יום הבחירות של 'יהדות התורה' בירושלים • גלריה

חברי ופעילי סיעת 'יהדות התורה' בירושלים פתחו את היום בברית לאיציק ברנר ומשם המשיכו למטה המרכזי בהר חוצבים לפעילות השוטפת של יום הבחירות ולסיור בקלפיות • גלריה (כיכר העיר)

 (צילום: שלומי כהן)
(צילום: שלומי כהן)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ג עץ חמור... | 22/10/20131
מה אם כבוד התורה? של הרה"ג ר' שמואל אוירבאך שליט"א ומרן של כל בני הגולה ה"ה ר' חיים קנייבסקי שליט"א עד 120 הספר תורה החי? ומה אם כבוד התורה של מרן ר' חיים ה"ספר תורה החי" שיודע בעל פה כל התורה כולה!!!!

למה מבזים תלמידי חכמים ברבים. לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק - ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לשפר הצניעות מיד!!!.

המביט לארץ ותרעד – בארבעת ימים האחרונים הורגשו חמשה רעידות אדמה בצפון. כנראה שהקב”ה כועס ובוכה על עמ”י ועל ההתנהגות שלהם? ועל הצניעות שלנו!!! הוא מרעיד את הארץ כדי שנתעורר בתשובה שלמה מהר. אנחנו צריכים לעורר מאוד מאוד לשפר המעשים שלנו, כפי שכתוב בספרים הק’ – ובחסד הבורא ב”ה הוא לא החביא מאיתנו את הדרך להגיע ולהתקרב אליו, אנחנו רק צריכים לבחור את זה ולהשתמש איתם ולשפר הצניעות.

בקיצור - רק תשובה וה' יחוס עלינו. וכן אומר לנו דוד המלך ע"ה והוא (השם) רחום יכפר עוון ולא ישחית, וְהִרבה להשיב אפו ולא יעיר כל חמתו (תהילים,מזמור ע"ח,פסוק ל"ח).
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדיק העיר | 22/10/2013 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"