האדמו"ר מסלונים: "הדביקו עליי אות-קלון שאני גזען"

כ"ק מרן האדמו"ר מסלונים מדבר אמש על פרשת עמנואל שנחתמה בפשרה בלתי-צפויה, שעות ספורות לאחר שחרור האסירים: "יהודי המצווה על ´ואהבת לרעך כמוך´, לא שייך שיהיה גזעני". על בג"ץ: "ניסו להכתיב לנו דרכי חינוך, הם מתיימרים להיות בעלי בתים". האזינו (חסידים)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
גזענות סלונים | 21/01/201428
זה אתה שהדבקת עליך אות קלון
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב  | 04/07/201027
▾ דווח על תגובה זו  0 
160000 | 29/06/201026
אין פה אלא שנאת אחים, שייתבשו כל קהילת סלונים.

לכו ללמוד מהחב"ד מהי אהבה חינם לכל יהודי.

מה זה אתם לא מקבלים אותן לבית הספר? נניח שהן

קצת פחות דתיות...טמבלים..תנו להם אהבה וראו מה

פלא, רק קירוב לבבות צריך, ואתם עוד קוראים לעצמכם

חרדים?

כמו שנאמה קודם...אתם תשלמו על כל דמעה של אם ספרדיה!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בן | 28/06/201025
כולנו ראינו את התנהגותך האצילית ואת טוהר מידותך.

לא ידבק בך שום קלון חלילה,להיפך, אות גבורה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי כהן  | 28/06/201024
שלום
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 28/06/201023
החניונים בירושלים פתוחים בשבת מי ששותף לכך יודע אז שידאגו לעצור את חילול השבת עליהם החובה לעצור
▾ דווח על תגובה זו  0 
טון | 28/06/201022
לא ידעתי שיש אדמו"ר שמדבר עברית כל עכשוית ויפה.

חבל שלא מדבר תמיד בעבריץ, אולי יראו החילונים שהאדמו"רים לא כאלו מנותקים..
▾ דווח על תגובה זו  0 
מורה נבוכים | 28/06/201021
ייתכן והעסקנים הבזויים גרמו לכך וייתכן שדברים אחרים..?

השם יודע.
▾ דווח על תגובה זו  +3 
בן של מלך | 28/06/201020
זה מופנה רק לאלו שגרמו לכך ולא לאדמור שליט"א ומחובתך כבוד קדושת האדמו"ר שליט"א לעקור את האפליה הזאת מהם
▾ דווח על תגובה זו  0 
מבין דבר | 28/06/201019
על מי אתם עובדים, במשך שלוש שנים הפרדתם בין הבנות ,הלבשתם אותם בבגדים בצבע שונה, שחס ושלום לא יתבלבלו בניהם, שלחתם את ילדות סלונים ללמוד ב"ב רק שלא ישבו באותו בניין עם ספרדיות.

אתם גזענים,ולא יעזור לכם כלום, העובדות מדברות בעד עצמם! אתם תתנו את הדין על כל דימעה של אמא ספרדיה!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא מבין דבר... | 10/12/2019 
אתה סתם מטומטם שלא מבין דבר מי אתה בכלל??? אפס מאופס מקום בגהינום יש לכולם וגם לך מי שמדבר על תלמידי חכמים אין רפואה למכתו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עמי | 28/06/201018
עוד מנדט ליאיר לפיד!

ראו הוזהרתם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוהב עמו ישראל | 28/06/201017
הפקת לקחים מהפרשה היא כך :

1) האשכנזים והאשכנזיות הספרדים והספרדיות חייבים חייבים !!!!!ללמוד "בנפרד" !!!!!!!, שני תרבויות שונות חייבות ללמוד בנפרד ולא לחפש להתערבב אחת בשניה ועם כל זאת אפשר לחיות באהבה ובאחוה ובשלום ורעות כמו שחסיד צאנז שולח את ילדיו ללמוד במוסדות צאנז וחסיד גור / בעלז / ויזניץ וכו´ שולח ילדיו ללמוד כל אחד במוסדות שלו כמו"כ אשכנזי ילמד במוסד אשכנזי ספרדי ילמד במוסד ספרדי.

