צפו בתיעוד: סלונים וחב"ד במפגש עם הרב יעקב יוסף

"כיכר השבת" חושף בלעדית קטע וידאו מתוך המפגש המפתיע בין נציג סלונים ונציג חב"ד עם הרב יעקב יוסף - העומד מאחורי יואב ללום. בוידאו, ניתן לראות איך כמעט "פרשת עמנואל" יורדת מסדר היום, לאחר הצעה מקורית של הרב יוסף - מה שלבסוף לא קרה. בוידאו, הרב יוסף מוסר את גרסתו. מרתק. צפו (חרדים)

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אלי הגרוזיני | 12/04/201342
הזאת לא מצאו השואה השקטה קיימת אלפי אסונות כל יום דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייי
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזי אמיתי | 11/04/201241
כולם יודעים שאתה בעצם ספרדי שמתחזה לאשכנזי, וכיוון שאתה רוצה להוריד את המצפון שלך, שאתה רוצה להיות אשכנזי אתה מדבר נגד האשכנזים. אז תמשיך לקנות שנולדת מזן דפוק, ולא מזן אשכנזי מרומם.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אשכנזי גאה | 11/04/201240
אני מסכים עם המאבק, לדעתי אדם שלא מקבל ילדה משום שהיא ספרדיה, הוא רשע ואין לו חלק באלוקי ישראל. אבל (נ.ב אני לא גזען אך שגזענים כלפי אני גזען כלפי השני) לומר שמשה רבנו דוד המלך וכו' הם ספרדים אין זה נכון מאחר וידוע שאותם אלו היו חכמים וישרים, ואין ב' הדברים הללו שייכים בפרענק כמוך (נ.ב אין דברים אלו מכוונים אל כל הציבור הספרדי, אלא רק כלפי כותב העהרה מס' 39).
▾ דווח על תגובה זו  +1 
הרב לוי יוסף | 21/06/201039
די כבר עם הגאוה הזאות והגיזענות הזו לא מתאים זה חלול השם ממש עם היה חי החפץ חיים זה לא היה קורה די כבר מספיק טיפשות זו מה הספרדים גוים???????????? אברהם אבינו משה רבינו ודוד המל היו ספרדים וצאצאיהם היו ספרדים מה יש לכם די כבר מה עשו מהספרדים??????????? גוים לא יפה טיפשות זו

הרב אלישיב והרב קנבסקי לא מודעים לגזענות הזו כי כבר החזון איש עצר את זה וצעק על זה בגדול

באמת. די כבר כאב לב ממש הרב יוסף לוי
▾ דווח על תגובה זו  -1 
בורוכוב | 20/06/201038
כאן שפכו את דמו של הרב יעקב יוסף

הרב יעקב יוסף מקובל גדול בקבלה וגאון בכל מכמני התורה אנחנו עם ישראל כולו מבקשים מהרב מחילה סליחה וכפרה

ועכשיו כולם לקבל עול מלכות שמים
▾ דווח על תגובה זו  0 
צמח דוד | 20/06/201037
עכשיו כולם לבא לבקש סליחה מהרב
▾ דווח על תגובה זו  0 
יחיאל | 18/06/201036
לדעתי היה אסור לפרסם את זה, זה להיכנס לתוך הקישקעס של הרבנים והעסקנים..
▾ דווח על תגובה זו  0 
וגאוות יחידה תפסיק את הגזענות הזו.

להפסיק לחזר אחרי פתחי האשכנזים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אשכנזי | 04/06/201034
יואב אנחנו איתך חזק וברוך
▾ דווח על תגובה זו  0 
עוד אחד | 03/06/201033
כיון שבא הרב יוסף לכלל כעס נשתכחה ממנו הלכה שהוא עצמו טרח כל ימיו להנחילה.

