ההסכם המלא בין המוסדות החרדיים בחיפה ליונה יהב • בלעדי

בעוד שיש המתהדרים ב"הישג" שישנו כביכול בתקצוב המוסדות בחיפה על ידי העירייה, "כיכר השבת" חושף לראשונה את כל הפרטים והאמת אודות הפספוס הגדול והכפול של החרדים • כל המסמכים (חדשות)

מנספחי ההסכם (באדיבות המצלם)
מנספחי ההסכם (באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ליטאי מאוכזב | 05/07/20168
אנחנו הליטאים צריכים להבין שבמלחמות לא עוזר לנו,אנחנו כבר לא בעידן של מלחמות. הגיע הזמן שנלמד מש"ס איך סוגרים דילים בשקט מתחת לשולחן ונפסיק עם הרעש והצלצולים.אני וחברי שהם גם ליטאים כמוני חשבנו על כל המהלכים האחרונים שהתנועה יצאה בהם למלחמה.שום הישגים התנועה לא הביאה ממלחמות, אנו נלחמים ולבנתיים אחרים מוציאים השגים מתחת לשולחן, אלפר,ידידי הטוב אל תלמד מאיש המלחמות שיש לנו בתנועה כי אנחנו יוצאים רק בבזיונות מהמלחמות ובלי הישגים
▾ דווח על תגובה זו  0 
דב פוקסמן | 05/07/20167
לכבוד ראש עיריית חיפה מר יונה יהב

שלום וברכה,

אני פונה אליך לאחר תקופה ארוכה שבה אני וכל הציבור הגדול שאני חלק ממנו שתקנו. אני מיצר מראש על הלשון החריפה שבה אנקוט, אבל הגיעו מים עד נפש.

אנסה לתמצת במכתב זה את הסיבות לכעס ולמרמור העצום ששורר בציבור כלפיך .

אקדים כי אני מכירך כאיש שלא משאיר מעשים או מחאות ללא תגובה. על כן אני מיידע אותך שאני מודע לכך. שמעתי על פקחים ששלחת למי שסיפר את האמת על התנהלותך, ועל הצרות שעשית למוסדות שלא הורידו את הראש בהתאם לגחמותיך. אלא שאני איש פשוט, אין לי עסק. אין לי הנחה בארנונה, וגם אין לי תוכנית להוצאת מרפסת. ולכן, בשונה מרבים אחרים שחוששים להזדהות ופוחדים להביע מחאתם מחשש שיבולע להם אני לא חושש וחותם בשמי.

מעת שעלית לכהן כראש עיר אתה נוהג בציבור שאני נמנה עליו בזלזול בהתנשאות וביחס מפלה, האמת שההגדרה יחס מפלה היא מחמאה אל מול ההתנהלות השערורייתית שלך.

ואפרט;

כראש עיר, לא זו בלבד שלא פעלת למען התאמת המשאבים ביחס לצרכים, לא רק שהנהגת נורמה של מדיניות אפלייתית בתקצוב ולא די שלא העמדת מבנים לצרכי הציבור המתחדשים כבתי כנסת ומוסדות ציבור (כן, מאז כניסתך לתפקיד לא היתה אפי' הקצאה אחת לבית כנסת! ) אלא גם את כבשת הרש גזלת.

א. את בית הכנסת הגדול מקום שהוקם וששימש במשך שנים כמקום תפילה גזלת תוך השתמשות בסעיף ישן בתקנון כדי להעבירו לרשות העירייה כך למרות גודלו והפתרון הרב שהיה בו למצוקת התפילה חפצת להותירו סגור ונעול. ואם לא שציבור חסידי בעלזא נכנסו למקום בעל כורחך הוא היה עד היום נעול על סורג ובריח. (בסורגים אתה מומחה .. ראינו זאת במתנ"ס בנו"ש) .

ב. זמן קצר לאחר כניסתך לתפקיד חתכת מחצית מהחוף השקט עבור השייטים. מבלי לזלזל בהם ובצרכיהם, אך העוז והרוע לגזול חצי חוף מציבור



איש 100- שלם שזו אחת האפשרויות המעטות שיש לו לבלות בעיר, עבור כ שיש עבורם מגוון רחב של אפשרויות שייט ברצועה ארוכה מאד של חופים הוא בלתי נתפס.

