גלריה: אלפים בהלווית הרבנית שיק

אלפי חסידי ברסלב ליוו הלילה (ראשון) למנוחות את הרבנית יחנא שפרה שיק ע"ה בדרכה האחרונה. הרבנית נפטרה פחות מחצי שנה לאחר פטירת בעלה המוהרא"ש זצ"ל ונטמנה לצידו (חרדים)

 (צילום: באדיבות אתר "ברסלב סיטי")
(צילום: באדיבות אתר "ברסלב סיטי")

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ברסלבר | 06/07/20155
תתביישו לכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
שטיגלמן | 06/07/20154
ולכל בני משפחתו שלא תדעו עוד צער
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברסלבר | 06/07/20153
הם, החבר'ה של מוהראש לא יודעים לספור מ 0 עד מאה, אצלם מאה זה 10000. חחחחחחחחחחחחחחחחח

איפה משה? למה איימתם עליו לא להגיע להלוויה של אמא שלו?
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחלי כהן | 06/07/20152
בקשה מכל הלב, מבנות ונשי הצדקניות מקבוצת החרדים:

נא ונא תכבדי את עצמך – וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! ולא להיות שליח של ה"סטרא אחרא" ח"ו, איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת בשכונות ב"ב י-ם וב"ש כו' ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! כן אני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטת, מרוב נשי החרדים! ולובשות קצר וצמוד, אז מה אם הגוף מכוסה.. אבל איפה הצניעות! איפה רבונו של עולם? איפה הלב שלנו? איפה ההרגש שלנו? איפה היראת שמים שלנו? איפה שרה באוהל? איפה הצניעות של יראת ד’? זה מזעזע איך השם יתברך יכול לראות ולסבול את זה? "וראה בך ערות דבר ושב מאחריך", ועוד מי דורש מהנשים להתלבש בפריצות?

מי דורש? הנשים תמימות, שטוענות “אני עושה את זה בשביל בעלי” ועל זה ד’ מאוד כועס עכשיו, זה הבושה הכי גדולה לחרדים שהבעל לא שומר את העינים שלו ומסתכל ברחוב בנשים פרוצות, ורוצה שאשתו תתלבש יפה (שהיא התלבש כ-ז-ו-נ-ה כחלק מנשי חרדים, עם חצאיות מיני חולצות צמודות…) שמושכת העין של בחורי חמד ואברכים, בושה!!! אלף אלפי פעם!!! אני פשוט מזועזעת שהשם ישמור את כל עם ישראל וכולם יזכו לעשות תשובה שלמה באהבה ובשמחה. חז”ל אומרים שאלמלא נתנה תורה היינו לומדים צניעות מחתול, תראו איך הם בקושי נראים עושים צרכים, לעומת הכלב ההופכי לו, והם מכסים במדויק. נראה שד’ נותן לנו כלי להשפיע, רק ננצל. אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק מטפחת, אמור לכל צרותינו די. מיום שגלו אבותינו, בבית ראשון, לבבבל ולפרס וכדומה, הלכו הנשים בלבוש ארוך, וכך חובה להמשיך ללכת. וכתב הבן איש חי:בחוקי הנשים,פרק יז, וזה לשונו: אסור לה לעשות, שום דוגמא וצורת לבוש אשר יגלה משהוא מבשרה, כי האישה, אסור לה שיתגלה דבר מגופה, רק פניה, צוארה וכפות ידיה, ושאר אבריה כולם עטופים. עכ''ל הקדוש.

אנחנו בדור האחרון ובזמן אחרון, שלפני הגאולה- דור בו תנאים לא רצו להיות. ועכשיו המלחמה האחרונה היא המלחמה על קדושת ישראל. היצר הרע משתולל עכשיו, בהבינו שעוד רגע קרב סופו, והוא יודע “אלוקים של ישראל שונא זימה הוא” אז הוא מנסה להגיע לכל סוגי הציבור בישראל וגם לצערנו אצל החרדים.. על כן בנות ישראל "הכשרות" וקדושות, עלינו להתחזק ולהיות בעוז ותעצומות נפש בכדי לקיים ולהדר בכל לבושנו ע"פ גדרי הצניעות, ואז יקוים בנו הפסוק ותשחק ליום אחרון. כי אך ורק בזכות נשים צדקניות יבוא גואל! ובל נטעה יש לנו אחריות גדולה מאוד על שלום עם ישראל, וכן זה מתבטא במלבושינו אנחנו לא לבד בעולם.

על כל איבר ואיבר שברא הקב"ה באשה ביקש ואמר “בתי היי צנועה” “בתי היי צנועה” “בתי היי צנועה” וגם לחרדיות יש הרבה מה לשפר, החצאית הקצרה כדאי שתחזור להיות ארוכה, הפאה המתנופפת כדאי שתהיה רק במתפחת, הקצר והצמוד וכו'. ובכלל אנחנו חיילים של המלך הבנים שלו ואנו לא חסים על כבוד השכינה הקדושה? בואו נתחזק ונביא יחד את הגואל במהרה!!! אפילו מלכת אנגליה שאינה יהדיה, שומרת על צניעות יותר טוב מחרדים שחייבים לשמור הצניעות, ויודעת שכבודה של בת מלך פנימה, כל שכן כשמדובר במלך העולם ולא בבשר ודם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברסלבר כואב | 06/07/20151
האם עוד הפעם בלאגנים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"