2 מיליון דולר גויסו תוך שעתיים לילדי צרפת

מסיבת ההתרמה שנערכה השבוע במנהטן בראשות גדולי ישראל עבור ילדי צרפת הוכתרה בהצלחה כשהנוכחים פתחו את ליבם וכיסם ותוך שעתיים נאסף סכום ענק (חרדים)

 (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
כלב. | 14/08/20164
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרוני | 14/08/20163
טמבל

אתה באמת חושב שאם תכתוב שהוא הממשיך אז ברגע זה הוא נהיה הממשיך?

יתכן וזה נכון אני אל מתערב

אבל אתה הדיוט
▾ דווח על תגובה זו  0 
בנימין | 13/08/20162
זה ממש לא נכון. כל משפחה יכולה לשלוח את ילדיו בבית הספר שהוא רוצה. זה פשוט שקר. אנחנו לא בשנות החמישים והעולים מצרפת לא תמימים. האמת היא שבית הספר החרדים לא מוכנים לקלוט ילדים חרדים שאבא שלהם רופא או עורך דין או איש עסקים. העולים מצרפת רוצים חענוך חרדי אבל שהילדים ילמדו לבגרות... ואין מסגרת מתאימה בעולם החרדי. להגיד שהסוכנות שולחת אותם לחינוך חילוני זה פשוט לא נכון

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 15/08/2016 
כמי שעסק במשך שנים בהכוונת ילדי עולים מצרפת לבתי הספר, צריך לדעת שרוב התתים לא רוצים אותם. לעולים מצרפת כמו גם לעולים מארה"ב יש אייפונים . מי שמוגדר כחרדי בחו"ל אינו מוגדר כך בארץ ולכן הם מבולבלים. רוב המסגרות החרדיות בארץ אינן מתאימות להם. מה שהכי מתאים להם הם מסגרות חרדליות והבעיה שרוב הרבנים שם וכאן נגד אותן מסגרות ולכן הם לא מוצאים את עצמם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיילעך | 12/08/20161
יש אחד ויחיד שממשיך את מורשתו של האדמו"ר ר' יואל מסאטמר כבוד קדושת הקדוש רבינו זלמן לייב טייטלבום שליט"א
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"