זאת, עוד מבלי להתייחס למצב הגרוע של החוף, ללא שביל גישה נורמלי, מלתחות ישנות וצפופות, מחוץ למלתחות ישנו אך ברז אחד ויחיד)!( המיועד גם הוא רק לרגליים, ומספר מועט של סככות וללא ספסל או כסא אחד(!!). למרות זאת אתה מתפאר בכל שנה מחדש באמצעות יחצנך ה'צבועים' בשיפור ושדרוג החוף, על כל סככה או גגון כתבה בעיתון. כל מי שפעם הגיע לחוף דדו או חופים אחרים בעיר (בחורף כמובן) עמד נדהם אל מול הפאר וההדר. פרגולות עץ כל מספר מטרים, עיצוב יפיפה של טיילת עם ריצוף משתלב, דשא ירוק, דרכי גישה נוחות, וכמובן חניה וכל שירותי החוף הנצרכים. רק המצורעים החרדים צריכים כל שנה להתחנן מחדש שהחוף יתפקד השנה כראוי ויפתח בזמן. השנה 'זכינו' לראשונה לשרידי דשא בחוף, שאריות מהשייטים שהיו בחוף בחורף

אבל מה לי להלין על החוף שהוא עבורינו כמעט מותרות ביחס לצרכים הבסיסיים ביותר. כגני ילדים, מוסדות ציבור, ובתי כנסת. שגם מהם באופן עקבי ושיטתי אתה מתעלם.

ג. מצוקת מקומות התפילה ידועה אך במקום למצוא מקום למועצה הדתית באחד מעשרות המבנים הריקים בעיר התחתית ובהדר בחלקו התחתון ובשטח עזרת הנשים של ביהכ"נ הגדול להקצות מקום תפילה לקהילה נוספת, הקמת בשטח הענקי הזה את משרדי המועצה הדתית.

ד. עשרות גני ילדים נמצאים במקומות מחפירים שאינם מתאימים כלל לשהות ילדים וודאי וודאי שלא למקום לימודים עבורם.

ה. בית הספר בית יעקב ברחוב המיימוני סובל ממצוקת מקום קשה. הושג תקציב ממשרד החינוך לבנית קומה נוספת אך מערכת התכנון מעכבת את אישור הפרויקט הדחוף הזה, כשכבר כיום ישנם כיתות שנבנו בתוך החצר. ומדובר במבנה ישן ביותר שכבר מזמן ראוי היה שיעבור שיפוץ יסודי שיעמיד אותו בשורה אחת עם בתי הספר האחרים בחיפה

ו. את תלמידי בית הספר החרדי (החיידר) של נו"ש זרקת לשכונה המוזנחת ביותר בחיפה, אל מבנה ישן נושן בן עשרות שנים. השתת על כתפי ההורים עוד תשלום כבד של נסיעות, ובלי בושה אתה מדבר בשידור על כך שנתת את ביה"ס המרווח ביותר לקהילה הליטאית..

ז. כיתת גן ששמשה שנים כגן חובה לקהילה החרדית נלקחה על ידך ברשעות והותירה את ההורים אל מול שוקת שבורה.



אה, אבל כמובן כמו שסיפרת בראיון רדיו אתה דואג לנו מתוך אהבה עמוקה, מה שמזכיר יותר את האהבה של הדייג לדגים..

ח. עשר שנים אתה מבטיח לשפץ את הדר החרדית ובמרכזה את רחובות מיכאל, בר כוכבא, ביתר, והשילוח. אבל שום דבר לא קורה, כי הרי אם תשפץ מה תוכל להבטיח לפני הבחירות הבאות?

מתי תתפוס שבכדי לקבל תמיכה ביום הבוחר צריך קצת יותר מהבטחות וממופע בלונים וקוסם בחופש?

ט. במרכז הדר החרדית בקטע הראשון של רחוב ארלוזורוב, אזור המשווע למוסדות ציבור הקמת מוזיאון, מוזיאון שטרוק, העומד כמעט כל היום שומם וריק. מה שלא היה קורה אם מוזיאון זה היה נפתח בכרמל, אבל מה לא עושים כדי לא לתת מבנה לחרדים?!

