תיעוד ענק: אלפי תלמידי סאטמר יוצאים לנופש

אלפי תלמידי מוסדות סאטמר בניו יורק יוצאים בימים אלו לקעמפ "רב טוב" המתקיים מידי שנה בהרים. צפו בתיעוד ענק מהיציאה של אלפי התלמידים לנופש (חסידים)

 (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
למה אנחנו לא מאמצים את זה??? זה לא נראה כ"כ רע
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 12/07/20165
ולא משתייך לשום חסידות שהיא, מאוד התחברתי דווקא לקעמפ של חסידי ליובביץ'- חב"ד קעמפ מיוחד מאוד המכונה- "גן ישראל". אין לי עניין לילדים שלי שיהיו חסידי חב"ד אבל האווירה שם המלאה בתוכן רוחני- זה משהו! ילדיי זקוקים למחנה בחופש כיוון שאנו מתגוררים בחו"ל במקום נידח עם קהילה ליטאית משלנו אך מצומצמת, ובקיץ באים למשפחתנו הישראלית והם צריכים למלא אנרגיות ולאחר ששלחתי אותם שנה אחת- הם לא מפסיקים לרצות לבוא לשם שוב. כמה אהבת ישראל יש שם, איך שבקעמפ אחד יכולים להיות חבד"י ליטאי וברסלב ויהנו כ"כ.. הרבה תוכן רוחני ודואגים גם מבחינה גשמית אני מתפלא שכיכר השבת לא מפרסמים בקיץ גם על המחנה המיוחד הזה. מה שכן חבל לי זה שהמחיר רק עולה משנה לשנה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
מ | 12/07/20164
▾ דווח על תגובה זו  -1 
סובלנות | 13/07/2016 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 12/07/2016 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 12/07/20163
מישהו יכול להסביר לי למה להם שכל השנה מפריסים פיצות ולבושים בסטייל ונהנים מכל תאוות עולם הזה,ואז בקיץ מגיע להם לצאת להרים ולנפוש ולחגוג במשך חודשיים עם כל האקשן . ואנחנו שהחיים פה בארץ לא הכי רגועים מבחינה בטחונית וגם כלכלית לא מי יודע מה והחום פה איימים ומזיעים לא פחות מהם ,למה? למה לא מגיע לנו גם קצת להתאוורר ולנקות תראש? למה לא הנהיגו פה גם תחגיגה הזאת? קעמפים קונטריס חגיגות בלגאנים , מה? הדם או העצמות שלנו שונים משלהם? שמישהו יקום ויסביר לי! כל שנה יוצא לי העיינים עליהם שאני צריך להזיע פה בבני ברק והם מתענגים שם בהרים ובגבעות הירוקים , מה זה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 12/07/2016 
אתה לא תאהב את משאני כותב לך אבל אני חוצניק לשעבר אז אני מעיז להגיד לך..

ארץ ישראל נקנת בייסורים!!

שם הכל פחות הם פחות ממנו מרוחניות והרבה יותר מאיתנו בגשמיות אין לך מה להרגיש רע בזה אחרי ה120 שלך אתה "תכייף יהיה לך אקשן קנטרי" וכל מה שאתה רוצה זה הכל ענין של או פה או שם.....

תאמין לי שעדיף להזיע פה מאשר לחגוג שם...

מנסיון...

מבין אותך מאוד!!!! אבל מה לעשות...תאמין לי שבסוף זה שווה!!

בהצלחה ואל תזיע ככ אגב אתה יכול לנסוע לצפון שם יותר נעים מב"ב
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד | 12/07/2016 
אתה פשוט קנאי מגעיל

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 12/07/20162
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 12/07/20161
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"