הר נוף: דירה נשרפה, שבעה נפגעו משאיפת עשן

בדירת מגורים בבניין ברחוב שאולזון בשכונת הר נוף בירושלים פרצה שריפה, בעקבותיה פונו כל הדיירים בבניין. כוחות ההצלה טיפלו בשבעה נפגעים באורח קל • צפו בתמונות (אקטואליה)

 (צילומים: מנחם כהן ויהודה אדלר - חדשות 24)
(צילומים: מנחם כהן ויהודה אדלר - חדשות 24)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
תנחום | 08/12/20132
ראה שמי שטיפל בנפגעים היו שלושה אמבולנסים של מד"א וחברי צוות החובש הר נוף שטיפלו ב11 נפגעי שאיפת עשן. אנשי איחוד הצלה עמדו וצילמו. אבל כמו תמיד הם יקחו את הקרדיט
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרפת התורה | 06/12/20131
ברחוב צועקים שהצבא הציוני הולכים לסגור ישיבות וכאן בני תיייירה מבני ברק בעצמם סוגרים ישיבות (מצחיק נכון?) אחד אחר השני, וזה בתירוץ של כבוד התיירה!!! תסגרו את כל הישיבות שלא כורעים ומשתחוים למרן אתם לא בעל הבתים על התורה!!! ג

ם המן הרשע אמר שכולם יכרעו וישתחו אליו, מה ההבדל? נראה שאין שום הבדל, הגבאים של הגדייילים הורסים את תורת השם, (לא הגדייילים בעצמם ח"ו) וחבל שיש אנשים מסכנים ששומעים להם, כנראה ששכחו שכולכם דהיינו כל המחריבי תורה, שלוחי של הסטן הרוקד איתכם כל יום, בני עמלק, ממשפחת ערב רב, רק אתם לא רואים זה משום שאתם חלק מזה.

הקב"ה אומר כולחם חייבים בכבודי!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"