2) התברר שאין מלך בישראל !!!! ראש המכשלה (לא ממשלה) וסר החינוך המשעמם (כמעט לא שמעו אותם בכל הפרשה הזאת) שווים כפרות, הושענות חבוטות,וקליפת השום וכמו כוסות רוח למת, הם לא יכולים לעשות דבר וחצי דבר, ידיהם כבולות כי הם מפחדים מבג"צ.

3)אין כאן מדינת חוק יש כאן מדינת בג"צ !!! הכנסת מחוקקת חוקים בא בג"ץ (בג"צ בגימטריה המן)הופך את הקערה על פיה .

3) לא למדינה כזאת ייחלנו וציפינו אחרי 2000 שנות גלות , מדינת ישראל מבחוץ שולט כאן תמיד נשיא ארה"ב , כל ראש הממשלה בישראל מפחד לקנח את הזיעה שלו ללא אישור מנשיא ארה"ב , מבפנים שולט כאן התשקורת והבג"צ השמאלנית שאוהבת ערבים ושונא מתנחלים, ימניים, דתיים לאומיים, חרדים אשכנזים, חרדים ספרדים, מסורתיים, מלקקת ערבים ושונאת יהודים, עם כזה "אתחלתא דגאולה" עדיף היה להישאר בגלות.

4) אפשר להגיע לפשרות ולהשגים גם ע"י ארגון הפגנות מחאה לא אלימות , הפגנות שקטות היוצא מהם רק קידוש שם שמים ללא צורך באלימות ושריפות פחי זבל שגורמת רק חילול שם שמים וכל ההפגנות האלימות האלה המלוות בשריפות פחים ופציעת שוטרים וזריקות אבנים חייבים להוקיע אותם ולגנות אותם בשפה שאינה משתמעת לשתי פנים.

5) מוטל על הציבור החרדי האשכנזי להפיק לקחים ולא לחזור על הטעויות שנעשו בעמנואל (אם נעשו דברים צודקים אבל לא חכמים) כדי שלא יארוב לנו מהצד איזה יואב ללום וחבר מרעיו ויגיש עתירות לבג"צ, בחיים צריך להיות חכמים ולא צודקים.

6) הציבור הספרדי מייצג אך ורק מרן הגאון הרב עובדיה יוסף שיחיה לאורך ימים ושנים טובות והרב אלי ישי והרב אריה דרעי ולא 33 רבנים אחרים ולא יואב ללום.

7) לא בג"צ ולא אדמונד לוי ולא חנן מלצר יכפו על החרדים צורת חינוך, החרדים לא מעוניים בפרי הביאושים של החינוך החילוני.

8) יעזור ה' שנזכה לבג"צ האמיתי שזה ר"ת ב'יאת ג'ואל צ'דק ולא לבג"צ השיקרי השמאלני הגזעני האשכנזי החילוני האפיקורסי הכפרני המחרף ומגדף בתורת משה וישראל שייעלם בע"ה מן העולם במהרה בימינו כמו הקומוניזם ברוסיה וכמו הדיקטטורה של סאדם חוסיין וכמו הרבה הרבה אימפריות שקמו ונפלו במהלך ההיסטוריה של קיום העולם.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
7701000 | 28/06/2010 
נתקלתי בתגובה כבר באתר ווי נאט
▾ דווח על תגובה זו  0 
בוגדים הבייתה | 28/06/2010 
מי שמנצל את הכח שלו לעצמו ומשליך את האינטרסים של בוחריו מעל עשר שנים לכלבים לא ייבחר יותר!!!!

בוחרים באנשים ראויים בלבד.

כגון הרב אמסלם הרב ללום בהנהגת רבותיהם.