י. על גני משחקים ראויים לילדים החרדים, עם מתקנים מתאימים וחדשנים, עם הצללות וספסלים וכל מה שזה כולל בכלל אין מה לדבר, זה לא משהו שמגיע לילדים כמוהם, הם צריכים להיות 'טום' או 'ירין' בשביל לקבל מתקנים, או לפחות 'אחמד' או 'פאטימה'.

כן, כל מי שעובר בכניסה לחליסה מגלה בשלט שהעמדת שהעיריה ס, לאולם ספורט ועוד. רק “ מליון שקל!! למתנ 24 משקיעה שם בשכונה מהחרדים במניפולציות מכוערות אתה מונע את העברת המתנ"ס שנבנה עבורם לא מכספי העיריה אלא ממפעל הפיס ועמותה.

אז אין בעיה תקציבית רק פשוט רוע.

ולא הזכרתי את ת"ת מורשת התורה. את מצב בית הספר של סערט ויז'ניץ .את הלכלוך ברחובות הדר החרדיים. את אי קיום חוק נהרי. את ההתנגדות למעון בנו"ש. את מצב המקווה העירוני בהדר. ועוד ועוד.

אתה מתנהג כמו הילד האלים והמופרע בכיתה שמי שרק מסתכל לעברו זוכה למנה כזו שלא יעז לחזור על טעותו, שאת כל כוחו ומרצו משקיע רק בלריב ולהשיב לאלה שבדמיונו הם 'מתנגדיו', אתה שוכח שאתה ראש עיר ולא דיקטטור נוסח דרום קוריאה.

המגוחך ביותר היה הקטע בראיון שנתת לאבי מימרן בו טענת כי אלפר הפיץ נגדך פשקווילים. כשהכל יודעים שהמפיץ והיזם של המודעות שהופצו נגדך לפני הבחירות היה לא אחר מאשר היחצן ה'מופלא' שלך, שעבד באותה עת עם יריבך והמתמודד מולך לראשות העיר. מכתבי הפלסתר שלו גם נודע לנו על הביטויים הבזויים שלך כלפי הציבור העצום שליווה את מרן הגר"ע יוסף בדרכו



האחרונה. ועל הנסיון המביש שלך לגרש את הישיבה הקטנה בנו"ש ממקום מושבה.

אבל אנחנו כאן בשביל להשאר ושום דבר לא ישנה זאת.

לסיום רק רציתי להזכיר לך שמי שסייע לך לעלות לשלטון לראשונה היה הציבור החרדי ,שהצביע בזמנו לאריה בליטנטל. ובכך חסם את סיכוייו של שמואל ארד להבחר, זה כמובן לא מנע ממך לבגוד מיד באמון הזה ולתת זמן קצר אחר הבחירות את מחצית מהחוף השקט לשייטים.

לכן כדאי שתעצור, תעשה חושבים, ופשוט תחליט לשנות כיוון. תשקיע בציבור, תתן לו את המגיע לו ככל אזרח בעיר הזאת, ואז, אני מבטיח לך שתקבל תמיכה רחבה שכמוה לא קיבלת מעולם .

אם אינך יודע כיצד לעשות זאת תרים טלפון לראשי עיריות 'פ"ת' ,'נצרת עילית' ,'באר שבע', 'רחובות' ועוד, ותקבל מהם טיפים איך לחיות בהרמוניה, כבוד ,ושיוויון עם כל האוכלוסיות.

תושב העיר חיפה המתבייש בראש העיר שלו

דב פוקסמן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש אמת | 04/07/20166
ערימת שקרים.

א. מישהו ראה פה הוכחה על כך שהיתה כמעט הסכמה על 5 מיליון חוץ מגורמים בלשכת יהב ?

ב. 5 מליון עד 2015 ו2.2 מליון על 2016 כפי שמופיע בסעיף 6 זה קרוב יותר ל-7 לא ל5!

ג. יהב נכנע והתחייב לתקצוב של 1500 לילד מה שלא חלם להסכים לזה מראש.

