תיעוד: מסע הלוויית הגאון הרב מרדכי שמואל אשכנזי זצ"ל

בהלווייתו של הגאון הרב מרדכי שמואל אשכנזי זצ"ל, רבו של כפר חב"ד, הנערכת בשעה זו (חמישי) משתתפים אלפים ובראשם: הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, רב העיר ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר, הגאון רבי שלום בער סורוצקין, יו"ר אגו"ח העולמית הרב אברהם שם טוב ואיש העסקים חיים יענקל ליבוביץ' • תמונות (הספדים)

 (צילום: הרצל קוסאשוילי, COL‏)
(צילום: הרצל קוסאשוילי, COL‏)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ט | 15/01/20151
הלווית הרב משה אשכנזי היום

עם צאת השבת התקבלה ההודעה על פטירתו של זקן רבני חב"ד הרב משה אשכנזי ע"ה. הלווייתו תתקיים היום בשעה שתיים בטבריה (בארץ)

מערכת שטורעם

ברוך דיין האמת: זקן רבני חב"ד, הרב משה אשכנזי ע"ה, הלך לעולמו בגיל 86.

הרב אשכנזי לקה לפני כשבוע וחצי בדלקת ריאות, במהלך השבוע הדרדר מצבו, ואף לקה בהתקף לב קשה ומאז איבד את הכרתו. בכל העת היה מאושפז בבית הרפואה "זיו" בצפת.

המנוח נולד בולדיבוסטוק שברוסיה לאביו הרב מאיר אשכנזי ע"ה שכיהן כרב העיר, וכבחור עלה ארצה. במהלך השנים ירש את חמיו, הרב אליעזר קרסיק ע"ה, בתפקידיו הרבים בעסקנות חב"דית בארה"ק, ובין היתר שימש כחבר אגודת חסידי חב"ד, חבר הנהלת המוסדות, ורב קהילת חב"ד בתל אביב.

הותיר אחריו בנים: הרב מרדכי שמואל מד"א דכפר חב"ד, הרב חיים, הרבנית מלכה וילישנסקי, הרבנית אסתר טווערסקי.

רק לפני מספר ימים, שב בנו, הגרמ"ש אשכנזי, בהשגחה פרטית מטיסה שהייתה אמורה לנחות באוקראינה על מנת לשהות בשבת ובכ"ד טבת בהאדיטש. המטוס, שבעקבות סערה שב על עקבותיו, החזיר ארצה את הרב אשכנזי שהתלבט מאד אם לשוב ולחזור לאוקראינה אך אמר "אם הקב"ה החזיר אותי ארצה, כנראה שבהשגחה פרטית אני צריך להיות כאן".

הלווייתו תתקיים היום בשעה שתיים בבית העלמין בטבריה. בשעה 11:00 תצא הסעה ליד בית מנחם בכפר חב"ד.

ברוך דיין האמת.

כ"ג בטבת תשס"ז
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"