירושלים, וביחוד אפתחא דקרתא שעל קו הבינים המערבי" (וזה כל מיני מקומות שסביבות "מאה שערים" בימינו, וכדלהלן).

*

ובספר "מוסד היסוד" (ח"ג פ"ח הערה 8, עמ' 269), מפורטים כל המקומות שנקראים "פתחא דקרתא" ששם עיקר הכוח של הערב רב וכנ"ל, והם: הצד המזרחי של שכונת "אבן ישראל", והבנין החדש של ביה"ח "ביקור חולים", כל הבנינים של הצד המערבי של "רחוב שטראוס", וגוף ה"בנין שטראוס", ושכונת "בתי ויטנברג", והבתים הסמוכים לצד המערבי של שכונת "מאה שערים", ושכונת "שערי פינה", והצד המזרחי של שכונת "בתי הבוכארים".
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"