הרב יוסף נמנה על קומץ הרבנים שמנפנפים בכל עת מצוא נגד החזרת שטחים בהלכה מהשו"ע שבעיירות ספר אפי' באו הגויים על עסקי קש ותבן מחללים עליהם את ה ש ב ת! וכאן הרב יוסף משחק עם עתיד העיר עמנואל שהיא עיירת ספר לכל הדעות שעל פי הלכה מחללים עליה את השבת הקדושה, אולם לחלל את הכבוד המדומה את זה הרב לא מרשה, או שנאמר שהכבוד הספרדי עומד מעל השבת ולכן את השבת מחללים אבל על הכבוד לא מוחלים, או שנאמר כיון שבא לכלל כעס בא לכלל טעות ונשתכחה ממנו הלכה!

ומכאן הקריאה לרבני שלמות הארץ לעוררו ולהזכירו בדבר השו"ע המפורש החרוט על דגלם...
▾ דווח על תגובה זו  -3 
דניאל | 06/06/2010 
מהרב לא נעלמה שום הלכה.. אתם אלה שנשתכחה אצלכם התורה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי אלבוים | 03/06/201032
כאשכנזי טהור, מי היה מאמין שהאשכנזים יתכופפו לרב ספרדי, אבל הרב יוסף, הראה להם את הכיוון, יואב ללום, עשית לנו בית ספר, נפתח דף חדש בין האשכנזים לספרדים ורף השנאה יעלה באחוזים מאוד גבוהים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
י | 12/07/2012 
▾ דווח על תגובה זו  0 
danielma09 | 07/06/2010 
פעם היינו לא עושים כלום היום אנחנו עושים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזועזע, | 02/06/201031
איפה ובאיזה פוסק נכתב שמותר לעשות חילול השם כזה גדול ונורא בעיני הכל, צער ועגמת נפש נוראים, ועל הכל פניה לערכאות דבר האסור בהחלט. הוצאות עתק להורים העניים ולמוסדות נזקים כספיים.

ועל כולם להעמיד את כל מפעל החינוך העצמאי בסכנה מיידית של אבדון וקריסה, וכל זה בידי יהודים מדקדקים במצוות.

ומה עם כל גדולי ישראל המאירים את הדור בתורתם, שכולם יחד למדו אלף פעמים !!! לפחות את הש"ס ואת הרמב"ם והשלחן ערוך, וכל זה נהיה למרמס על ידי אדם אחד יהיה מי שיהיה.

אכן השתגענו ממראה עיננו וממשמע אזנינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 20/06/2010 
היטלר, מגיע להם מה שקרה שם וזה לא סתם קרה.

את החילול השם לא עשה ללום או מי ששלח אותו-אלא מי שהתנגד....ומי שמחפש להפלות ומספר ש"אין אפליה" שמעתם אין אפליה בין אשכנזים לספרדים,אין מישהו בעולם שמאמין לזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם הנכבד  | 02/06/201030
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 02/06/201029
תאמינו לי, שאם הנושא היה נשאר אך ורק בטיפולם האישי של הרבנים, אף בת לא היתה מוצאת את עצמה נפגעת. כולם היו מסתדרים, במקום הנכון והמתאים להם.

הבעיה היא, שבין הרבנים לבין התלמידות, נמצאים אינשי דלא מעלי, בתפקידים מסוימים במערכת החינוך, שלא כל כך שומעים לרבנים (כמו הרב שך זצוק"ל), ועושים מה שבא להם. מכניסים את מי שהם רוצים, וזורקים את מי שלא נראה להם, בלי לעשות שום חשבון.

זה שורש הבעיה בקצרה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי גאה | 02/06/201028
לאשכנזים, אה.

תראו איך האשכנזים יורדים על ארבע לפני ספרדי, נו, איך אתם מרגישים עכשיו?

