רבני בת ים תומכים בראש העיר יוסי בכר

ראש עיריית בת ים יוסי בכר ממתין להחלטת בית המשפט העליון האם יתקיימו בעיר בחירות חוזרות. בנתיים, בכירי הרבנים בעיר יוצאים במכתב להגנתו של ראש העיר (חדשות)

 (צילום:)
(צילום:)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
פרץ מבת ים  | 20/11/20161
שלכם לא מדוייק ..בלשון המעטה.

ראשית , איני בא להגן על יוסי , חברי ש"ס רבני העיר או כל מאן-דהו . (אני רחוק מכך) !!!

המכתב שהופץ לאחרונה , בו רבני בת ים תומכים ברה"ע , אינו מביע תמיכה מוחלטת בכל הקשור אליו אלא, רק בעניין אחד בלבד .



שבוע לפני כן פרסם אחד מחברי ש"ס שנקלע למשבר עם שאר חברי התנועה בעיר בעקבות אי עמידתם בהבטחה לבוחרים בבחירות הקודמות . ש"ס הבטיחה ללכת יד ביד עם המועמד *אלי יריב* ולא לנטוש אותו .. .אבל , דבורים לחוד ומעשים לחוד . לאחר שהאחרון הפסיד בבחירות (בבגלל הדרכים הלא כשרות של המנצח ומפלגתו) , כבר למחרת ,נטשו אותו חברי ש"ס רפי ברנז ובני אלחרר וחתמו על חבירה ליוסי .

אותו חבר ש"ס פרסם לאחרונה מכתב שמתאר כביכול שרה"ע רוצה להחריב בית כנסת בעיר .

והאמת , התיאור חרג מן האמת בשטח כי בית הכנסת שוכן במה שהיה פעם המעברה של בת ים , שבשנים האחרונות הפכה את פניה לשכונה היפה בעיר .

בית הכנסת ( קראוון ענתיקה ,ע"ש רשב"י ברח' הנביאים) ה"מיועד להריסה" נמצא במקום שמונע את פיתוח המקום והוחלט להעתיקו למקום אחר . דבר שיסב לשכונה , וכ"ש לבית הכנסת כבוד והדר . ועל זה , ורק על זה חתמו הרבנים על תמיכה .

אותו חבר ש"ס , הוא אחר מחברי ש"ס (הראשון , הכיר והוותיק ביניהם,הוא זה שגרם לפירוד ע"י בגידתו בבוחרים ) ששנים ע"ג שנים גורמים למחלוקות בעיר , ובעיקר לפירוק האחדות הדתית ,וכך גם הפעם .

הריב הזה הוא בין שני האנשים . והבעיה היא שהרבנים יודעים זאת ושותקים .. ולא רוצים להבין שזה גורם לחילול השם יותר גדול . ושום מכתב שלהם לא יעזור עד שיגלו לציבור את האמת (הידועה ממילא) !!!

לכן , לא ייתכן שחלק נכבד מהרבנים החתומים כאן , (במיוחד ברב דוד חי הכהן )שהביעו תמיכה באלי יריב בבחירות , יביעו פתאום תמיכה במי שהם לא תמכו בו בגלל השחיתות והבעיתיות במועמדותו !

נקודה חשובה :

א- במשך השנים פורסמו הרבה מכתבי תמיכה של רבנים באדם או מפלגה כלשהי (בעיקר ש"ס) ,וברובם התברר שהחתימות זוייפו . (הרבה מכתבים כאלו שמורים אצלי .)

ב- יש בעיר רבנים בכירים יותר מכמה רבנים החתומים כאן , והם , משום מה ... לא חתומים . לדוגמא , הרב הכי בכיר בעיר , יעקב רוז'ה . שאינו חתום , לעומת הרב רונן קריאף . ודי למבין .

דבר נוסף , הרב אליהו בר שלום החתום כאן , הוא לא אחד מרבני העיר . מהסיבה הפשוטה שהוא הוא לא גר בה . וזו עוד דרך יצירתית שלו לקחת את כסא הרבנות שלא בצדק , ושלא ברצון רוב ככל תושבי העיר !

האמת חייבת להאמר ,ואין לנו רשות להסתירה . הקב"ה לא חפץ בחילול שמו .

העיר שלנו הרוסה לחלוטין וזה "הודות" למפלגת ש"ס , חבריה ו*עסקניה* . ועם כל הצער , גם "הודות" לשתיקת רבני העיר .
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"