בני ברק: נעצר בחור שריסס כתובות נגד ישיבת 'יסודות'

אנשי השיטור העירוני בבני ברק, עצרו בחור חרדי בן 25, שריסס כתובות גרפיטי על הקירות בעיר נגד ישיבת "יסודות", בהן נכתב כי "יסודות סגורה על פי פסק מרן הגראי"ל" • ריסוס הכתובות מגיע בצל הפילוג בישיבה בשבוע האחרון בין המנהלה רב אברהם זיאת לראש הישיבה הגאון הרב ברוך צבי לב (חרדים, ארץ)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חוזר בו. | 21/06/201510
אחרי שקראתי את הפרשה, פרשת קורח בשבת האחרונה ונחשפתי לעוצמתה ההרסנית של מחלוקת ומחזיקי מחלוקת ומאחר ולדעתי מתן תגובה היא סוג של החזקה במחלוקת.

א.קיבלתי ע'ע בל''נ שלא לרשום תגובות שעשויות להחזיק במחלוקת.

ב. אני חוזר בי מהדברים שכתבתי (גם אם הם נכונים)

ג. אני מבקש סליחה ומחילה במידה ומישהו (מגיבים, הרב לב, הרב זיאת.) מצא עצמו פגוע או שיצא עליו שם רע כתוצאה מהדברים שכתבתי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חולה על... | 16/06/20159
גדלותו של הרה''ח רבי אברהם זיאת אפי' שידע ששיחת פרידה שתצא מפי הגרב''צ עלולה לרוקן את ישיבת יסודות (סליחה משכן ידדיה כי מי שאמר ראשון יסודות זה הגרב''צ....) לטובת יסודות TLV בכל אופן התגבר על מידותיו ואפשר לו לאמר את דבריו....
▾ דווח על תגובה זו  0 
מבולבל,בני... | 15/06/20158
▾ דווח על תגובה זו  0 
חולה על... | 15/06/20157
האזוק בתמונה ככל הנראה אחד מאלה שנבחרו בפינצטה לישיבת הדגל יסודות ת''א
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי  | 15/06/20156
הביאה חורבן מתועלת..
▾ דווח על תגובה זו  0 
זיאתי | 15/06/20155
והיא שעמדה לאבותינו ולנו שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו אלא שבכל דור ודור עומד המן חדש לכלותם והקב''ה מצילם מידיו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דייויד | 15/06/20154
מעניין מה הקשר של הפרחח הצעיר לישיבה??

ויותר מעניין כמה שלמו לו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
דילמה | 15/06/20153
▾ דווח על תגובה זו  0 
צדק | 15/06/2015 
מה כל כך לא נוח לך, שרואים את הצחנה של הצד השני?
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחמן | 15/06/20152
ב"ה עולם הישיבות הספרדי מעוניין בעוד ישיבה,כהיום בחור ספרדי מעדיף ללכת לישיבה מצויינת ספרדית מאשר ישיבה אשכנזית בנונית

מה גם שאפילו הטובות יש הרבה חסרונות ואכ"ל ולפיכך הבה ונחזק את שני הישיבות יש מקום לכולם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משכין שלום | 15/06/2015 
צודק בכל מילה אשריך....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלחנן פייר | 15/06/20151
גם אני שמעתי שהשבוע חס ושלום מסוגל למחלוקת

גם שמעתי שהרב שניידר החבורתא של מרן הגרי"ל שליט"א סיפר, כי “בפתיחת השבוע, כבר נראה רבינו הגרי”ל שליט”א מודאג, היות והשבוע זה פרשת “קורח”, ואמר “סאיז נישט פריילאך…” זה לא שמח… וכך יודעים כל הנכנסים לרבינו, כבר הרבה שנים, כי בימים אלו חושש רבינו מאד, עפ”י המבואר בספר תולעת יעקב, שיש השפעה לפרשת השבוע, לימי השבוע, ואומר שהניסיון הראה שהרבה חיכוכים… נתעצמו בימים אלו, והלוואי ונזכה שיעבור השבוע בשלום ושלווה בתוך בני ישראל”.

בעלון ‘פרי חיים’ שמופץ באינטרנט מדי שבוע כתב הרב שניידר, כי במהלך מבחן לילדי ת”ת מחיפה במעונו של הגראי”ל שליט”א, נשא דברים בגנות הכנסת לימודים זרים לתוככי הישיבות הקדושות: “והוסיף שצריך ללכת לישיבה שלומדים רק “תורה”, ובמקום שלומדים דברים אחרים, לא יכול להיות שידע ש”ס, הלוואי שיידע את הדף הראשון שלא ישכח, שלא ישכח את הדף שלמד היום”.

ועוד אמר שהגראי”ל שליט”א שהוא מתנגד לגמרי לפסק של גדולי מועצת התורה של החסידים לגבי מה שחיללו שם שמים ויצאו נגד הפסק הידוע של פוסק הדור רבינו עט”ר מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל שעמד בזמנו כחומה בצורה ,וקרא לקיים כנסים מיוחדים שבהם ייקרא הציבור החרידי לחזק את ידיהם של מנהלי הסמינרים ,לבל ייכנעו לשלל לחצים ופיתויים, שתכליתם להחדיר השתלמויות אלה. והביע דעתו נגד רעיון שעלה לפיו יבוצעו השתלמויות לתואר שני אקוויוולנטי (השווה לדרגת אם.איי. אקדמית) והורה רבינו עט”ר מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל שאין להסכים בשום פנים ואופן לפירצה זו של שמד בפועל” ואעפ”כ המועצת של החסידים התירו השבוע לנשים חרדיות ללמוד לימודים אקדמיים, בסמינרים של בית יעקוב, לשם קבלת תואר שני (M.A) נגד פסק של פוסק הדור רבינו עט”ר מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל,

הגראי”ל שליט”א הוסיף: “ממילא צריך לדעת לשאוף ללמוד תורה במקום שלומדים רק תורה! ולא במקום ששולחים התלמידים להתייצב בלשכת הגיוס, ולא ללמוד דברים אחרים חוץ מתורה בגלל שזה לא טוב לנשמה! מרן הוסיף שאסור ללמוד צרפתית, ואין שום מצוה ללמוד צרפתית, ואין שום מצוה ללמוד אנגלית וכו’. כל אחד צריך להיות תלמיד חכם, לדעת את כל התורה כולה, וכל יום חייבים ללמוד חומש, גמרא, הלכה למעשה, גם חייבים ללמוד-מוסר כל יום, ולידע כל התורה, זה מה שצריך לדעת כל בן תורה. יה”ר שהקב”ה יעזור שכל אחד מכם ישתדל בזה, ויזכה לזה” באמת ובדביקות בשם יתברך, והלואי ונזכה שיעבור השבוע בשלום ושלווה בתוך בני ישראל..
▾ דווח על תגובה זו  0 
בתקווה שיעבור | 15/06/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנון | 15/06/2015 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"