אשריך הרב יעקב יוסף מקדש את שמו יתברך ומחזיר עטרה ליושנה, כי "מעשה אבות סימן לבנים", ואבא כמו מורנו ורבנו עטרת ראשנו הרב עובדיה יוסף שליט"א - אין בארץ ובעולם, נקודה!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
נחמן | 02/06/2010 
עצם הדבר שאתה שולח את ילדיך לחינוך אשכנזי זה ההוכחה שאתה כורע על ארבע וזה מראה שאין מה לקנות בחינוך הספרדי
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דניאל | 06/06/2010 
החינוך הספרדי מאז ומתמיד היה יותר איכותי מהאשכנזי מאיפה הבאתם את השפה הזאת א ההלכות האלה את כל המנהגים שלכם?

אפילו גדולי תורה אשכנזים היו הולכים בשיטות עדות-המזרח כגון האר"י ז"ל.

וגם היום החינוך הספרדי אינו נופל מאום מהאשכנזי ואף עולה עליו זה שאתם שולטים בתשקורת זה לא אומר שאתם שולטים...

וגם שאנו שולחים את בנותינו לחינוך האשכנזי זה רק בנותינו שעדיין לא התפתחו הספרדים במקומות לימוד לבנום אתם עם הכסף שלכם הצלחתם.

אבל את בנינו אנחנו לא נשלח לאשכזים ואנחנו נמשיך לשלוח אותם למקומות ספרדים.

אשכנזים הם גזעניים מעולם לא דחה ספרדי אשכנזי, אבל אשכנזי שיקבל ספרדי?! מה פתאום! הרי אנחנו צדיקים והם רשעים..

בושה.. זה מה שצריך לכסות את פניכם.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בגלות | 02/06/201027
בכל דור ודור ישנם אנשים "מתקני העולם" מכירים אותם?

אז זהו הרה"ג ר' יעקב יוסף שליט"א מתקן העולם וידיו רב לו בתיקון שערך למשה יזדי ובאבא נחום (כהן)

כבוד הרב תחזק ידיך ותמשיך לתקן ולתקן ולתקן עד.... לתיקנך
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף שמעון | 02/06/201026
האם יש תשובה למהלכים שמקעקעים יסודות ביהדות ..

ומחזקים את מלכות הרשע ושופטיו ..?!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 01/06/201025
עמנואל – נוסחת הקסם

תגובה קצת חריגה בתוך ים המלל שנשפך בנושא, אבל כדאי לקרוא עד הסוף.

בואו ננסה רגע לצאת מתוך ההתבצרות של כל אחד בעמדותיו וננסה לאמץ ראיה רחבה יותר של הדברים.

מאד קל להטיח דברים אחד בשני – אך החכמה היא להיכנס כל אחד לנעליו של השני, להבין את נקודת מבטו, למה הוא חושב את מה שהוא חושב.

אני מנסה לכתוב בצורה כזו שיסכימו איתי גם אשכנזים – וגם ספרדים! נשמע מופרך? בואו נראה אם זה עובד.

ראשית, לנושא ה"גזעני" בכללו.

הדברים הם לא שחור לבן. בתופעה הקרויה אפליה עדתית, היינו התבדלות מבני עדות המזרח, יש גרעין בסיסי ויש תופעות מסביב. הגרעין הבסיסי שיוצר צידוק מסוים לתופעה הזו הוא העובדה שבעוד הציבור האשכנזי הוא מאוד הומוגני, מאוד אחיד, הציבור הספרדי הרבה יותר מגוון, יש בו אנשים מכל הרמות והסוגים – בעיקר בגלל גל התשובה שקיים בעיקר בציבור הזה.

מכיוון שכך, אני מקווה שגם ספרדים יסכימו איתי שיש מקרים שמצדיקים אי קבלה של תלמידה – ובהדגשה: ברור שזה לא משום שהם פחות טובים. בעל תשובה שווה יותר מאדם שנולד עם כפית כסף בפה, אבל המעלה האישית זה ענין אחד, והשאלה אם בתו יכולה ללמוד עם בת ממשפחה שלא ראתה מעולם מחוץ לד' אמותיה – היא ענין אחר. זה דבר שיוצר לעיתים רבות סיטואציות כואבות, אבל הבעיה היא בעיה.

