אור החיים: עצרת תפילה אדירה לרפואת מרן הרב חיים עובדיה יוסף

מנהיגי ורבני הציבור הספרדי התכנסו לעצרת תפילה וזעקה אדירה לשלומו של מרן בישיבת אור החיים. השתתפו בניו של הגר"ע, הראשל"צ הגר"י יוסף והגאון רבי דוד • צפו (חרדים)

הראשל"צ הרב יצחק יוסף, והרב בקשה דורון. (צילום: יעקב לביא)
הראשל"צ הרב יצחק יוסף, והרב בקשה דורון. (צילום: יעקב לביא)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אריה | 25/09/20135
מתגעגעים לרב בקשי
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 25/09/2013 
יוצא זך ונקי מכול ה...... האחרון

ובכלל לא משתתף בבלאגנים האחרונים

בבחירות האחרונות לרבנות יצא מגדרו ולבקשתו של מרן

עזר בכול הכוח לרב יצחק וגם מאמין בכול ליבו שהרב יצחק

הכי מתאים לתפקידו
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 25/09/20134
סתם בילבלו את המוח שעושים גלימה מיוחדת כמו הרב ניסים

העתיקו בדיוק את הגלימה של הרב בקשי.

ושימשיכו לחיות בשלום ובשלווה
▾ דווח על תגובה זו  0 
נדב | 25/09/20133
▾ דווח על תגובה זו  0 
רועי | 25/09/20132
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפואה שלמה | 25/09/20131
כדי שיזכה רבינו לרפואה שלמה בקרוב, כדאי להזכיר פרט אחד שנהיה לאחרונה מאוד מאוד ירוד אצלינו וזה מסכן את כל הכלל ח"ו כמבואר בפסוק (דברים כ"ג ט"ו) "כי ד' אלקיך מתהלך בקרב מחנך להצילך ולתת אויביך לפניך והיה מחניך קדוש ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך" והיינו שישמרו על הצניעות ואם לא השכינה שבה מאחרינו ח"ו.

היום ענין הצניעות ירד כל כך הרבה נורא נוראות מי יודע איזה חרון אף זה גורם בעולם, ידוע מה שכתוב בחז"ל וספרי מוסר וחסידות, שכמו ששמירת הצניעות זה ממשיך את השכינה בעולם, כמו"כ הפריצות כביכול מרחיק את השכינה ואת השמירה מן העולם, מדברים על הצרות צרורות מה שיש היום אבל מה גורם לצרות שזה חסרון הצניעות על זה לא מדברים, הדבר הראשון זה צניעות כמו שהחפץ חיים היה תמיד דורש.

היום זה נהיה מצב כזה שהמצב של הצניעות ברחוב כל כך ירד שא"א לתאר ולומר את זה, ולאחרונה מסתובבים להם לפעמים באמצע הלילה בשבתות וחגים בחורים נושרים שובבים ה"י וצועקים וצוחקים בקול פרוע מאד, מיום ליום נעשה המצב של הצניעות יותר גרוע.

גם לאחרונה יש בתולות אפילו מהחרדים מבתים הכי טובים יושבות על הרצפה ברחוב, וכשיושבות קבוצות של בחורות ורוצים הגברים לעבור ורואות שלגברים אין מספיק מקום לעבור, הם לא זזות, בכלל לא מבינים כלום, ומדברים בקול רם , וצוחקים בקול.

ולא רק ברחוב ירד הצניעות ונעשה יותר פריצות, אלא גם אצלנו ירד הצניעות ונעשה

יותר פריצות בצורה שלא יאומן א"א להבין מה קורה כאן, איך לא צועקים על זה איך הכל שקט איך זה לא מפריע לאנשים, כל כך זה ירד שכבר התרגלו לזה, הולכים ברחוב בחורים והולכות בחורות וצוחקות וצועקות בקולות כאלו ה"י והבחורים אפילו לא זזים, לא מפריע להם כלום, אדרבה הם מסתכלים עליהם בלי שום בושה, זה נורא נוראות מה שרואים היום, איך לא עושים על מצב הצניעות שירד באופן נורא יום תפלה או יום צום בקולות וברקים.

הולכות נשים חרדיות מבקשים מהם שילכו בצד כי צריכים הגברים לעבור הם אפילו לא יודעות מה רוצים מהם, זה המצב של העולם היום בענין הצניעות זה מצער מאד להקב"ה.

ויום יום זה מתדרדר בצורה נוראה הנשים והבנות שלנו כבר לא יודעות מה זה הפרדה והבדלה בין אנשים לנשים צניעות, לא יודעות מה זה לא לדבר ברחוב בקול רם צועקים בקולות משונים ולא מתביישים, יושבות על הרצפה קבוצה של בחורות זה נורא נוראות, יש עוד הרבה לספר אבל מספיק בזה לעורר ואכמ"ל יותר.

ובזכות שנחזק הנ"ל יזכה רבינו לרפואה שלמה בקרוב ממש. אמן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"