רבני בת ים ב'קריאת קודש': "הצביעו ליוסי בכר"

רבני העיר בת ים חתמו על קריאת קודש לתמיכה חד משמעית בראש העירייה יוסי בכר. במכתב כתבו הרבנים: "אנו מבהירים באופן מוחלט כי הוא הראוי וההגון לזה" (חרדים)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
דניאל מאיר | 13/12/20146
▾ דווח על תגובה זו  0 
רועי | 12/12/20145
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרון | 12/12/20144
בס"ד בר"ה אלה לא "כל" רבני בת ים אלא חלק שאינו כולל את כל רבני השכונות בבת ים ולא את שני המועמדים לרב העיר בבת ים ולא עוד רבנים חשובים.ועוד שלפחות אחד מהרבנים החתומים הוא עסקן בעירייה.ועוד שנראה שש"ס תומכת באלי יריב ורבני המזרחניקים תומכים באורי בוסקילה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אייל | 12/12/20143
יש גם מועמד דתי וירא שמים שמתמודד לראשות העיר אז טוב נכון יש לו כיפה קצת אחרת אבל איפה אחדות ישראל כמה שהמועמד הזה דאג ודואג לעולם התורה בבת ים איפה הכרת הטוב
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי תושב... | 12/12/20142
כמי שמכיר את העיר שנים רבות....

מדובר כאן על מלחמת הישרדות של לחיאני שהוכח כעבריין וגנב מהציבור, והפרקליטות מתעקשות לכלוא אותו מאחורי סורג ובריח.

מעבר לכך שיווסי בכר הוקרץ מאין, במקום שלחיאני ימנה לממשיכו את אורי בוסקילה או אסתר פרון שהוכחו כבולדוזרים של עשייה, העדיף להעמיד בראש המריונטות את בכר.

בעשרת החודשים האחרונים בהם בכר "מנהל" את העיר, הוכיח כי העסק גדול עליו מאוד!! הרבה טעויות ניהוליות וארגוניות, וגם עד כדי פגיעה בסטטוס קוו שנשמר עשרות שנים בעיר ע"י חילולי שבת המוניים 3 פעמים, והסעות מתוך העיר אל האירועים בעיצומה של השבת מכספי העירייה.

רוב רבני העיר מפחדים ומפוחדים, מעבר לכך, גם רבנים שמצולמים בתמונה למעלה, לא חתמו, מדובר גם על 7 רבנים שהגיעו מתוך 40 שהוזמנו, אז תגידו אתם לבד: האם אלו "רבני בת ים"??

מעבר לכך, שכל אנשי העשייה הדתית בעיר התאחדו אצל המועמד השני אלי יריב. בנוסף, מועצת חכמי התורה הכריעה שיש לתמוך באלי יריב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
י | 11/12/20141
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנונימי | 12/12/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"