תיעוד: תפילות למען החטופים ביום ההילולא

מאות בני אדם עלו לציונו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו לרגל יום פטירתו והעתירו למען שלושת תלמידי הישיבה החטופים. הרב יעקב עדס לקח גם הוא חלק באירוע (חרדים)

 (צילום: אמיר שימור)
(צילום: אמיר שימור)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שבת | 23/06/20143
,,ושמרו בני ישראל את השבת לעשות את השבת לדורותם ברית עולם:ביני ובין בני ישראל אות היא לעולם"(חומש שמות לא,פסוקים-טז-יז),,ויאמר ה', אל-משה לאמור. ואתה דבר אל-בני ישראל, לאמור, אך את-שבתותיי, תשמורו: כי אות היא ביני וביניכם, לדורותיכם--לדעת, כי אני ה' מקדשכם. ושמרתם, את-השבת, כי קודש היא, לכם"(חומש שמות פרק לא,יג)השבת היא ברית ביננו לבין ה'.כשאנו מפרים את הברית,אז אנו יותר לא בני ברית עם ה'.ואז השמירה מעלינו מסתלקת,וממילא אויבינו יכולים,תנחשו לבד את ההמשך.כשיהודי חוטא הוא עלול לפגוע בכל עם ישראל.

משל למה הדבר דומה:לספינה ששטה בים,והנה איש אחד החליט לקדוח חור בתאו בקרקעית הספינה,נגשים אליו חבריו ואומרים לו,מה אתה עושה?

אתה תטביע את כולנו.

והוא משיב להם,מה אכפת לכם?אני קודח חור בתא שלי.

ואמרו רבותינו:אם שומרים כל ישראל שני שבתות מיד נגאלים.

ומי שלא לומד תורה(מקרא,הלכות,תורה שבכתב ותורה שבעל פה),כי הוא אומר אם אני ידע,אני יצטרך לקיים,עכשיו שאני לא יודע,אני לא צריך לקיים,יקבל עונש כפול,גם על זה שלא למד,וגם על זה שעבר על ציווי התורה.

:-)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/06/20142
זכותו תגן בעדנו ובעד כל עמנו אמן!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 23/06/20141
היו שם אלפים אם לא רבבות..
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"