מרן הרב שטיינמן: "למחות אך להיזהר מאוד מאלימות"

נציגי 'דגל התורה' בעיריית ירושלים נועדו עם מרן הגראי"ל שטיינמן בנושא חילולי השבת בבירה, שמעו את דעתו נגד ראש העיר: "אין מה לצפות, יכול לעשות ככל שבידו", קיבלו הוראות לערוך מחאה מצומצמת כדי שלא תיגרר לאלימות "והנזק יהיה גדול מהתועלת". ומה דעתו על מאבק משפטי בעירייה? (בארץ)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
צדיקי צדיקים  | 16/11/201413
אשרינו שזכינו לגדולי וענקי תורה כמו האדמו”רים הרבנים וראשי הישיבות ממועצת גדולי השמד, אשר בקידוש שם שמים, בנעימות הליכותם, בגדלות תורתם, בחכמה גדולה בשלוחי ושותפי היצר והשטן, הצליחו להוביל את כל המהלכים מול הצבא, אל מול עיניהם הכלות של לפיד ובנט מחוקקי החוק השמד העקר, נגד עולם התורה, ברוך אלוקינו שנתן רועים לדור יתום, שמנהיגים אותנו לשמד-מוחלט בחכמה ובתבונה ובתחבולות, והם חושבים שהקב”ה לא יגלה ברבים האמת שהם השותפים לרשעים פורקי עול היהדות, בעד כמה גרושים שהם מקבלים ממשלת הכופרים עבור עבודה השחורה, שמטנף עם ישראל..

למה הם שוכחים שלכל יום יש את יום המחר,

רבותי: במוצאי שביעית בן דוד בא, ואז.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
מענין | 16/11/201412
מעניין שהאתר שלכם תמיד מעלה את אותן סגנון של תגובות .אתם טוענים לבדיקת התגובות. אף תגובה שלי לא עלתה הגם שלא היה בה שום השתלחות. אנשים מבזים ומגדפים גדולי ישראל ואתם מעלים את התגובות שלהם שבטוח לא עברו שום בדעקה. ייתכן שגם האתר הזה ממון עי העסקנים ההני ברקים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
המברבר | 16/11/201411
המסדר קידושין של חתונת ראוכברגר השבוע בבני ברק
▾ דווח על תגובה זו  0 
פייביש | 16/11/201410
בתכלס שילמו את המס אז זה לכתחילה אבל אצל ברקת אסור בשום אופן ומי הדואגים לשבת קלרמן משפע או האבא של .... מחברון?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברלה | 16/11/20149
כפי הנהוג בישיבת חברון בזמן מונדיאל בליל שבת
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן תורה | 16/11/20148
א. אחד מהתומכים בברקת הלו הוא ידידם ואהובם של אנשי חזו"א שאף התקבל בכבוד גדול בבית לפני שבוע, האדמו"ר מבלז, מעניין שנגדו אין להם שום תלונות.

ב. מי אמר שראש העיר שלהם השותף להסכם בין ביבי ללפיד ובנט טוב יותר מברקת?

ג. אנשי בני תורה לא הצביעו לחילוני כמו אנשי דגל, אלא ליהודי חרדי, ר' חיים אפשטיין.

ד. אם היה ליאון מנצח בירושלים אנשי דגל היו מתעללים באנשי בני תורה בדיוק כמו שהם עושים בכל מקום שהם שולטים, ואחד מהסיכומים של אנשי דגל היה לייבא מבני ברק אדם רשע למנות אותו ליועץ ראש העיר, שכל עבודתו הייתה להציק ולהרע לאנשי בני תורה, האם אנחנו אמורים להצביע למי שעומד לרדוף אותנו?

ה. אם אכפת לכם מהחרדים המקופחים בשכונות המעורבות בירושלים, מדוע אתם עצמכם מקפחים את אנשי בני תורה בשכונות המעורבות בבני ברק כדוגמת פרדס כץ, ומונעים מהם מגרשים ותקציבים והם נאלצים להיגרר עם ילדיהם הקטנים למרחק קילומטרים רבים?

ו. כל כך אכפת לאנשי דגל עניין השבת, עד שהם תומכים בדודי וייסמן והרשת שלו תכלס', שהוא הראשון שפרץ את גדר השבת, תשאלו את בעלי המרכולים המסורתיים בתל אביב. ויתד נאמן הוא היחיד מכל היומונים החרדיים שמפרסם בהבלטה את הרשת הזו.

ז. בזמנו הם נלחמו נגד ההפגנות והמחאות כנגד הגיוס בטענה שהרב מבריסק התנגד להפגנות, ופתאום מותר הפגנות, כי זה ראש עיר שמסתדר עם אנשי בני תורה? גם נגד הגיוס אפשר להביא פחות אנשים ולשכור חברת הבטחה.

כן אני יודע שהתשובה לטענות הענייניות תהיה בתת רמה: זוקן ממרא, רשועים, גדוילי ישרואיל, קדימה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדיאל | 16/11/20147
ועל גיוס לא. למה?

כי מחאה על שבת זו מחאה נגד ראש העיר החילוני.

ולמה יש ראש עיר חילוני?

כי כמה פראי אדם משולחי רסן מושכי זנבות משכילים רפורמים עוכרי ישראל בוזי ומשפילי מרנן ורבנן בחרו בו. (?)

נגדם המחאה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן סודי | 16/11/2014 
המחאה נגדם בלבד (ולא נגד ראש העיר חלילה). לכן מותר.

אבל מחאה נגד הגיוס... זו כבר מחאה נגד החילונים ישירות. וזה איסור של ממש, להתגרות ברשע שהשעה משחקת לו.

(והרי לא כתוב בשום מקום בחז"ל שאסור להתגרות בצדיק שהשעה לא כל כך משחקת לו, בפרט אם הוא מצביע עץ, ואתה יודע שהוא מדי צדיק מלהשיב לך כגמולך).

רגע, מי בעצם הצביע לראש עיר חילוני? התבלבלתי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה' ישמרהו ! | 16/11/20146
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד דן סגל | 16/11/20145
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודית | 16/11/20144
▾ דווח על תגובה זו  0 
עציץ רקוב | 16/11/20143
מרן שליט"א אמר שהיו חרדים שתמכו ב"צדיק" ואני חשבתי שהם מזמן לא חרדים, אבל אולי כוונתו הייתה לעדת החסידים, כי קשה להאמין שהכת משערי חסד נקראים חרדים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 16/11/20142
אוהבים אותו, ומעריצים אותו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטא | 16/11/20141
לא יאמן כי יסופר, שאותו פלג ירושלמי שלחם חזיתית נגד מרן כל ימיו בשם "ההשקפה הטהורה" הם אלו שהעדיפו ראש עיר חילוני בירושלים מאשר מועמד ש"ס וג'.

אותם מנובלים שאהבו לחזור על המנטרה "לספרדים אין הנהגה" הוכיחו שכאשר ההגה מצוי בידיים שלהם הם מוליכים את האוטובוס לתהום. נס שהרב שטיינמן העיף אותם מההגה וצמצם את הנזקים שהם היו עלולים לעשות ללא שהרב אלישיב נמצא בזירה ומרתיע אותם
▾ דווח על תגובה זו  0 
היתר מכירה | 16/11/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"