החמאס מציג: פעילי טרור ונשק בתוך מנהרה בעזה

בעוד המגעים בין ישראל לפלסטינים נמשכים, ארגון החמאס מציג לראשונה תיעוד של לוחמיו בתוך מנהרה מצוידים בנשק, במשגר רקטות, בפגזים וטילי נ"ט. אחד המחבלים: "הטילים שלנו עדיין מכוונים לכלי הרכב ולטנקים הישראליים". מחבל נוסף: "אנחנו נמצאים פה על הגבול, מוכנים לכל דבר" • וידאו (חדשות)

 (צילום: אל ג'זירה)
(צילום: אל ג'זירה)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ימח שמם | 07/08/20149
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיה | 07/08/20148
בניגוד אליכם יש לנו את אבא שבשמים שהוא שומר עלינו!!!!! והוא יחליט בדיוק מה יקר לא אתם אתם לא מפחידים אותנו!!!! עם אבא שלנו מי מי יכול עלינו מ-י-?????
▾ דווח על תגובה זו  0 
יש"ו | 07/08/20147
ולמה לא כתשו את כל החמסניקים?? הרי כבר בזמן הזה הם חופרים עוד מנהרות.... מפגרת הממשלה שלנו בחיי...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יש"ו | 07/08/20146
▾ דווח על תגובה זו  0 
לזכות גדול... | 07/08/20145
לזכות גדול לכל עם ישראל, לא לדבר דברים בטלים בבהכ"נ, בגלל המצב הקשה השורר עתה בארצנו הק' אשר אויבינו הגבירו ידם וכוחם בעוה"ר, ומשנאי ד' נשאו ראש, לזרוע מצוקה וסכנה ופחד ומורא, ד' ישמרנו ויצילנו, וליעקב היא עת צרה גדולה, ומובא בספרים קדושים, שבימים אלו הפורעניות קלה יותר לבוא ולהגיע ושאלה כדת מה לעשות ע"מ להיטיב דרכנו" לזכות לכולנו.

דבר ראשון: כולנו חייבים להתחזק בצניעות, ואח"כ באמונה, ובהשגחה פרטית על כל צעד ושעל: "ובזאת מוטל עלינו להתחזק ביותר באמונת השי"ת ובהשגחתו הפרטית על כ"א, ולהכניס ולהשריש בלבנו, לקבוע בלבנו כיתד שלא תמוט, שכל מה שעובר עלינו תמיד ביחיד וברבים הכל ע"פ ד' ית' וע"פ חשבון מדוקדק כחוט השערה, וכדברי המהר"ל כשם שיש סדר לגליות כן יש ג"כ סדר לנסים".

"ואם נשכיל ונתבונן במקצת השכל והתבונה שבראשנו להתעורר ולהתחזק בתורה ובמצוות ולפשט עקמומיות שבלבנו, נוכל ליפטר מיד ולאלתר בפחד ובקולות שכבר השמיענו, ומעתה לא ישמע עוד שוד ושבר וגו' ואין פרץ ואין יוצאת ואין צווחה ברחובותינו, בפרט בארץ ישראל שהיא מקור האמונה והניסים ועיני ד' אלוקיך בה מראשית וגו', ועל עיני ד' אמר דהמע"ה הנה לא ינום ולא ישן וגו', כי לא יטוש ד' עמו ונחלתו לא יעזוב, והכל נסיונות והסתרת פנים, כאשר עינינו תחזינה את מעשה ד' והניסים כי נורא הוא". אנחנו רואים כל יום כ"כ הרבה ניסים גלוים בארץ ישראל!

שנית: ע"פ תורתינו הקדושה אנחנו חייבים לתחזק בקדושת בית הכנסת כסגולה להניצל מכל צער וצוקה:

לא לדבר דברים בטלים בבהכ"נ "וע"כ מי יודע אם אין בכך סימן ואות שעלינו להתחזק ביתר שאת וביתר עוז כאשר אנו יושבים בכבוד ובמנוחה איש תחת גפנו בביתו, ואילו בית ד' מקום משכן כבודו בית תורה ותפלה, לצערינו אינו נשמר כראוי, וכבוד השכינה זועקת אי'ה כבודי, ובוודאי כאשר מדברים שם דברים בטלים אפי' שלא בזמן התפילה זה לא טוב לנו, כי בזמן התפילה וקריה"ת מאן דכר שמי'ה שאסור בתכלית האיסור מדינא דשו"ע, וכבר ידועים לכל מדורי דורות הנזקים היוצאים מכל זה שמדברים בבהכ"נ". תן לחכם ויחכם עוד....
▾ דווח על תגובה זו  0 
לי | 07/08/20144
▾ דווח על תגובה זו  +1 
הלאה באחדות | 07/08/20143
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכל | 07/08/20142
אתם גברים?!!!

תראו את הפנים שלכם! מה אתם מסתתרים מאחורי רעלות?!

הרי אתם צודקים! הרי אתם אנשי שלום ואמת! אז תראו לכל העולם את הפנים 'היפות' שלכם! למה להסתיר?!

עלובי נפש פחדנים.....................
▾ דווח על תגובה זו  0 
גילי | 07/08/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודיה | 07/08/20141
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"