גלריה: עצרת מספד לרבנית מרגלית טולידאנו

מאות השתתפו בעצרת מספד והתעוררות בישוב גבעת זאב במלאות השלושים לפטירת הרבנית מרגלית טולידאנו ע"ה בתו של האדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זצוק"ל. צפו בגלריה (חרדים)

 (צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מויאל אביבה  | 02/06/20153
ברוך ה" זכיתי לנכדים שנולדו ב ד' שבט אליה הודיה שנולדה ביום פטירתו של הבבא סאלי והנכד שלי ניסן שנולד ביח" בניסן ביום פטירתו של הבבא מאיר אבוחצירא ברוך ה' אין על מישפחת אבוחצירא קודש קודשים ורבי דוד אבוחצירא זה ספר תורה מהלך ה' יגן בעד מישפחתו שהיזכה לכל הישועות שכל הברכות יכולו עליו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד מרן | 02/06/20142
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 02/06/20141
מאת ברוך אבו-חצירא למירה לב

בית כלא, מאי 1980





מירה אהובתי שלי,

היום ביקר אותי הרב של בית הסוהר והציע לי לעבוד במטבח בתור אחראי כשרות. הבעתי את הסכמתי ואני מקווה להתחיל בעבודה אי"ה ביום ראשון הקרוב. מירתי שלי, אני חושב רק עלייך כל היום נשמתי. ובלילות אני חולם אותך אהובתי. אני מתגעגע אלייך נשמה שלי. בכל רמ"ח אברי ושס"ה גיגיץ אין לך מושג, נשמתי, כמה כמה כמה כמה אני אוהב אותך וכמה את יקרה לי. את יקרה לי, מירתי שלי, יותר מחיי, מגופי ומנשמתי, ואת חסרה לי אהובתי שלי כאוויר לנשימה וכאור לעיניים. לו רק יכולתי לראות אותך, נשמתי, לספר לך את כל אשר כתבתי לך ולהסביר לך הכל. אני מתפלל לבורא עולם שישלח אותך אלי בימים הקרובים. אראה אותך, אהובתי, ואדע שהמירה שלי עדיין אוהבת אותי וחושבת עלי. אני ממש מת לראות אותך, מירתי שלי. לו רק שמעתי בקולך, נשמתי, כל זה לא היה קורה והיינו היום מאושרים יחד. אך נשמתי, אין לבכות על חלב שנשפך ונצפה לימים טובים יותר בתקווה שה' יחדש את ימנו כקדם במהרה. אמן כן יהי רצון.

אני אבו חצירא אוהב אותך אהובתי אהבת אמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"