ומכאן נעבור לתופעות שמסביב. בגלל הגרעין הבסיסי, נוצרו סטיגמות והכללות על רבים רבים אחרים – ואולי על הציבור הספרדי בכללותו - שלגביהם ההתבדלות לא מוצדקת. לעיתים זה בגלל סטיגמה, לעיתים זה חשש של מוסד זה או אחר שאם יקבל את פלוני הוא יהיה חייב לקבל גם את אלמוני, ועוד ועוד. לעיתים זה לחץ של קבוצות הורים וכו'.

תופעה זו היא בהחלט שלילית, לא מוצדקת ומצערת.

עכשיו על ההתנהגות של הספרדים: גם אצלם יש גרעין, ויש תופעות מסביב. הגרעין זה ההתמרמרות על ההתבדלות האשכנזית במקרים שהיא לא מוצדקת –שזו התמרמרות מובנת וצודקת. אך ההשלכות שלה היא שליפת השד העדתי גם במקרים רבים שזה כלל לא קשור ולא נכון. בהרבה מקרים, כשאשכנזי נקלע לעימות עם ספרדי, שלא אמור להיות בכלל קשור לעניין עדתי – הספרדי ישלוף לעומתו את נוסחת הקסמים: זה בגלל שאני ספרדי. זה מאוד חבל, ולא תורם לכבוד הספרדים מאומה.

נאמנים לדרכנו, נעבור לענין עמנואל.

בואו נפריד בין העובדות כפי שהתרחשו – לבין הפרשנויות שכל צד העניק להם. העובדות הם עובדות, והפרשנות ניתנה על ידי כל צד בהתאם לתפיסתו.

העובדות: קבוצת הורים העבירה את בנותיה ללימודים באגף נטוש במבנה בית הספר, שיש לו כניסה נפרדת, הביאו מנהלת אחרת, לקחו חלק נכבד מהתקציב על עצמם, הפרידו לעצמם חלק מהחצר הגדולה והקיפוה גדר, בתוך המבנה בנו קיר שיפריד בין שני האגפים. שני האגפים פעלו תחת אותו סמל מוסד.

הראיה של ההורים: הם לא העלו על דעתם שזה ייתפס אצל אנשים מסוימים כגזענות. איך מישהו יכול לחשוב כך כאשר 27 תלמידות מתוך המוסד שלנו ספרדיות? ומצידנו, כל מי שרוצה להיכנס ולקבל את הכללים שלנו יכולה להיכנס. כאן מדובר ב"גרעין", בבעיה דתית אמיתית, ולא בתופעה של אפליה עדתית.

ובכלל, אנחנו לא "מפרידים" בתוך אותו מוסד, פתחנו לעצמנו מוסד אחר בחלק נטוש של הבנין. אם היה לנו מבנה אחר בעיר היינו הולכים לשם. החלק שלנו מתפקד באופן עצמאי, להנהלה הישנה אין כל קשר אלינו, זה כאילו פתחנו בית ספר חדש.

הראיה הספרדית: באותו בית ספר – באותו מוסד בנו קיר הפרדה! בחלק הכללי הרוב ספרדיות – אז שלא יספרו סיפורים – זה רק בגלל שהם רוצים להיפרד מהספרדיות. איך אמורות להרגיש אותן בנות שמפרידים אותם מחברותיהן?

למען האמת, שתי ההסתכלויות לגיטימיות. אפשר לראות כך ואפשר לראות כך. ההורים האשכנזיים טוענים שבמקרה של עמנואל מדובר ב"גרעין" (שהזכרנו לעיל), כיוון שיש בעיר ציבור גדול של בעלי תשובה ומשפחות שמאוד לא מתאימות לאופי החינוך המסתגר שלהם. למען האמת, הם לא חלמו שהצעד שביצעו ייתפס כ"כהפרדה". הם חשבו שכולם יבינו שאם בבית הספר שלהם יש אחוז כה גבוה של ספרדיות זה לא יכול להיות צעד "גזעני", הם גם היו בטוחים שאצל כולם זה יראה כבית ספר חדש, ולא כהפרדה באותו בית ספר.

