צפו: נציגי מפלגת 'טוב' התכנסו בסוכת היו"ר חנוך ורדיגר

נציגי מפלגת 'טוב' של החרדים העובדים, המתמודדים לרשויות המקומיות התאספו לסעודה חגיגית בסוכת יו"ר 'טוב לירושלים' חנוך ורדיגר בשכונת הר נוף בירושלים. תיעוד (בארץ)

 (צילום: משה אסולין)
(צילום: משה אסולין)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אני | 18/10/201310
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך  | 28/09/20139
אז חבל לפתוח עוד פלגנות אם כי אני גם סבור כי במידה וקיימת אפליה עלינו לעשות הכל ובאמת הכל בכדי למגר ולגמר זאת בכל דרך - לא יתכן כי הבן של פלוני לא יתקבל בגלל שאביו עוסק לפרנסתו או בגלל שהוא לא "זכה" להיות "אשכנזי" וכו' זה חילול ה' גדול ומי יודע אם לא בגלל דברים כאלו הציבור החרדי הפך לנרמס ובזוי בעיני העם אשר לא זכו להכיר וללמוד את תורתינו הקד' --- אם לא תצא התחייבות מבתי ה"גדולים" כי כך יש לפעול אני לענ"ד בכל אופן נוטה להסכים עם הדרך של תנועת טוב עם כל הצער אשר בדבר(לגרום לפילוג וממילא להחלשת כח יהדות התורה וכו') חומר למחשבה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך  | 28/09/20138
אז חבל לפתוח עוד פלגנות אם כי אני גם סבור כי במידה וקיימת אפליה עלינו לעשות הכל ובאמת הכל בכדי למגר ולגמר זאת בכל דרך - לא יתכן כי הבן של פלוני לא יתקבל בגלל שאביו עוסק לפרנסתו או בגלל שהוא לא "זכה" להיות "אשכנזי" וכו' זה חילול ה' גדול ומי יודע אם לא בגלל דברים כאלו הציבור החרדי הפך לנרמס ובזוי בעיני העם אשר לא זכו להכיר וללמוד את תורתינו הקד' --- אם לא תצא התחייבות מבתי ה"גדולים" כי כך יש לפעול אני לענ"ד בכל אופן נוטה להסכים עם הדרך של תנועת טוב עם כל הצער אשר בדבר(לגרום לפילוג וממילא להחלשת כח יהדות התורה וכו') חומר למחשבה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 27/09/20137
התנועה הזו, עושה רושם, הולכת להיות הפתעת הבחירות. מי שיצביע לטוב הם בעצם הבעלי בתים, שהם ככלות הכל רוב מניין ובניין של הציבור החרדי. אנשים פשוטים שנהנים מיגיע כפם והולכים בסוף היום לשיעור תורה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמוליק | 26/09/20136
החרדים ברובם עובדים-מעל 95% חרדים עובדים (במלאכה במקצועי קודש ויש במקצועי חול) ומצביעים לש"ס ויהדות התורה..

זה שיש חלק אברכים שלא עובדים כרגע ולמשך השנים הקרובות זה בזכות האשה בבית שרוצה שבעלה יילמד רק תורה וייצא תלמיד חכם..ואני מכיר כאלו משפחות וברוך ה" יוצאים תלמידי חכמים. כבר בגילאי 26-30אם זה רבנים דיינים ומורי צדק בהלכה וכשרות.מוהל.שוחט סופר סתם -זה גם עסק בלימוד תורה וגם פרנסה ..,

לא נראה לי שהם ייעברו את אחוז החסימה?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביגדור | 26/09/20135
וזה אני אומר כחרדי עובד! מה צריך את השטויות האלו. מה צריך את הפילוגים האלו. אנחנו לא מסתדרים עם המצב הקיים, והם מחפשים להתמסטל להם תוך הרס הציבור החרדי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גושיייי | 25/09/20134
החרדי פי כמה וכמה.חבל על כל אלה המשקעים מאמצים.רק רע ייצא מזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
James | 25/09/20133
אם זה יצליח ; 3-4 נציגים זה אומר מהפיכה ברחוב החרדי כבר כאן!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזואלי | 25/09/20132
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 25/09/20131
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"