ובראשם מר"ן.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עמנואלי | 28/06/201016
▾ דווח על תגובה זו  -3 
אורי | 28/06/201015
טוב אינני נמנע על חסידות סלונים אבל כאן נאמרה מילה ברורה אחינו הספרדים תוקיעו מתוככם את אלה שנקראים בעלי תשובה אני חו לא מזלזל באלה שחוזרים באמת ומקבלים על עצמם את אורח החיים החרדי לאלה אני מקנא בהם אבל לאלה שרק עכשיו הגיעו ובלי בושה עוד יכתיבו לנו החרדים דיעות ועוד יותר ימשיכו להתנהג כתמול שלשום הציבור החרדי אומר לכם לכו לכם חזרו מהיכן שבאתם אנחנו לא רוצים בכם אתם הורסים את הילדים שלנו .שום בגץ שום יואב ושום יעקב לא יעזור לכם כי בנפשנו החינוך של הילדים שלנו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -2 
7701000 | 28/06/2010 
▾ דווח על תגובה זו  +2 
סלונימער | 28/06/201014
רבותי, לא ניתן להסביר לאלו שאין להם דעת ישרה, מעמיקה ורצינית.

קל-דעת, אינו מבין כלל על מה סערה הארץ, מה הייתה כאן המערכה, בשלה נרתמו כל גדולי הדור ברוח סועה וסער.

השטחי, אינו מסוגל להבין עשד כמה התרוממה קרן התורה אמש, עד כמה נצחה צד הקדושה את רוח הטומאה מן הארץ, בדרך אל הגאולה השלמה והאמיתית, וגאולת כל הניצוצות הקדושים מן הקליפות...
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 28/06/2010 
הבנו שגם אתה לא מבין מה הניצחון.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 28/06/2010 
אם אתה לא יודע להסביר שב בשקט!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ארז | 28/06/201013
הרי ישבתם בכלא על זה שלא הייתם מוכנים חס וחלילה לשבת עם בנות ספרדיות טהרות למשך שבועיים בלבד! בסוף נמאס לכם בכלא אז הסכמתם לשלושה ימים...

מה הנצחון כאן?! הרי זה מה שללום רצה וקיבל!

עוד לא ראיתי פושע שיוצא מהכלא ועושה חגיגות נצחון...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהושע | 28/06/201012
מקנא אני בכם חסידי סלונים על מנהיג כזה , שבסייעתא דשמייא הצליח לקדש שם שמים ברבים, וההשפעה ממערכה זו עוד ישפיע לדורות,
▾ דווח על תגובה זו  +3 
יאיר | 28/06/201011
כולם מדברים על שלום, ומדברים גם על אחדות, ועל קירוב לבבות, ועל אהבת ישראל - מלים יפות המופיעות בנוסח ההסדר שהתקבל אתמול בבית המשפט העליון. כולם מדברים על שלום, ובאותה נשימה מכריזים כי הכניעו את הצד שכנגד, ואולי גם גזרו קופון פוליטי. רוב המעורבים בפרשת עמנואל מדברים על ניצחון, אבל אותם אנשים זכאים לחוש מאוחדים גם סביב טעמה המר של התבוסה, וזה עוד בלי להגיד מלה על השנאה הבוערת עדיין בעמנואל, ועל היחסים בין חרדים לבג"ץ, ובין חרדים לכל היתר.

אבל לפני הכל, הנה הצעה לתמונה אחת למזכרת מפרשת עמנואל: כמאתיים איש נדחסו אתמול בצהריים לבית הכנסת של הרב עובדיה יוסף בשכונת הר נוף, רובם אשכנזים בלבוש חסידי. במרכז האולם ישבו 33 אסירים משוחררים טריים ש"קידשו שם שמיים" בכך שצייתו לרבניהם ולא לשופטי בג"ץ. התחנה הראשונה שלהם מחוץ לכלא, מיד אחרי טבילה במקווה, היתה ביתו של מנהיג יהדות ספרד.

