פתיחת המרכז הרפואי לבריאות הנפש במעמד גדולי ישראל

שר הבריאות: "מדובר בתיקון גדול מאוד. היו מצבים שבהם הרבנים לא התירו לחולים להתאשפז בשל בעיות שונות בנושאי רפואה והלכה". ד"ר הרב משה רוטשילד: "כמי שעוסק ברפואה כ-60 שנה אני יכול לקבוע כי המהפכה הגדולה ביותר בעולם הרפואה הוא בתחום הפסיכיאטריה" (חרדים)

 (צילום: שוקי לרר)
(צילום: שוקי לרר)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שינון חובת... | 30/05/20168
שינון חובת הסודיות לכל הצוות במרפאת חיב"ה ובבית החולים מרבה דעת. יצר הפיטפוט החרדי הוא נורא , למרבה הידיעה צריכים לשנן את העניין לכולם כולל ישנים וחדשים .העניין פלילי שיתגברו על היצר וישמרו על חובת הסודיות ואפילו שיעבירו בפוליגרף.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שפן | 30/05/20167
ברוך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה ,

שמחת השקת המחלקה הראשונה בתולדות העיר התורה יחולקו מיני מתיקה כדורים במינונים מותרים לכל דורש בהשגחת מומחים מאושרים ע''י כל ועדות הכשרויות למיניהם טכנולוגי אופנה אוכל שתייה מסעדות פיצריות מקוואות לרגל הפתיחה קופות החולים יממנו בחודש הראשון את הקוקטיילים ולאחר ועדת הרבנים הרב ליצמן יפעל להאשיר את סל התרופות שתתאים למגזר החרדי במיוחד

צרות הטכנולוגיה חולפים מהעולם די לגרושין ועדות הרבנים יפנו לכל בעיית בני זוג למחלקה מיוחדת שתפטור את הבעיות או בכדורים או במרשמים שישמשו לעילות לגרושין כפי שעד עכשיו רק כמה עסקנים היו מתעסקים בזה,

לכל בעיות הסטיות ימצאו פתרונות יצירתיים המגזר החרדי רווי מסיפורים מחלקה שיפוטית תאשר סירוסים הלכתיים גם לגברים וגם לנשים לנוער קטינים תוקצה אגף מיוחד, מטפלים ואחיות ירכבו בגיוון מיוחד לפי דרישת המטופל מכל זרמי העדות והחוגים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
18595151 | 30/05/20166
כל העולם תוקף את פסיכיאטריה, משרד הבריאות מתחיל לחקור את סוגיית הקשירות. הפסיכיאטריה דוגלת בהתערבות גופנית הסותרת את הפסוק "אל תתערב במלאכת הבריאה". שימו לב שהתרופות הפסיכיאטריות פוגעות בקשר בין הגוף לנשמה .....
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 30/05/20165
▾ דווח על תגובה זו  0 
צחי | 30/05/20164
איני רואה מה השתנה הרבה בין תרבות העינויים של מוסדות הפסיכיאטריה בימי הביניים לבין קשירת מטופלים למשך חודש שלם למיטה.כנהוג בימים אלה.

במקום לבתר את מוחו של המטופל מזרימים חשמל בעוצמה משתקת ישירות לרקות.

מוזר שרבנים מובילים האמונים על נפש האדם כביכול ועל גאולתו משתפים פעולה עם פסאדו-רופאים שבאופן מוצהר ופומבי הכריזו שאין כזה דבר נפש האדם. הכל פיקציה וזרמים חשמליים כביכול במוח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נאור | 30/05/20163
בקדמת הבימה!

אמת,

מה נהדר!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 30/05/2016 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנה | 30/05/20162
ברור שכותבים את כל הרבנים והעסקנים,

אבל למה שוכחים את הצוות הנפלא והמסור שנותן את נפשו למען פגועי הנפש?!

תודה מיוחדת לרב אליעזר ואלס שמינף את המחלקה, ומתייחס לכל האנשים שם כאל שווים!

תבורך!!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל נמש | 30/05/20161
אצלם אין אמונה - יש כדורים, אין אהבה - יש שוקים חשמליים, אין תקווה - יש קשירות. אנחנו נצטער שאי-פעם הכנסנו אותם עמוק לתוך ביתינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"