גם כשהחל הבלגאן התקשורתי, הם לא חשבו שזה מגיע מאנשים שבאמת נפגעים. הם היו בטוחים שזו סתם התנכלות תקשורתית והתערבות של אנטרסנטים שונים. כשנפל להם האסימון שיש אנשים שרואים זאת כ"הפרדה", הם הסירו חלק מהסממנים של ההפרדה – אבל זה כבר לא עזר, כי לאחד לגמרי את שני החלקים הם לא רצו.

הספרדים, עם הנסיון המר שלהם במשך שנים במקומות רבים בארץ, ראו מול עיניהם את המציאות באופן אחר: יש כאן מוסד אחד שמחולק לשניים, באחד הרוב ספרדיות, באחד הרוב אשכנזיות = גזענות. אפשר להבין גם את המבט הזה בהחלט.

מה הפיתרון?

הצהרה כללית של ההורים: "אנו מצהירים בזאת כי לא היה בצעדנו כל כוונה להפריד על בסיס עדתי. אנו מבינים כי בדיעבד היה ניתן לפרש זאת כך, ואנו מצרים ומתנצלים בפני כל מי שנפגע מכך".

הספרדים יאפשרו להם לאחר מכן לפתוח לעצמם מוסד אחד, מוסד פטור, ובא לציון גואל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מומי | 02/06/2010 
אחד מהשניים................................. .
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסנת | 01/06/201024
זה לא קיים. רק אצל החרדים. איזה חילול ה' נורא. שמעתי איך המנהלת של הבי"ס בעמנואל דברה לאימא וממש הזדעזעתי. תלמדו קצת אהבת ישראל מהכיפות הסרוגות, בלי גאווה ובלי דעות קדומות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רותי | 02/06/2010 
אם יש להם אהבת ישראל למה הם זורקים אבנים על חיילי צה"ל למה חוסמים כבישים ואנשים לא יכולים להגיע למחוז חפצם
▾ דווח על תגובה זו  0 
gbchzgo | 02/06/2010 
95% מכניסים טלויזיה לביתיהם, ו 40% מהנוער נושר לחילון. אז בבקשה תסתמי, ואל תטיפי לנו מוסר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
כעי | 27/06/2010 
קודם כל הכיפות סרוגות ישכמה הסוגים ואצל החרדלים לא קיים אפליה וגם האחוז נשירה נמוך ואין להם טלביזיה ויש להם הרבה יותר דרך ארץ מבמגזר שלנו. ואצל החרדים כמה נורים....בגלל הצביעות הזאת והחוסר לשם שמים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קונילמל | 02/06/2010 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלג | 01/06/201023
ויקשב ה' וישמע. כך מדברים בין יהודים. טוב מראה עיניים משמוע אזניים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 01/06/201022
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהוידע גדסי | 01/06/201021
ספח הוע מדבח
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירוק | 01/06/2010 
גזען נאלח.

וכשאדמו"ר מדבר בגרמנית (אידיש...) אתה מבין..???
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהוידע גדסי | 01/06/201020
ספח הוע מדבח
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 01/06/201019
מי יודע אם גלגלו משמים...

חחחחחח.....

תאוות הנקם של ללום!

מלאו את הראש של יעקב יוסף בנתונים מעוותים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי  | 01/06/201018
לא בכל יום או מקום אפשר לראות תיעוד מרתק כזה.

