בין הנרצחים: הקדוש הרב משה טברסקי, ראש כולל תורת משה

הגאון הרב משה טברסקי, ראש כולל "תורת משה" בירושלים, הוא אחד מנרצחי הטבח בבית הכנסת בהר נוף, כך הותר לפרסום לפני זמן קצר. שמותיהם של שלושה הרוגים נוספים יפורסמו בהמשך. בבתי החולים מטופלים שמונה פצועים, בהם פצועים במצב אנוש וקשה (חדשות)

 (צילום: ללא קרדיט, פלאש 90)
(צילום: ללא קרדיט, פלאש 90)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
דב | 18/11/201413
מדוע מחביאים ומצנזרים. אביו חתנא דבי נשיאה של גדול ישראל מרן הרב סולוביצ'יק זצ"ל היה פרופ' בהרוורד. מסתמא גם הרב משה הי"ד היה בעל תואר אקדמי. וכמובן גם סבא. הם לא היו פחות תלמידי חכמים בשל כך. דודו הוא מו"ר הגדול ראש ישיבת הר עציון הרב אהרון ליכטנשטיין.

יה"ר שנתבשר בבשורות טובות
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך | 20/11/2014 
הגר"א ליכטנשטיין שהינו דודו של הרב משה הי"ד. ושהוא נכדו של ממשיך שושלת בריסק, וממשיכו של הגר"ח כפי שהעידו גדולי הדור הקודם, רשכבה"ג הגרי"ד סולובייצ'יק זצ"ל. זכותו וזכות אבותיו תעמוד לו ולמשפחתו אכי"ר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל | 18/11/201412
מאוד
▾ דווח על תגובה זו  0 
פצוע שותת דם | 18/11/201411
בכל הדורות ולאורך ההיסטוריה מפלס האנטישמיות ושפיכות דמים של עם ישראל עלה לפי שני קריטריונים:

1. כשאנחנו אוהבים זה לזה ומכבדים זה את זה ולא מבזים ומקללים ומגנים את מי שאחר ממני, מיפלס השינאה יורד. זה בדוק ומוכח וכתוב במקורות.

2. כשאנחנו זוכרים להתבדל לגמרי מהגויים או מהחוטאים, לא צריך שנאה. כשאנחנו עושים צעד קטן להיות ככל הגויים אן להתחבר לרשעי ישראל, או במשהו קטן לטשטש את המחיצות של הגטו שלנו, מייד באה השנאה וגזרות ושפיכות דמים שמטרתם להזכיר לנו הן עם לבדד ישכון ובגויים לאיתחשב.

השנאה הזו היא שמירה עלינו .

בואו נעורר את המנהיגים שלנו להפסיק את אש השנאה והמחלוקת שאוכלת אותנו בכל פה, מפוניבז' ועד לשולחנות השבת של המשפחות הכי מפוארות.ולהפסיק את תהליך החילון המהיר שהציבור עובר עכשו.

בואו נתעורר ונחזור אל ה' כאיש אחד בלב אחד ונבטיח לו את מה שהתחייבו כבר אבותנו, ואהבת לרעך כמוך, ולהיות עם לבדד ישכון.

יהי זכרם של הקדושים ברוך ושאלוקים כבר יאמר למשחית די!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מ"ל | 18/11/201410
ראוי לציין שהמנוח הקדוש הי"ד הוא בנו של האדמו"ר מטולנא, ארצה"ב, הרב יצחק אשר טברסקי זצ"ל, ונכדו של ענק הרבנים הליטאיים, הרב יוסף דוב סולובייצ'יק זצ"ל!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ט | 18/11/20149
מישיבת תורה משה בסנהדריה המורחבת
▾ דווח על תגובה זו  0 
הניה | 18/11/20148
התבוסתנות הורגת יותר מהאומץ
▾ דווח על תגובה זו  0 
מהר נוף | 18/11/20147
אני תושב הר נוף ומתפלל שם לעיתים קרובות. יש לציין שהמנוח הקדוש הרב טוורסקי חוץ מגדלותו בתורה היה גם מיוחד בתפילותיו בדביקות וכוונה גדולה ובאריכות ממש עומד לפני מלך מלכי המלכים הקב"ה. וזכה במותו לכפר על הכלל ביותו קרבן עולה תמימה שאין בה מום. הק יקום דמו ויחיש גאולתינו אמן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוישה | 18/11/20146
יזכרם אלוקינו לטובה עם שאר צדיקי עולם וינקום במהרה דם עבדיו הנשפך כמים ונזכה לתחיית המתים בקרוב. אמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
דחוף | 18/11/20145
להתפלל על איתן בן שרה זה ממש דחוף המחבל תקע לו גרזן בראש הוא בן חיים למוות להפיץ לא לשבור! דחוף מאוד! כל מי שרואה את ההודעה שיעשה חסד וישלח את ההודעה לחמישה אנשים בלי לשבור! שימשיכו גם הם לשלוח בשורות טובות!

שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת:אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים-- מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי. עֶזְרִי, מֵעִם ה' עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ. אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ; אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ. הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן-- שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל. ה' שֹׁמְרֶךָ; ה' צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ. יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה; וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה. ה', יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע: יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ. ה', יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ-- מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם:
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 18/11/20144
▾ דווח על תגובה זו  0 
samulea | 18/11/20143
▾ דווח על תגובה זו  0 
אא | 18/11/20142
ת"ח עצום בכל קנה מידה!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רות | 18/11/20141
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"