בכיות ותחנונים מחוץ לחדרו של מרן הרב חיים עובדיה יוסף

מחוץ לחדרו של מרן פוסק הדור רבי חיים עובדיה יוסף מתכנסים מאות אברכים וזועקים לרפואתו של אביהם הרוחני. בבית-החולים נוכחים בשעה זו: הראשל"צ הגאון רבי אליהו בקשי דורון, המקובל רבי בניהו שמואלי והגאון רבי ראובן אלבז. צפו בגלריה מתעדכנת מבית החולים (חרדים)

 (צילום: אהרון והב)
(צילום: אהרון והב)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יפי | 07/10/20134
איזה יום עצוב לכול עם ישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרלה סדן  | 07/10/20133
הני חש צורך לברך ולהתפלל בלב שלם ובאמונה שלמה לשלומו ובריאותו של כבוד הרב המכובד ....הנני חש ובטוח כי הנני מיצג את רובו של העם השפוי אשר אינו עושה איפה ואיפה והמבדיל בין עדה לעדה ובין דם לדם .... ותקוותי כי תפילתנו לבריאותו של הרב וכל עם ישראל תהווה אור לאלו אשר אינם נוהגים כך .
▾ דווח על תגובה זו  0 
א. לוי | 07/10/20132
ותחזיר אותו בריא ושלם לעמך ישראל, זקוקים לו פה כאן!

מחילה אבא חטאנו!

ואתה צדיק על כל הבא עלינו כי אמת עשית ואנחנו הרשענו!

אבא רפא את חולי עמך ישראל ואת מרן הרב חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה, אנא, אבא אל תאחר וגאל אותנו ברחמים בימינו אלה. אמן כן יהי רצוחן
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חרד | 07/10/20131
אני מתפלל לבריאות הרב יוסף. כהשלמה לתפילות ראוי וחשוב שדרעי יתפטר מיד. אני מאמין באמונה שלמה שהכשרות שנתן הרב לגנב ומינויו לראש ש"ס לא הוסיפה לטובתו נקודות בחשבון בית הדין של מעלה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"