משפית 'כיכר' באהבה: אוכל ביתי וציציות לחיילים בחזית

תבניות עמוסות אוכל ביתי, חלות לשבת, מלאי מוצרי היגיינה וציציות חאקי הם רק חלק מהמשלוח המיוחד לחיילים שיזמה שפית "כיכר השבת", מורן פינטו, בשיתוף עם תושבי ירושלים • ויש גם מתכון נהדר (מתכונים, אוכל)

  (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ריע | 31/07/201412
באתי ולהתחנן בפני אלה ההולכות בבגדים צמודים וצרים וגם קצרים ומושכות את עיני האנשים ומביאות אותם שלא במודע לידי חטא חמור ביותר . והן נודע מה שכתבו חז״ל שכל אשה ההולכת בצניעות תזכה שבניה יהיו גדולים בתורה וביראה . והאם בדור אשר כזה שבעוונותינו הרבים רבים וטובים נופלים ויוצאים מדרך הישרה , ואסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל, חיילים מתים, תינוקות מתים בעריסותיהם, אמהות צעירות מסתלקות בחטף ומניחות יתומים ועוללים רכים, אנחנו ממש ערב הגאולה! תתחילו לפחד! העל אלה לא נבכה ולא נעשה חשבון נפש ?

---------------

"צה"ל מגייס חרדים לחטיבת גבעתי"

אסור ע"פ תורה להתגייס לצה"ל הציוני, (יהרג ואל יעבור) עלינו להבדל מהשפעתו הרעה של השלטון הכפרני, ועכשיו צה"ל מגייס חרדים לחטיבת גבעתי, שומו שמים, וכי יש בגידה בהקב"ה ובחרדים גדולה מזה?

"גם היום יש להזהר מלהתחבר לרשעים" כך מתריע הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק קלמנוביץ שליט"א. מאות אברכים ובחורי ישיבות השתתפו בבני ברק בשיחה נדירה אותה מסר הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק קלמנוביץ שליט"א הממעט לצאת מביתו ולשאת דברים בציבור. הפעם חרג ממנהגו ומסר שיחה בבית המדרש תלמידי ישיבת פוניבז' צעירים בעיר.

"כיום", פתח ואמר הגרי"י, "עלינו להבדל מהשפעתו הרעה של השלטון הכפרני שכדברי הגר"ח זיע"א 'תכליתו היא לעקור את יסודי הדת'. כיום הדבר כבר בולט כמו שציין רבי אלחנן וסרמן ז"ל שלפני הגאולה הערב רב ישלוט וישפיל את תלמידי החכמים האמיתיים, ועליהם כיוון החפץ חיים ז"ל שהם מזרע עמלק.

על כן צריכה להיות הכרה חזקה בקרב בני תורה להתרחק מהשפעתם הרעה של השלטונות. "וכיון ועיקר כוחו של השלטון", המשיך, "זה הצבא, וכפי שהתבטא אותו רשע ( ראש הממשלה דאז דוד ב.ג. שהצבא הוא 'בית חינוך טוב' מ.ו.), ואם כך ודאי כעת בשעת מלחמה צריכים אנו להתחזק בעצמנו היטב שלא להתחבר אליהם לא באופן מעשי ואף לא באופן רגשי.

גם התפילה שצריכה להיות עליהם היא על פי גדרי התורה. כפי שהעידו מהסטייפלר זצ"ל שאמר שהתפילה עליהם צריכה להיות רק מכיון שיש שם גם "ערליכע יידן" (יהודים הגונים. מ.ו.). "כל שיקולי המנהיגים שלהם אינם טהורים", המשיך ואמר, "בודאי אינם על פי תורה ומתוך זלזול בחיי אדם. ואשר לחיילים, כבר פסק החפץ חיים, שכל שיש בו אפיקורסות ומערער אף על דקדוק אחד מן התורה אינו בכלל עמיתך ולכן אין חיוב להתפלל עליהם. אמנם אם נהרגים על קידוש השם יש להם שכר רב".

אשר למלחמה הדגיש, "המלחמה האמיתית והגדולה כיום היא לעמוד מול הניסיון להרס המחיצות בין בני תורה לערב רב שבחוץ, ובכלל זה הניסיונות והפיתויים ללימודי חול ו"השתלמויות" שהם מסילה להתדרדרות עד שאול תחתית. ותפקיד כל אב ואם הוא כלשון החזו"א: 'ידינו עסוקות בבנין 'חומות' ולהקים 'חיץ' בינם לביננו".

"חובתינו בשעה זו", סיים, "היא ללמוד מדרכיו של אהרן הכהן להיות אוהב שלום ורודף שלום בתוך ציבור בני התורה, וכך ליצור חומות התבדלות מהעולם שבחוץ".

"הִגִּיד לְךָ אָדָם מַה טּוֹב וּמָה ה' דּוֹרֵשׁ מִמְּךָ, כִּי אִם עֲשׂוֹת מִשְׁפָּט וְאַהֲבַת חֶסֶד, וְהַצְנֵעַ לֶכֶת עִם אֱלֹקֶיךָ" (מיכה ו ח

-------------

שוב באתי ולהתחנן בפני אלה ההולכות בבגדים צמודים וצרים וגם קצרים ומושכות את עיני האנשים ומביאות אותם שלא במודע לידי חטא חמור ביותר . והן נודע מה שכתבו חז״ל שכל אשה ההולכת בצניעות תזכה שבניה יהיו גדולים בתורה וביראה . והאם בדור אשר כזה שבעוונותינו הרבים רבים וטובים נופלים ויוצאים מדרך הישרה , ואסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל, חיילים מתים, תינוקות מתים בעריסותיהם, אמהות צעירות מסתלקות בחטף ומניחות יתומים ועוללים רכים, אנחנו ממש ערב הגאולה! תתחילו לפחד! העל אלה לא נבכה ולא נעשה חשבון נפש ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
בת תלתל | 04/08/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יחזקאל | 28/07/201411
נעשה אדם נאמר בעבוריך. אי אפשר לקרוא מחשבות ולא כוונות אבל גם אי אפשר לזייף לב טוב שרוצה להתדמות לאין-סוף וכורת איתו ברית איתנה. יש לנו אהבה והיא עוד תראה לנו איך היא מנצחת.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ארץ קדושה... | 27/07/201410
חולה על העם שלנו, חזקו ואמצו , ואל תשכחו את המשפחות האומללות שאבדו את יקירן שולחת חיבוק דוב מחוץ לארץ

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרה | 27/07/20149
גאים בחיילים . גאים בעם

הגיע העת שגם החרדים יקחו חלק משמעותי במספרם בשורות צהל ויתגייסו בהמונים
▾ דווח על תגובה זו  0 
חשבתי שנמצא... | 25/07/20148
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שפירר | 25/07/20147
כל הכבוד! הלואי שיגיעו עיתות של שלום והאחדות המופלאה בין כל חלקי עמנו ימשיכו לשרור. ואז בטח המשיח יגיע. אמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
נעם | 24/07/20146
ישר כח
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 24/07/20145
ה ישלם לך כגמולך
▾ דווח על תגובה זו  0 
מממווש | 24/07/20144
אין על עמ"י
▾ דווח על תגובה זו  0 
שבת שלום | 24/07/20143
שבת שקטה לכל עם ישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
עם ישראל חי | 24/07/20142
▾ דווח על תגובה זו  0 
עם ישראל חי | 24/07/20141
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"