לא חשוב מה היתה עמדתו של הרב עובדיה לאורך המשבר, נעזוב לרגע את העובדה שהוא בחר לקבל את הורי המגמה החסידית, ולא את תומכיו מעמנואל. רוב הנוכחים לא היו כאן מעולם, ולא היו מגיעים אלמלא פרשת עמנואל, אבל כשהרב נכנס לאולם, הם שרו בגרון ניחר "ימים על ימי מלך תוסיף", וכשדיבר אתם דברי תורה ומוסר, הם ישבו מכונסים, קשובים, חלקם בעיניים עצומות, חלקם מתנדנדים בדבקות משל היו אלה דברי אלוהים חיים מפי האדמו"ר שלהם.

והנה גם הערכה, הנכתבת בזהירות. בלי שום קשר לשאלה אם פרשת עמנואל היתה גזענות טהורה או גזענות חלקית, או רק עניין דתי כפי שטוענים ההורים - לפרשה הזאת יהיה אפקט על הנושא העדתי במגזר החרדי בטווח הארוך. זה לא שהאפליה תיעלם - היא גם לא תיעלם כל כך מהר מהמגזר הכללי - אך מופעיה הקיצוניים והבוטים כמו גדרות ויריעות יוטה, וכניסות נפרדות לתלמידות - יהיו כעת בלתי אפשריות. האיש השנוא בפרשה הוא אולי יואב ללום, אבל החרדים עשויים עוד להודות לו על תיק עמנואל.

ללום הוא רק אחד מאלה המעורבים בפרשה, שיכולים לראות בעצמם מרוויחים בעירבון מוגבל. אריה דרעי, יו"ר ש"ס לשעבר, מילא את החלל שנוצר בעקבות שתיקתה הממושכת של ש"ס בפרשה. הוא חולל מערבולת בש"ס שבסופו של דבר דירבנה דווקא את אלי ישי לקחת את המושכות בידיים. על קו הסיום, מסלול הגישור שרקח דרעי נכשל, והמסלול של אלי ישי ושל חסידות סלונים אומץ בידי בג"ץ. ישי ניצח, אבל יצטרך להתמודד עם המרירות ברחוב החרדי-ספרדי נגדו. דרעי הפסיד, אבל הזכיר לציבור שהוא עדיין רלוונטי, שהוא ממתין לחזור להנהגה.

גם יהדות התורה הרוויחה, לטווח הקצר. היא השכיחה את העובדה שהיא סיעה מסוכסכת ומפולגת, הצליחה להביא את הרחוב החרדי-אשכנזי על כל זרמיו וחוגיו לאחדות שלא היתה כאן שנים, נגד בג"ץ, ולמפגן דמוקרטי שלא היה כאן שנים. ח"כ מאיר פרוש צבר נקודות על עצרת ההמונים שארגן בירושלים, והיה לו חלק גם בפשרה שהושגה.

היחידים שיכולים לרשום לעצמם ניצחון מלא הם הורי התלמידות מהמגמה החסידית בעמנואל. אלה נחשבים אסירי מצפון, גיבורי היום ברחוב החרדי בישראל ובחו"ל, "מקדשי שם שמיים", גם האשכנזים וגם הספרדים שביניהם. אחרי שיחלפו שלושת הימים הקרובים - קרוב לוודאי שבנותיהם לא יראו שוב את בית הספר "בית יעקב" מבפנים. הם דורשים להקים "מוסד פטור" בעמנואל.

