תיעוד ענק: ביקור האדמו"ר מסאטמר בלייקווד

כ"ק האדמו"ר מהרי"י מסאטמר הגיע לביקור קצר בעיר התורה לייקווד לטובת דינר לכולל שומרי החומות בירושלים וביקר בין היתר אצל ראשי ישיבת לייקווד • תיעוד ענק (חסידים)

 (צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יצחק | 31/07/20149
ד כלותם ועוד השולחן ערוך כתב שאסור למכור דירות לגויים בארץ ישראל יעוד ה הבטיח לנו את הארץ אז זה אומצר שאנחנו צריכים להילחם עליה ולא לותר עליה אשריהם האלה שגרים בהתנחלויות הוא בכלל גר בחוץ לארץ אז הוא לא יכול לשפוט וכתוב בצדק תשפוט עמיתך
▾ דווח על תגובה זו  0 
גמאכען גמענדל | 24/07/20148
▾ דווח על תגובה זו  0 
5גדעםך5 | 23/07/20147
כָּל אוּמוֹת הָעוֹלָם נֶגְדֵנוּ כְּמוֹ שֶׁנֶאֱמַר "לְכוּ וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי וְלֹא יִזָּכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל עוֹד" וְעַכְשָׁיו נוֹעֲצוּ לֵב יַחְדָּו כָּל אוּמוֹת הָעוֹלָם לְלֹא יוֹצֵא מִן הַכְּלַל מִאַמֶרִיקָה וְעַד רוּסְיָה מֵאֵירוֹפַּה וְעַד אַפְרִיקָה (כולל גם הציונים) כוּלָם בְּלֵב אֶחָד וּבְמַחֲשָׁבָה אַחַת - לֹא לְהַשְׁאִיר זֵכֶר מִכָּל עַם יִשְׁרָאֵל ח"ו. וְכָעֵת אֵין לָנוּ עַל מִי לְהִשָׁעֵן אַך וְרַק עַל אָבִינוּ שֶׁבַּשָׁמַיִם ולא על צה"ל או שום ד"א.

בזריזות ותיכף ומיד, צריכים חברי הכנסת "החרדים" לעשות חוק חדש, שכבר אסור ע"פ תורתינו הקדושה, דהיינו "מצעדי תועבה" באשדוד, תל אביב, חיפה, וירושלים, וכו' אפילו אם הוא לא יוסכם משאר חברי כנסת החילונים, אבל לפחות לא יחשבו אותנו בשמיים לטומאה הנוראה הזו בפלטר של מלך מלכי המלכים הקב"ה. ככתוב בתורה "כי הוא הנותן לך כח לעשות חייל", אבינו מלכנו נקום נקמת דם עבדיך השפוך, אבינו מלכנו פתח שערי שמים לתפילתנו. אֵין לָנוּ מִבַּלְעַדֵי ד' שׁוּם גוֹאֵל וּמוֹשִׁיעַ וְצִפִּיָּתֵנוּ הָבֶל לְעֶזְרַת אוּמוֹת הָעוֹלָם וְנֶהֱפַכְנוּ בְּעֵינֵי כוּלָם לְלַעַג וּלְקֶלֶס מוֹאָב עַמּוֹן גְּבָל וַעֲמָלֵק פְּלֶשֶׁת עִם יֹשְׁבֵי צוֹר כוּלָם לְלֹא הֶבְדֵל גֶזַע וּמִין רוֹצִים אַך וְרַק לְהַכְחִידֵנוּ מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה וְלֹא יִזָכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל מֵעַל פְּנֵי [הָאֲדָמָה] ר"ל.

ולאחיינו החרדים הלטאים יש לתקן: השחתת הזקן וגידול הבלורית ופיאות מאחורי האוזניים יש בזה כמה איסורים חמורים ביותר עיין באורחות יושר של ר' חיים שליט"א, חזו"א וח"ח ז"ל.... להתלבש כך זה ממש בגדר, ויחזק ד' את לב פרעה. יה"ר מלפני אבינו שבשמים, שיִתְקַיְמוּ בָּנוּ בקרוב הַפְּסוּקִים, כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ ד' כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ יִתְפָּרְדוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן, וַתָּרֶם כִּרְאֵים קַרְנִי בַּלֹּתִי בְּשֶׁמֶן רַעֲנָן, וַתַּבֵּט עֵינִי בְּשׁוּרָי בַּקָּמִים עָלַי מְרֵעִים תִּשְׁמַעְנָה אָזְנָי, צַדִּיק כַּתָּמָר יִפְרָח כְּאֶרֶז בַּלְּבָנוֹן יִשְׂגֶּה, שְׁתוּלִים בְּבֵית ד' בְּחַצְרוֹת אֱלֹקֵינוּ יַפְרִיחוּ, עוֹד יְנוּבוּן בְּשֵׂיבָה דְּשֵׁנִים וְרַעֲנַנִּים יִהְיוּ, לְהַגִּיד כִּי יָשָׁר ד' צוּרִי וְלֹא עַוְלָתָה בּוֹ.

אני גם מזועזעת! תגידו לי מה עם הדרת נשים בצה"ל: אני בכלל לא מבינה, למה לא מרשים להם-לחיילות, להיכנס לעזה, איפה "ההדרת נשים" - איך זה שרק חיילים נכנסים ונהרגים, איפא החיילות החזקות הפרוצות של צה"ל.... כך מתנהגים בעת צרה בזמן שיהודים בסכנה? אין שנאה כמו שנאה עצמית!! זה פוגע בכל העם הישראלי. "עת צרה היא ליעקב" וככה אתם מתנהגים נגד נשי הצה"ל? בכלל לא מבינה למה לא מרשים להם (לחיילות) להיכנס לעזה, היכן אבירי הצדק היכן מגיני הנשים למיניהם למה כעת כולם שותקים???????????? בבקשה, תנו מיד לחיילות החזקות של ישראל להיכנס לעזה להראות "צבא שוויוני אמיתי" במדינת ישראל. פשוט כך מתנהגים שונאי ישראל.



///"צה"ל = צרעת היא לישראל"\

---------------

תודה רבה לבורא עולם על הניסים, כולנו קוראים תהלים. שבעזרת השם ית' שמו, רק יגמר הכל בבשורות טובות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
galit | 23/07/20146
שכיבדתם אותנו בתמונות כאלה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה דרעיסקי | 23/07/20145
האדמור כל היום משחק בקזינו ומסתובב עם פרוצות!
▾ דווח על תגובה זו  0 
למנהלי האתר | 28/07/2014 
אין גבול???
▾ דווח על תגובה זו  0 
דת"ל | 24/07/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ימים על ימי... | 23/07/20144
ויש כאלו שזה מפריע להם
▾ דווח על תגובה זו  0 
למה מצלמים בהמות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלון | 23/07/20142
בס"ד

בזמן שחיילים נהרגים וניפצעים אתם עושים דינרים וכאלה ומלכלכים על ישראל, חתיכות זבלים, אפילו הרב יש לו פניי שטן אין לו רוך בפנים, שונאיי ישראל, אלאק יבוא משיח אתם תיראו אותו? חחחחחחח אתם הראשונים שהשם יחסל.

כל ה""""כבוד ועוד כבוד עוד כבוד ומכוניות פאר" זה לא היהדות, אתם אנשים מגעילים שמריחקים את האחינו האמיתיים(אתם לא אחיי), מהיהדות.

לכו מפה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
משה נ נח | 23/07/20141
לא כיבדו אות בסעודה נורמלית-רק עוגיות פירות ושתייה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"