יישר כח במיוחד לרב יעקב יוסף

וכשכתוב אלוקים יבקש נרדף, תתפלאו אחד הנציגים הוא ללום. אני מתפלא שאני תומך בו, אבל אם הרב יעקב כל כך מעורב, דומני שכל אדם ששכל בקודקדו צריך לתמוך בו בענין הזה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 01/06/201017
הרב כץ אומר ל8 שהאדמו"ר יחתום וגם מראה לו את המכתב שהאדמו"ר מוכן לחתום ואז מקשיח את עמדותיו שגם החינוך העצמאי יחתום בזמן שהרב כ"ץ אומר לו שזה בלתי אפשרי בגלל חילוקי הדעות והוא עונה לו שהוא יודע,אז זה מראה שהוא בכונה שם תנאים שלא יכולים להיות בכדי לא להגיע להסדר !!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקי | 01/06/201016
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 01/06/2010 
הוא הסכים לחתום.

אבל אז העלו דרישות נוספות

וגם אז כשהוא הסכים לחתום

העבירו את הוידאו לאתרים כדי לומר הנה האדמור לא חתם

זו הדרך שלהם מתחילת המאבק

לשקר ולזרות חול בעיני הציבור

וגם לצנזר הודעות כאן כי אנחנו כותבים את האמת...
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 02/06/2010 
אם הוא הסכים לחתום, תוכיח! אנשי הרב יוסף מוכיחים את טענותיהם והן אינן בעלמא!
▾ דווח על תגובה זו  0 
gbchzgo | 01/06/201015
אני רואה שכל הטוקבקים בעד ללום. כנראה שרק הפרענקים גולשים באינטרנט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דפוק | 01/06/2010 
הם גזע טהור ועליון. באמת אתה צודק. עכשו אני מבין למה אתם לא רוצים לקבל את הפרענקלך האלה, הטמאים שגולשים באינטרנט.

סתם מעניין, אתה אשכנזי וגם גולש באינטרנט? אוי ואבוי, תדהמה, שאט נפש, הלם, שוקו, אייס קפה.

צבוע קטן שלי, אין לכם מה לענות מול טענותיו של הרב יוסף ולכן ניראה לך שרק פרענקים גולשים ותומכים בללום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קובי | 04/06/2010 
אוי אתה כ"כ מצדיק את מ שהואאמר עליך שזה פשוט תענוג... בכל מילה ומילה שלך אתה הראת כמה אתה ספרדי נחיתי שכל הזמן מנסה לגונן על הזמן.. תשתחרר אח שלי...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מרגלית | 01/06/2010 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברסלב | 01/06/201014
הרב יעקב יוסף הוא איש אמת. הלואי שתעלו לאתר בקביעות שיעורי תורה שלו והציבור יזכה להכיר את גדלותו ולהנות מאד מבהירות ומתיקות שיעוריו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
צופה ומביט | 01/06/201013
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיימק'ה | 01/06/201012
היו בדעה אחת כמו הרב יעקב יוסף, אזי האשכנזים היו משקשקים. אבל במציאות, כל פרענק שני מחכה בזיוף את האשכנזים.

וכל אחד מלקק את רגליהם של האשכנזים ועל כולם ראשי ושרי ש"ס שרוצים לבנות את עצמם על גב הספרדי הקטן שנתן את קולו למען ש"ס.

הם המה האחריים והאשמים למצב הזה. אם שרי ש"ס היו שולחים את ילדיהם במוסדות הספרדיים אז גם הספרדי הקטן היה שולח ישר אצל הספרדים ולא מתחנן שיקבלו את ילדיו כמו אותם שרי ש"ס ששותקים ויודעים שקולם של הבוחרים הספרדיים בכיס שלהם.

סתם שאלה: למה האשכנזים מקבלים את ילדיהם של שרי ש"ס בדלתות פתוחות?

