סערה ברחוב בבני ברק בגלל... שמונה עצי דקל

שמונה עצי דקל הנטועים בגינה ברחוב שדרות הנציב בבני ברק גורמים לסערה גדולה ולמחלוקת בין העירייה לתושבי השכונה שהגיעה עד לערכאות משפטיות שונות (אקטואליה)

 (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
בני ברק | 01/11/201615
▾ דווח על תגובה זו  0 
הסובל | 08/09/201614
לא יכול להיות שהילדים האלה יוכלו לחיות בכלוב הזה במקום הזה זה בושה של ראש עיר שעושה דברים כאלה בשטלטנות קשה ופוגעת אתם צריכים לבוא ולראות את זה זה ממש כלוב לילדים לא גן ולא שום דבר שדומה לזה באמצע גינה קטנה ברחוב ללא מוצא צפוף שברור שההורים לא יוכלו לתת את המהנה לילדים ולזמן הנכון להגיע בזמן לגן ולצאת מפה לעבודה או לכל מקום אחר זה בושה מסוכן לילדים קטנים לחיות וללמוד במקום שיש בניה ללא הפסקה פה ועוד בנוסף לפרק מקום שקט ונעים לתושבי השכונה לסגור את הרחוב לצפיפות מטורפת אחרי שיש כבר צפיפות גבוהה במקום אני קורא לכל תושב ולכל בנאדם שיש בראשו קצת היגיון ונפש טובה להגיב ולבוא לראות את המקרה ואת ההבל הנעשה במקום לצאת ולתת את קולכם ואת היד שלכם נגד רשות העיר (שלטון העיר) כי ככה זה לא יכול להמשיך ככה לא ניתן לחיות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
סובלי רח... | 08/09/201613
ברצוננו להעביר עצומה נגד המשך כהונתו של "השריף" העומד בראש העיריה בבני ברק.

בכל הפניות אליו ,(חתומות בדואר נכנס בלשכתו כמ"מ ראש העיר), לא נענו.

ברחוב דוד המלך קיים חניון מתחת למבנה החדש של העירייה ששימש כפתרון לשעת מצוקה לבעיות החניה לרכבי הדרים ברחוב ולכל באי העירייה. ( הרחוב ללא מוצא ופקוק באופן קבוע).

לפני כשלשה שבועות, רכבים ברחוב הנ"ל חסמו את רכב ראש העיר (למרות שלרשותו חניון תת קרקעי בין קרוב ל 150 חניות).

בתגובתה , שלח ראש העיר פקחי תנועה לרישום דוחות במקום שמעולם לא נתנו בו דוחות.

יתירה מזו, לאחר שנפגשנו עמו, הנ"ל דחה כל פתרון לבעיית הקטסטרופה בחניה ברחוב זה שפוגע גם בו .

בעלי רכבים דיירי הרחוב , כולל נכים עם תווי נכים, "חטפן" דוחות על הפרעה בתנועה למרות שבחניון אין תנועה אלא חניה בלבד.

בעיה שניה.

העיריה יצאה לפני כשנה בפרסום רחב היקף על שיפור האיכות ושיפור הניקיון ("רחוב נקי" נמחק, והוחלף ברחוב מצוחצח- כמה עלה לנו מסע הפרסום כתושבי העיר המשלמים ארנונה של 1300 ש"ח בחודשיים?). מזה שנתיים, רחובות העיר מטונפים באופן שלא היה במשך עשר השנים האחרונות. (זוכרים את הכתבה בגלובוס ואת האזכור בנושא "בקול ברמה"?).

ועוד בעיות אמיתיות נוספות שנזרקו לפח.

ברצוננו להעביר עצומה חתומה נגד המשך כהונתו של ה"שריף".

