צפו: מראות מחייו של ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ' זצ"ל

נכדו של מרן הגאון רבי ברוך בער ליבוביץ זוהה כבר מגיל קטן כמי שעתיד להפוך לאחד מגדולי ישראל. צפו בתיעוד מחייו של ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ זצ"ל שהלך השבת לעולמו (חרדים, גלריות)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חנה  | 27/02/20163
המחבלימסוגלים לירצוח כל יום צדיקים זהמיקצוע שלהם עים החוצפה שלהם יש להם הרבה דרכים זה מרעמז עימיש לנו עסק שהרבי מחבד אמר להרב כהנא ראש ישיבת בית מאיר עליהם באמיר זעבן נישט קין בני טיירע זעניין חוצפניקעס פעם חשבו שהמקיימים את חיירם הגרא שכמשכילים עשואת זה כידוע היום רואים שפשוט היטלרובע נוסח מיין קמפ בתירוצים של טיירע ועוד כמה תירוצים של שקר נס שמישמים לא נותנים להם לעשות משהם רוצים וכל החסידויות הגדולות אותו דבר פחות אויותרוצחים
▾ דווח על תגובה זו  0 
ת.נ.צ.ב.ה. | 27/02/20162
כל שבוע נפטר צדיק זה בא לרמוז לנו משהו !!!! עמ ישראל הגיע הזמן להתעורר לפני שיהיה מאוחר.... אבל גדול בעולם התורה: נשאר מנהיג אחד.. וזה מרנן ורבנן הגאון הצדיק גדול הדור הרב ר' שמואל אוריבאך שליט"א.. בלי שום פשרות.. בלי התקפלויות.. אך ורק דעת תורה אמיתי בלי שום תערובות של המשכילים.. כמו שמרן רב שך זצוק"ל אמר על הגאון ר' שמואל שליט"א "אין להרהר אחריו"

לכו וראו מה קרה עם המזרוחניקים.. לפני 70 שנה... מה קרה? ממש כמו שהחפץ חיים אמר עליהם, מי שמתפשר סופו שיהיה כמותם... כופרים באלוקי ישראל ח"ו, אוי לבריות מעלבונה של תורה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים ציליאק | 27/02/20161
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"