נ.ב. שני הרבנים האשכנזיים ניראים לחוצים ומבולבלים אל מול טענותיו של הרב יעקב יוסף.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ספרדיה | 28/06/2010 
זה לא מלחמה בין ספרדים לאשכנזים. אינך מכיר את הרבנים ואת פועלם ומסירות הנפש שלהם לעם ישראל

טובים נגד רעים שייך למשחק אחר. כולנו עם אחד למרות הכל ותמיד נהיה
▾ דווח על תגובה זו  0 
איציק  | 02/06/2010 
מבין מה אתה רוצה .. אני בכל אופן לא כל כך
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליעע | 01/06/201011
חיתמו עכשיו על עצומה ותמיכה ביואב ללום על חרוף נפשו נגד האפליה הבילתי נסבלת בציבור שלנו,

ציבור שהיה אמור לקיים "ואהבתה לרעך כמוך" במלוא החומרה וההידורים.

לאתר עצומה:

http://www.atzuma.co.il/yoavlalom/
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 01/06/201010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
טכעכ | 01/06/20109
אוכלים תלב
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 01/06/2010 
כמו שהם היום, הם בטח לא היו מפרסמים את הסרטון הזה גם אם הייתה להם אפשרות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 01/06/2010 
לללום! אם הם תפסו צד, הם לא שייכים לציבור הספרדי. הכותבים שם זה חברה ממשפחה, שיש להם מחויבויות!
▾ דווח על תגובה זו  +3 
יוסי | 01/06/2010 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
אוריע | 01/06/20108
תחזרו בתשובה, איפה הייראת שמים שלכם? אני לא מדבר על ללום! הוא מקדש שם שמים ברבים. נכון, הדרך שהוא הלך היא לא כ''כ טובה, לבג''צ?????? כאילו מרים יד ב... אבל עם עקש תתעקש. כך הם מבינים.  
▾ דווח על תגובה זו  +2 
נייעסמן | 01/06/20107
חזק וברוך על היוזמה הברוכה של כריתת החוחים מכרם בית ישראל.

ויה"ר שחפץ ה' בידכם יצליח.

ולמרות הכאב והצער שיש בדבר, חייבים ללכת עם זה עד הסוף, למען יתוקן הדבר לדורי דורות.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
mosh | 01/06/20106
אותי מאוד לראות את הקדושה של הרב הגאון יעקב יוסף שליט"א פה מפיק מרגליות, איזה חוכמה איזה אהבת ישראל!!!

תודה רבה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 01/06/20105
אם הרב חושב שישתמש בבג"ץ לכוף דיני ישראל עלינו אז כבר יותר טוב היה לו להקים סנהדרין ובית המקדש!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  -2 
קובי  | 01/06/20104
▾ דווח על תגובה זו  0 
תמים | 01/06/20103
מה היתה ההצעה מישהו יכול להסביר? ומתי היה הכל?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 01/06/20102
לטיפשים ולכוזרים נא לשמוע את הוידאו ולראות את הכשלון שלכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
שדלום | 01/06/20101
▾ דווח על תגובה זו  0 
שרול | 01/06/2010 
גם אם הם לא שייכות לחב"ד ומצד שני יש תקנון בית ספר ברור לכולם
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנדלי וייס | 08/09/2011 
כאשכנזי היה חשוב לי להבין את הדברים לאשורם, צפיתי מספר פעמים בוידאו הנהדר הזה ואני מופתע שוב מהאמת

לצערי עלי לציין בכאב שאצלנו האשכנזים יש גזענות מאוסה ואמיתית, הסיבות שכבייכול אנו טוענים שקריות, אולי יש לנו משהו דפוק במוח אולי משהו רקוב בגנים שקבלנו בתורשה, היים אני סבור שיואב ללום פשוט צדק כשהרים את הכפפה וגילה את ערוותנו לעיני כל
▾ דווח על תגובה זו  -1 
נועם | 02/06/2010 
כולן מצפצפות עליהן בגדול, והשיטה הזאת של לקבל את כולם לצערינו הרבה חללים הפילה אצל אנ"ש של חב"ד
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"