אלפים בהנחת אבן הפינה ל"בית ויז'ניץ" בבני ברק • צפו

אלפי חסידי ויז'ניץ, נרגשים ושמחים, השתתפו אמש בחגיגת הנחת אבן הפינה לבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק שנחוגה ברוב עם בראשות האדמו"ר מויז'ניץ • צפו בתיעוד נרחב (חסידים)

 (צילום: משה גולדשטיין)
(צילום: משה גולדשטיין)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חסיד שפוי | 30/03/20165
קשה לספור בדיוק מהוידיאו והתמונות, אך למיטב השערתי נראה לי שיש בערך שבעת אלפים איש. כמובן יכול להיות גם אנשים שהם לא חסידי ויזניץ, אך אני מניח שרוב הגדול הם חסידיו.

וכמי שמסתכל מבחוץ, ורואה איך שאדמו"ר שהוא צדיק גדול במדות, עניו וטוב לב, שסבל שנים רבות ולא הוציא מילה נגד אבא שלו, ועוד לחם נגד מי שהעיז לדבר בנוכחותו על אביו זצ"ל (כפי ששומעים בקלטת), ולמרות כל מה שסבל, הצעד הראשון שלו אחרי מינויו כאדמו"ר היה להכריח את הגבאי שלו ונגיד חסידותו לתת קוויטלאך לאחיו ולעשות כל מה שבידו להחזיר שלום בעדה, ממילא כשרואים איך שהתממש אצלו הבטחת חז"ל של "כל הבורח מן הכבוד, הכבוד רודף אחריו", ורואים שעדיין יכול להיות בדורינו מנהיג ת"ח שמרבה שלום בעולם, ושרוב הגדול של החסידים רדפו אחריו וקיבלו מרותו מרצונם, וזכו להתרומם במדות וביראת שמים ע"י המעשים שראו וההדרכות שקיבלו ממנו, זה באמת משמח הלב ומחזק האמונה בדברי חז"ל ומוסיף תקוה שהמצב המוסרי הירוד בדורינו עדיין יכול להשתפר לטוב.

(שלחתי תגובה זו לפני שלש שעות ולא הראו אותו, נא להכניס.)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביגדור קליין | 30/03/20164
הייתי שם היה מעמד היסטורי ומרגש וגם שמח
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסיד שפוי | 30/03/20163
קשה לספור בדיוק מהוידיאו והתמונות, אך למיטב יכולתי נראה לי שיש בערך שבעת אלפים איש. כמובן יכול להיות גם אנשים שהם לא חסידי ויזניץ, אך אני מניח שרוב הגדול הם חסידיו.

וכמי שמסתכל מבחוץ, ורואה איך שאדמו"ר שהוא צדיק גדול במדות, עניו וטוב לב, שסבל שנים רבות ולא הוציא מילה נגד אבא שלו, ועוד לחם נגד מי שהעיז לדבר בנוכחותו על אביו זצ"ל (כפי ששומעים בקלטת), ולמרות כל מה שסבל, הצעד הראשון שלו אחרי מינויו כאדמו"ר היה להכריח את הגבאי שלו ונגיד חסידותו לתת קוויטלאך לאחיו ולעשות כל מה שבידו להחזיר שלום בעדה, ממילא כשרואים איך שהתממש אצלו הבטחת חז"ל של "כל הבורח מן הכבוד, הכבוד רודף אחריו", ורואים שעדיין יכול להיות בדורינו מנהיג ת"ח שמרבה שלום בעולם, ושרוב הגדול של החסידים רדפו אחריו וקיבלו מרותו מרצונם, וזכו להתרומם במדות וביראת שמים ע"י המעשים שראו ממנהיגם, זה באמת משמח הלב ומחזק האמונה בדברי חז"ל והתקוה שהמצב המוסרי הירוד בדורינו עדיין יכול להשתפר לטוב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נעמי | 30/03/20162
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעלולה | 30/03/20161
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"