ראב"ד "העדה החרדית": "הממשלה - עמלק ממש שרודפים את הדת"

ראב"ד "העדה החרדית", הגאון רבי משה שטרנבוך, נשא נאום ארוך במשתה היין בפורים על ענייני האקטואליה - גזירת הגיוס, חוק הגיור, מאבק הקברים וכיבוש קרים. האזינו (חסידים)

 (צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אשר | 23/03/201410
עולם הפוך, שהרוסים כובשים זה פעמי משיח , וכשיש קיבוץ גלויות והארץ פורחת זה כלום, כמה סכלות וכפיות טובה בחסדיו של הקב"ה צריכה להיות באדם אחד
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 19/03/20149
ותיקון ומילת קליפת עמלק, הוא דבר ראשון שנתפלל בקביעות שהקב"ה ימול את לבבנו, שימול את קליפת עמלק המקיפה אותנו, וגורמת לנו להתרחק מה' מעמו ומארצו, ולכן נתפלל "ומול את לבבנו מקליפת עמלק - לאהבה את שמך, ולהיות גוי אחד בארץ בלי פירוד" (עיין זוה"ק פר' אמור, ח"ג, צג). – "השיבנו אבינו לתורתך, וקרבנו מלכנו לעבודתך, והחזירנו בתשובה שלימה לפניך". - אני וכל אחי בית ישראל.

-

והאופן המעשי של המילה מקליפת עמלק, הוא לעשות הפוך מעמלק, שנעשה פעולות שמשפיעות באופן כללי על כל עם ישראל, שיחזרו להתקרב ולהידבק באביהם שבשמים, וזהו ע"י שנכוין בלימוד התורה והתפילות, שאנו רוצים שבזכות מצוותינו כל עם ישראל יתקרבו לאביהם שבשמים.

וכן נשתדל בפעולות טבעיות להחזיר את עם ישראל לדבקותם עם הקב"ה ועם ארצו, ע"י זיכוי הרבים להפעיל אותם ולעורר את לבם שיעשו מצוות, וכן נשתדל שעם ישראל יהיו מאוחדים בינם לבין עצמם, ועי"ז השכינה תהיה מקשה אחת, ולא חלקים נפרדים, ולהשתדל שעם ישראל ישבו בארץ ישראל ויכבשוה, שארץ ישראל היא מקום הדבקות בהקב"ה שאין למעלה ממנה, ובכל זה הרי אנו מתקנים את קליפת עמלק שמקיפה אותנו – שכל רצונה להפריד בין ישראל לאביהם שבשמים, ולהפריד בתוך ישראל עצמם זה מזה, ולהפריד בין ישראל לארץ ישראל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 19/03/20148
ומה שפסגת שאיפותיו של עמלק הוא להפריע לעם ישראל מליכנס לארץ ישראל, הוא משום שהמהר"ל כותב שהכניסה לארץ ישראל, היא הדבקות הכי גדולה בהקב"ה למעלה מהדבקות בתורה, כי ארץ ישראל היא הגוף והמלבוש של השכינה, (הבאנו את המהר"ל בפרק ח' - תכלית כל התורה היא בנין ארץ ישראל), וא"כ מובן למה עמלק כ"כ מנסה להפריד בין ישראל לבין ארץ ישראל שהיא הדבקות הגדול שלהם עם הקב"ה, כי עליו נאמר "ונרגן מפריד אלוף".

-
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 19/03/20147
וכן אומר הגר"א: שמי שמתנכל לכיבוש ארץ ישראל יש בו רוח של עמלק, שהרי כתוב 'זכור את אשר עשה לך עמלק.. אשר קרך בדרך', ומיד אח"כ כתוב 'והיה כי תבא אל הארץ', ללמדך שבכל דור ודור, עמלק נלחם באלו שמתמסרים למען שיבת ציון וארץ ישראל.

וכמש"כ ב'קול התור' להגר"א פרק ה': ובעוה"ר, רבים הם החוטאים חטא גדול של "וימאסו בארץ חמדה", גם רבים מתופשי התורה לא ידעו ולא יבינו שנסחפו בקליפת **חטא המרגלים**, הרי המרגלים היו גדולי ישראל והשטן השיאם, ואנו תפלה שכל אלה **שהרוח העמלקית** שוררת בקרבם, שישובו מהר מדרכם הרעה, והוא רחום יכפר עון. ע"כ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
העתירו... | 19/03/20146
העתירו בתפילה: רב שכונת נחלה ומנוחה בבית שמש וחבר בד"ץ 'העדה החרדית' הגר"נ קופשיץ מושפז והוא נגד לבישת השאלים ר"ל, העתירו בעדו שיחזור בתשובה שלמה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 19/03/20145
את אותם מילים ממש אמר הרבי מליובאויטש זצוק"ל לפני שנים: כצעק מרה אז על חוק מיהו יהודי במתכונתו שחוק הגיור הוא המשך ישיר לפירצה מאז.

ואז אמר מי שאמר שניתוחי מתים וחיטוטי שכבי יותר נוגע ווייל דאס איז מיין פלייש אבל מיהו יהודי לא נוגע לאונזרע (מה שאינו נכון עובדתית)

למרות החילול השם והתוצאות הרות האסון!

ואכן לאידך יש לראות איך עלינו להתכונן לביאת המשיח אכי"ר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליקים | 19/03/20144
הרבנות היא מכשיר ציוני פוליטי, ובתי הדין שלהם כנ"ל. בתי הספר של הממשלה הם ציונים. הישיבות של ויסבקר וכד' הם ציונים. כולנו שטרנבוך
▾ דווח על תגובה זו  0 
עופר | 19/03/20143
ועל זה זועק הנביא ואומר :" מי בז ליום קטנות" והזעקה אומר התנא היא על קטנות אמונה של אותם גדולי ישראל שבאותו הדור.

עם ישראל בארץ ישראל

ממשלת ישראל שמממנת כבר 65 שנה את עולם הישיבות שלא היה כדוגמתו מעולם

ועל כל זה אומר כבוד הרב " עמלק"

אוי ואבוי לנו שכך תלמידי חכמים מדברים

מה יגידו כל העלובים בקיר?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירושלמי | 19/03/20142
פסקו הגדולים שממשלת ישראל הנוכחית היא בגדר עמלק ושמד גמור.

ושאלתי היא: ממשלה במדינה אחרת, שאוסרת על השחיטה והמילה, שאוסרת על מסחר ומלאכה של יהודים שמפקיעה בתי כנסת וישיבות, שאוסרת על קיום ישיבות בכלל. שלא מענישה על תקיפת יהודים בגלוי. מה ייקראו? מה הגדרתם על פי ההלכה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
א. לוי | 19/03/20141
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"