צפו פגיעה .
▾ דווח על תגובה זו  0 
חילוני | 07/09/201612
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד בסון | 07/09/201611
אני גם גר באזור ואני צריך גנים לילדים שלנו. אין איפה לשים תכלס האזור מתאכלס בקצב מסחרר אז מה שלא יהיו מוסדות לילדים. זה שטח חום שמיועד למבני ציבור וכשאין ברירה אז אין. הכל זה למען התושבים. נקודה
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברוך | 07/09/201610
רק מה שגדולי ישראל אומרים נעשה.ואני אומר גדולי ישראל קודש קודשים אבל העסקנים הטמאים הם אלה שמשקרים את גדולי ישראל יום יום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 07/09/20169
18 הוא גם הולך להחריב. לעצור את הפושעים ומהר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושבת ב"ב | 07/09/20168
ראש העיר של ב"ב

תפסיק לתסכל את התושבים שלך. לבנות גנים מתחת לחדר השינה שלהם זהו פשע. אתה מפר את שלוותם של התושבים במקום לדאוג לנחייתם.

רחוב שדרות הנציב מתחיל להראות כמו מעברה

וזה בזכותך. עצוב שראש עירייה מפקיר את תושביו
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושב העיר | 07/09/20167
ראש העיר הוא אדם כוחני אשר עושה בעיר ככל העולה על רוחו, משל מדובר בנכסי נדלן פרטיים. הוא רומס את כולם בדרך להגשמת רצונותיו אשר מנוגדים לחוק. כדי להשיג את מטרותיו הוא מפטר עובדים ווממנה חסידי גור, הוא רותם לעזרתו את יועצו המשפטי אונגר שמכשיר עבורו את השרצים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בויבריק | 07/09/20166
אני גר ליד השכונה המדוברת ומכיר את התושבים שם שחיים שנים בשכונה, ובצורה פשוטה, פשוט נעשה שם עוול משווע שלא יתואר. החלטות בריוניות של ראש העיר מתוך דאגה לאינטרסים האישיים שלו מתוך פעולות בריוניות ועשייה של דברים באישון לילה כמו בגנבה. לתושבים לא נותר אלא להתגונן על פי חוק עם השכרת עו"ד מטעמם לנסות לפעול כנגד מפלצת ענק שדורסת זכויות מכל וכל. תושבי השכונת הנציב כבר היום סובלים ברחוב הפצפצפון הזה מלחץ אטומי של תנועה ערה מאחר ונמצאים על כביש ציר, והמעט שבמעט שנשאר להם לקיים אורח חיים מינימאלי זה נגנב מהם במטרה לייאש אותם ובסופו של דבר לאלץ אותם לפנות את בתיהם בכדי שיוכלו קבלים לקפוץ על הגוויות ולהרוס את הקיים.

בושה שאחרי 2000 שנות גלות עוד לא הפנמנו למה יצאנו ולמה חזרנו. שלא נתפלא אם נחזור לעוד סיבוב בחוץ. תאוות הבצע לכוח וממון אוחזת דווקא באלה שהכי צריכים לשמור עלינו ולהנהיג אותנו לטוב.

בושה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושבת המקום | 07/09/20165
בושה בושה שאין כמוה, התנהגות של בריונים אין חוק ואין משפט, המקום לא מתאים כלל לאיכלוס גנים, מסוכן לילדים, לא ראיתי ראש עיר שיוצא בכזו אגרסיביות נגד התושבים, שיתבייש ויעזוב את תפקידו, הוא לא משרת את האזרחים הוא פוגע בהם ברכושם בחיים של האדם וחי

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוי אוי | 07/09/20164
נו.. העיקר לריב. לפחות זה..

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ראש עיר מושחת | 07/09/20163
הוא מנסה לבנות במקום גני ילדים בגודל ובתנאים שאינם תיקניים.

בו בזמן שסמינר גור והת"ת של גור הנמצאים באזור, נהנים משטחי ענק שאין להם אח ורע במוסדות החינוך בעיר.

הם גם ממוקמים באזור אשר לא מהווה את אור המגורים העיקרי של חסידי גור, בעוד תושבי האזור צריכים לנדוד למרחק עם ילדי הגן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני | 07/09/20162
את העיר בכוונה בחוצפה ובפשעים גדולים... עכשיו העירייה תרשה לעצמה להניח מבנים בחצרות הבתים ,,,,,,,,,חצופים חצופים באישור הרבנים ,,,,ממש להקיא על העיר הזאת....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אורי | 07/09/20161
אין לעירייה שום היתר לכרות עצים וכו' וכמובן אין לעירייה שום זכותלהנח את המבנים היבילים האלה בשטחחחחחחח עוד היום לפנות לקק"ל אסור לגדור את העצים כך !!!!!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"