בית שמש: ונדליזם בבית הספר החרדי "משכנות דעת"

תלמידות של בית הספר החרדי "משכנות דעת" שהגיעו לפעילות שנערכה בו במהלך השבת גילו כי אלמונים השחיתו אותו. דובר העירייה: ראש העיר ביקש מהמשטרה לפתוח בחקירה (בארץ)

 (צילום: דוברות עיריית בית שמש)
(צילום: דוברות עיריית בית שמש)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חוכעם | 26/10/20143
▾ דווח על תגובה זו  0 
.R.S | 26/10/20142
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 26/10/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא עת לצחוק | 25/10/20141
לא עת לצחוק! כולנו צריכים לעשות חשבון נפש ולחזור בתשובה, מאחר שאנו מאמינים בני מאמינים שאין שום מקרה בעולם אלא כל מה שמופיע וקורה בעולם יש לו סיבה ע"פ השגחה העליונה, וחייבים גם להאמין שכל מה שקורה בכל מקום בעולם ה"ז בעיקר מכוון אלינו-בני ישראל כדי לעורר אותנו לתשובה, שאנו הרי עם הנבחר אשר בחר בנו ד' מכל העמים וכל העולם וכל הבריאה כולה נבראו עבורינו בנ"י (כמש חז"ל בראשית שבשביל ישראל שנקראו ראשית ברא אלקים את הכל) ולכן כל מה שקורה בכל העולם ה"ז רק קורה בשבילנו דהיינו כדי לרמז לנו את דבר ד'.

לכן יש לנו להתעורר ולדעת ולהבין שכאשר מדברים בארץ על סכנות כמו סכנת מלחמה בארץ ישראל וכדו' ה"ז סימן ורמז לנו שמדברים כך בשמים ולכן אע"פ שאפשר לבטלה ולומר שזה סתם פיטומי מילי בעלמא בכ"ז בגלל שאנו מאמינים בני מאמינים שגם בשמים מדברים כך ושם לא שייך לומר שזה רק דברי פיטומי מילי בעלמא, אלא כל מה שמדברים שם ה"ז באמת ומפחיד, ואם ח"ו לא נתעורר ונשוב לד' מהרמזים הללו ה"ז יכול לגרום ח"ו שיהיה נעשה (המלחמה) רציני ואמיתי, ולכן נאמר הכסיל בחושך הולך כלו' שהוא מכניס עצמו לתוך החושך דהיינו לתוך הסכנה והחושך שהוא בעצמו מייצר הצרות שלו ע"י חוסר אמונתו בשם ית' וחוסר התעוררותו לשוב לשם יתברך ח"ו.

ואם לא יעשו תשובה אלא יסמכו על גודל חסדיו של ד' ית' שבודאי יחמול עלינו ולא יהא מלחמה הרי זה מגדיל יותר את החרון אף בשמים והקטרוג לקיים את הגזירה ח"ו, אלא רצונו ית' הוא שיתחשבו ויכניסו בלבם פחד כדי לשוב, ורק כאשר יפנו אל ד' ית' בבקשת רחמים בתשובה אמיתית ובהכנעה מוחלטת אזי יתכן שיתבטל הקטרוג ולא יהיה הגזר דין אבל כאשר מזלזלים בה מפני שסומכים שד' ית' יוותר להם על זה אמרו חז"ל כל האומר הקב"ה ותרן הוא יוותרו חייו ח"ו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 26/10/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"