פסיקה: עיריית אלעד ומשרד החינוך לא ביזו את בית המשפט

שופטת בית המשפט לעניינים מנהליים בירושלים, עירית כהן, קבעה היום כי אין ביזיון בית המשפט באי החלת רישום אזורי בסמינרים בעיר אלעד. העותר, עו"ד יואב ללום: "נעמוד על המשמר" (חדשות)

 (צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
כבוד לשרוליק | 26/05/20163
השאלה בכלל לא הייתה על המיון והאפליה אלא על רישיון לסמינר נוסף. סמינר זלזניק פעל כסמינר ליטאי על הרישיון של מוסד ספרדי עד שפיקוח התערב היכן שלא היה צריך. מה זה עניינו של משרד החינוך כמה סמינרים יש באלעד ומי מקבל את מי.

המורות בקידוש השם גדול עבדו למרות צוו בית משפט ולפעמים בלי שכר. הסמינר קיבל רישיון בעזה"י וזה מוכיח כי מול בית המשפט ומשרד החינוך המבולבלים לגמרי אפשר להסתדר ולנצח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
טלי | 26/05/20162
למה הם לא רוצים רישום איזורי? כדי שלא יהיו יותר מידי ספרדיות, יוצא שנדולי ישראל גזענים.כל הכבוד לעו"ד יואב ללום בזכותו נמנע המון צער בעם ישראל, אבל הדרך עוד ארוכה למיגור הגזענות והשנאה שכאמור מגובה ע"י "גדולי ישראל" אוי לנו שאלה "גדולינו".
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מויש | 25/05/20161
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"