היחידים שיכולים לרשום לעצמם הפסד מלא, הם התלמידות מ"המגמה הכללית" ובני משפחותיהן. בשנה הבאה הן ימשיכו כנראה ללמוד לבדן, כפי שהיה בשלוש השנים האחרונות. אתמול בני המשפחות היו אמורים להיפגש עם סיעת ש"ס, ואלה הבטיחו להעניק להם גב אחרי שהם הושמצו במשך תקופה ארוכה כ"מחללי שבת". אתמול איש לא דיבר על הבנות האלה מ"המגמה הכללית", והאיש שרוב המשפחות רואות כמנהיגן הרוחני, הרב עובדיה יוסף, קיבל בביתו דווקא את אנשי המחנה השני, נתן להם כבוד של מנצחים.
▾ דווח על תגובה זו  +4 
תלמיד האבן... | 28/06/2010 
עוד יאריכו ימיך וילבינו שערותיך, ותבין ותדע שאנחנו לא חיים בעולם של צדק ויושר.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אחמד בן שרה | 28/06/2010 
ומשתמש בשפה יפה והמון מלל משוח בשמן המשחה אך מכל שורה זועקת מילה אחת

נחיתיות נחיתיות נחיתיות ואת זה גם המסטיק של ללום לא יכול ללעוס
▾ דווח על תגובה זו  -2 
בן חיים | 28/06/2010 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ברסלב | 28/06/201010
כבוד האדמו"ר ודאי צדיק וקדוש וספריו נפלאים. אבל למה עשו מחיצה, גדר הפרדה בין בנות ספרדיות לאשכנזיות? למה עדיין לא עשינו תשובה על שנאת חינם?
▾ דווח על תגובה זו  +3 
לברסלב | 10/12/2019 
לא היה גדר הפרדה בין ספרדים לאשכנזים יש הרבה שטעו בכך ואני יסביר יש כאלו שמנסים לומר שהיתה הפרדה בין ספרדים לאשכנזים וזה לא נכון כלל ועיקר אפילו כמה הורים ספרדים ישבו בכלא יחד עם הורי בנות הבית ספר, הענין הוא בין אלו שמתאימים להשקפה ובין אלו שלא מתאימים ולא בין ספרדים לאשכנזים
▾ דווח על תגובה זו  0 
noam | 28/06/20109
ממה שראיתי כצופה מהצד - האדמו"ר הוא שהדביק קלון לעצמו ולחסידיו.

יואב ללום נראה לי אדם אמיץ וישר דרך ונקי כפיים. הוא ניגש לבג"ץ רק לאחר שכלו כל הקיצין. בושה איך קיללו אותו.

ואחר כך רצו כולם לטבול. בושה וחרפה כמה צביעות ורשעות בשם התורה.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
לטובלים ושרץ... | 10/12/2019 
אתה מטומטם הצביעות שלך בשם התורה היא עברה כל גבול אפילו מרן שר התורה ענק הדור קדוש ישראל היה נגד ללום המרושע והמחוצף
▾ דווח על תגובה זו  0 
יישר כח | 28/06/2010 
כל מילה בסלע.

