נאום ההפסד של משה ליאון: "בהצלחה לירושלים"

לאחר שלושה חודשים של קמפיין, הפסיד רואה החשבון מגבעתיים את תפקיד ראש העיר בי-ם. בנאום ההפסד שלו, איחל ליאון בהצלחה לעיר, והודה לאנשיו על התמיכה • וידאו (כיכר העיר)

 (צילומים: שלומי כהן)
(צילומים: שלומי כהן)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
דודיל'ה | 23/10/20138
ראשעירית ירושלים ובגדול
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 23/10/20137
משה ליאון, חבל שלא נבחרת!!!

אבל אל לך להצטער, דע כי הכל מכוון מלמעלה, ובוודאי לטובה כך יצא.

תצליח דרכך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 23/10/20136
,,בהם תשועה.

ליברמן וליאון נפלו בפח כי לא הבינו שהחרדים תמיד יבגדו בשותפיהם, אם הצד השני יתן להם יותר.כך דרכם של קבצנים עניים, בלי כסף אין להם חיים, וכל המרבה הרי זה משובח.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מגיע ללאון... | 23/10/20135
המסרון אמש המתחזה לברקת , ומודה על הנצחון, ונועד לגרום לתומכי ברקת לא ללכת לקלפי, זה דבר מלוכלך. מזכיר את הרכב ביום הבחירות לכנסת , שהכריז שאמסלם פרש.

מי שמלכלך ככה - מקבל עונש משמים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גיל | 23/10/20134
עברו 3 חודשים והירושלמי הזמני חוזר לגבעתיים. ב-2018 דרעי וליברמן יריצו אותו לראשות העיר תל אביב או חיפה - הם עדיין לא החליטו איזה מהן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסויה | 23/10/20133
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלישע דוידי | 23/10/20132
וחזור הביתה לגבעתיים. ירושלים ראויה להרבה יותר ממה שיש לך להציע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חגי | 23/10/20131
אני לא מבין אותך .אתה רואה שלא הצלחתה תתפטר .עכשיו אתה לא אומר שהשארת מכתב פיטורים (כזכור אחרי בחירת הרבנים הראשים לישראל. אתה אמרתה בתקשורת שאם הרב יצחק יוסף לא היה נבחר אני שמתי מכתב פיטורים )(למה לא אמרת לפני ?????)תשובה !!!!כי אתה נקניק תאמין לי אם אתה היתה לוקח את אלעד וירושלים אז עכשיו היתה אומר בתקשורת שאני השארתי מכתב פיטורים תפסיק לעבוד עלינו !!!תפסיק ! בא ניראה אותך גבר פורש עכשיו לא בגלל שאתה לא טוב אלא בגלל שאתה לא מתאים נקודה שהיה לכולם קדנציה מוצלחת אמן סלה ועד
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 23/10/2013 
יש הבדל גדול בין הבחירות לרבנות הראשית לישראל לבין הבחירות המקומיות. דבר שני ש"ס ניצחה בכמה מקומות (בית שמש, עמנואל ועוד), דבר שלישי במפלגות למועצת הערים ש"ס ניצחה והפגינה כח רציני כמעט בכל מקום בארץ (למעט מעלה אדומים) וזו הצלחה לש"ס ואין שום סיבה לפרוש. וחוץ מזה, תוריד כ"כ הרבה ימים שדרעי לא עבד אחרי פטירת מרן זצוק"ל, וגם כשעבד זה לא היה במרץ, כי היה לו שבר גדול מזה, ועכ"ז הוא הצליח לשמור על ראשי ערים ויישובים בכמה מקומות בארץ, והביא להישג במפלגות למעוצות הערים, נראה לי שזה בהחלט הצלחה. אני גאה בדרעי ומאמין בו שיוכיח את עצמו כמנהיג פוליטי חזק בקרוב בעז"ה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"