השוטר שחזר בפני הגר"ח: כך עזרתי בחיסול המחבלים

כשבועיים לאחר הטבח הנורא בבית הכנסת של "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים, הגיע בשעות הצהריים השוטר יצחק וייצמן, לביקור אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, ושחזר בפניו כיצד סייע בחיסול שני המחבלים בטבח: "יריתי במחבל אחד והרגתי אותו, יריתי במחבל השני ופצעתי אותו" (בארץ)

 (צילום: בנימין כהן)
(צילום: בנימין כהן)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
לונה סיף | 02/12/20143
השוטר שאבד את חייו למען המתפללים והיה הראשון הוא זידאן סיף בן דוד באמת בושה מכם לשכוח אותו
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי  | 30/11/20142
לא חושב שכדאי להראות את הפנים של השוטר
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 30/11/20141
לא היו מתבזבזים דקות רבות בהם הערבים רצחו ופצעו המתפללים. אילו השוטרים לא היו מגיעים, היו נטבחים הרבה יותר, כי לא ידעו כלל איך להתגונן מפני הרוצחים.המסקנה של גדולי ישראל מהטבח, אסור לשנות כהוא זה ממנהג אבותינו ללכת כצאן לטבח.והשוטרים בסך הכל מנעו מעוד כמה צדיקים לעלות לגן עדן עטופים בטלית ותפילין.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
יוחי | 04/12/2014 
אם הציבור החרדי ח"ו היה מתגייס לצה"ל היה קטרוג יותר גדול ח"ו ולא היה קורה את הניסים הגדולים שהגראי"ל שטיינמן שליט"א דיבר אליהם,

ואיך אתר חרדי מפרסם כאלו תגובות, הרי כל המגיבים כאן יודעים שבסיום הכתיבה כתוב על המחשב שמערכת האתר תבדוק את התגובה אם היא ראויה,אני מתחיל לפחוד שזאת היא כתבה ראוי'ה בעיניכם...

אם אתם גברים ואובייקטיביים בבקשה פרסמו את תגובתי כמו שהיא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 01/12/2014 
כבוד הרב רובין שליט"א: רב דקהילת בני תורה בהר נוף בירושלים עיר הקודש, אתה בטח כבר יודע שאתה מהגורמים המחלוקת בבני תיירה, ומש"ה הקב"ה הביא הטבח בבית כנסת שלך.

אתה מספר לשר התורה שליט"א שהיה לך נס שלא היתה שם, אני ממליץ לך לחזור בתשובה להפסיק לבזות ר' שמואל שליט"א מהר, כבוד הרב, הקב"ה ריחם עליך ונצלת כדי שתשוב בתשובה שלמה, ותפסיק המחלוקת, ולצערינו נראה שאתה עוד ממשיך ..., "שומו שמים" כבוד הרב, לטובתך נא לזכור שמרן ר' שמואל אורבאך שליט"א תלמיד חכם ענק וצדיק גדול, ואיך אתה ממשיך לבזות אותו ??? המושגים אכזריות שלך לגבי המחלוקת בבני תיירה, לכאורה גרמו את הטבח האכזרי!!! לא מתאים לרב גדול כמוך. אני מרחם עליך!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"