ד. הוא לא שילם עד עכשיו שקל למרות שינוי החוק ועכשיו נכנע וישלם.

ה. התחייב לחשוף את כל הנתונים שמתקצב תלמידים בבתי ספר האחרים מה שלא הסכים עד עכשיו.

ו. התחייב לא לקזז שום תשלום אחר מתשלום זה כמופיע בסעיף 14 ו-15.

אז ברור שהמוסדות ניצחו בגדול ורק סערט שפחדו מיהב הפסידו ולא יקבלו שקל על העבר.

אגב התביעה הוגשה ב2012 לאחר שלא עזר שום דיבור עם יהב והבחירות היו ב-2014, לא ממש צמוד...
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש אמת | 04/07/2016 
אחרי שכתבתי תגובה זו מיד עלתה ידיעה נוספת באתר על סערט שקבלו בלי תביעה חצי מליון. זה אומר שהיחצנים עובדים און ליין....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליעזר | 04/07/20165
הם היחידים שלימדו את יהב לקפוץ,

בהתחלה הם השתלטו על מבנה הישיבה הענק בנוה יוסף שיושב על שטח של העיריה,

אח"כ על הכולל בביה"כ המרכזי {מתיבתא גור כיום}

ואח"כ על מבנה בית הכנסת הגדול על אפו וחמתו של יהב,

זו הדרך היחידה להסתדר איתו,

הראיה היא שגם את היועץ שעבד עם בורןבסקי נגדו מוטי ביכלר הוא לקח לעבוד אצלו כיועץ חרגי,

חברה תבינו הבן אדם מבין רק כוח,

וחיפאים אני מזכיר לכם שמבנה הספריה ריק כבר כמה שנים,אל תהיו פרייארים לכו להשתלט תלמדו מלייעזר נחמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 04/07/2016 
אמנם הבעלזערס התמקמו בו והשקיעו בשידרוגו הון תועפות, אבל במאבקים המשפטיים הם נחלו כישלון והמקום הוא בחזקת העירייה שאף בעורכת בו אירועים כגון מופעי חזנות ותפילה חגיגית ביום העצמאות תוך "קישוט" המקום בדגלי ישראל.

עוד ניצחון כזה ואבדנו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
זעליג | 04/07/2016 
הם שם כל השנה. יהב ביום אחד-יום העצמאות. אז תגידו מי ניצח?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 04/07/2016 
בעלזא חתמו על הסכם עם הנהלת בית הכנסת (שאר ישוב) לפני שנכנסו והתחייבו לתת את ההיכל לתפילות יום העצמאות וכדומה,

ולפי פסק בית המשפט ועד הנהלת בית הכנסת הוא האחראי,

זרקו את יהב מכל המדרגות
▾ דווח על תגובה זו  0 
המעיין | 04/07/20164
אם תקרא את ההסכם לאט אולי תבין שמיכון שראש העיר לא העביר אף אחד מהתקציבים המפורטים בנספח לשנת 2016 הוא יצטרך לשלם הכל מחדש
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוסי מחיפה | 04/07/20163
זאת תעודת עניות לעסקנים שאישרו את ההסכם המביש הזה. יהב זורק לנו פירורים ואנחנו עוד אומרים לו על כך תודה.

רחובות ומדרכות שכונת גאולה מתפוררים. גני שעשועים אין כמעט והציבור החרדי מחכה לימים טובים יותר.

חז"ל אמרו עם נבר תתברר ועם עיקש תתפתל. אילו היינו מגיבים ביד קשה על ההזנחה והזלזול הזה של יהב, הדברים היו משתנים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה משה  | 04/07/20162
היחיד שהעלה על נס את כל הנשוא ומשלם מחיר אישי זה מיכי אלפר, ובסופו של יום במקום שיודו על מה שהשיג עוד יוצא שהוא יוצא נפסד,

זה המחיר שמשלם כל נציג ציבור בציבור החרדי ........................
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיים052 | 04/07/2016 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 04/07/20161
לא מגיע לנו כלום !!!העסקנים יוצרים מריבות ואנחנו נראים בחוץ בושה וחרפה !!!!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"