ויש לי המון מה להוסיף אבל לפעם אחרת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בוני | 28/06/20108
▾ דווח על תגובה זו  0 
לבוני  | 10/12/2019 
בכדי שאלו שלא מבינים אידיש יבינו את דבריו
▾ דווח על תגובה זו  0 
כהנא חי | 28/06/20107
הקב"ה בחר בעם ישראל מכל העמים, יהודי שרואה ביהודי אחר נחות ממנו הוא רשע ואפיקורוס. יהודי שמתלהב מכך שמוצאו הוא מהארצות של גדולי האנטישמים ושונאי ישראל הוא טיפש מטופש, יהודי שמתעקש לדבר בשפה הגרמנית הארורה וחושב שהוא "ליגת על" בגלל זה הוא אידיוט, יהודים שמפרידים בינם לבין יהודים אחרים בגלל צבע עורם וע"י גדר הם חלאות. לאחיי הספרדים ברור לי שיצאתם פגועים מאוד מכל השערוריה הזאת לכן בגלל שאני אוהב אתכם אז תנו לי לייעץ לכם- יש לנו מסורת מפוארת של יהדות ותורה יותר מאחינו האשכנזים(הרבה יותר) לכן אנא מכם חיזרו אליה חיזרו לנועם והמתיקות והמתינות והיושר של יהדות ספרד, ותאמינו לי שהאשכנזים ירצו ללמוד אצלינו.
▾ דווח על תגובה זו  -2 
אירה | 06/08/2010 
התגובה שלך מלאה בשנאה
▾ דווח על תגובה זו  0 
7701000 | 28/06/2010 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי  | 28/06/20106
איך אפשר לסלף את דרך הבע"שט הבע"שט קירב כל יהודי באשר הוא יהודי
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ליוסי  | 10/12/2019 
איפה אתה רואה פה אפליה בין ספרדים לאשכנזים, יש פה הפרדה נטו בין אנשים המתאימים לרוחנו לבין אלו שלא, ויש מתוכם שלא מתאימים גם אשכנזים וגם ספרדים ויש מתוכם שמתאימים בין ספרדים ובין אשכנזים ואפילו גם ספרדים נכנסו לכלא על דבר זה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודי | 28/06/20105
ואני בחור ספרדי .והלכנו לרבה בת"א.הי' שם טיש .ואני כבחור צעיר ונמרץ בזמן הטיש נדחפתי עד לרבה .וכראה אותי הרבה .לחץ לי את היד ונתן לי דמי חנוכה .ושאל את המשגיח אם זה בחור מהישיבה.ובאיזה שעור הוא .ואח"כ שוב לחץ לי את היד וכרך אותי .בהצלחה בלימודים וכ"ו .אח"כ לימים שאלתי את ראש הישיבה הרב גרנירר שליט"א לפשר הדבר .והוא אמר לי .יש לרבה אהבת ישראל ללא גבולות .ובטיש הבא.הרבה ישאל אותך שאלות מהמשך השיחה הקודמת.זה מנהיג ענק .
▾ דווח על תגובה זו  +3 
אברימי | 28/06/20104
לקבור עמוק עמוק באדמה ע"מ שלא חלילה זה יצוץ עוד הפעם .וזה תפקיד המנהגים.ולא לעסקנים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 28/06/20103
ומה זה הגדר .אם לא גזענות??? את זה הייתם צרכים שלא יקרה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לחיים  | 10/12/2019 
רואים מדבריך שאתה חילוני למהדרין, אתה יכול להכחיש את זה מאחורי המקלדת, כי אפילו מרן הרב עובדיה היה בצד של האדמו"ר מסלונים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן חיים | 28/06/2010 
כמוך, עם הקמת גדר הפרדה??????

מדוע לא שומעים התנצלות על זה???

מדוע לא דאג האדמור לבנות שלא מתאימות לרמה הדתית הן גם יהודיות אפילו אם הם לא אנ"ש, הן מעמנואל, וזכותם ללמוד בבית יעקב,!!!

שאלות אלו שאל השופט את עצמו ולא קיבל תשובות,

ע"כ פעל כפי שפעל.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
לבן חיים  | 10/12/2019 
השכל שלך קטן ומטקטן מיום ליום ואני מקווה שכשתקרא את תגובתי תוכל להבין את דברי האדמו"ר מסלונים עכשיו בונה את קהילתו וכל מי שמוכן ללכת בדרך החיים שהוא רואה לנכון ולא משנה אם הוא ספרדי או אשכנזי יכול להצטרף ולגבי השאלה ששאלת למה הוא לא פותח מוסד בנפרד לבנות האחרות זה שאלה אווילית ואם אתה לא מבין למה אז תלך לפתוח בית ספר ואל תדרוש זאת מאנשים אחרים וחוץ מזה שיש בעמנואל בית ספר כזה
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה | 28/06/20102
לא פחד להתנגד לגירוש מגוש קטיף ועוד הרבה.....

האדמור מנהיג אמיתי!!
▾ דווח על תגובה זו  +2 
יענקל | 28/06/20101
כשאתה שומע מילים כאלו, אתה מגלה עוצמה של אדמו"ר. מנהיג.
▾ דווח על תגובה זו  +5 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"