חגיגת הכנסת ספר תורה בשכונת 'צהלה' | תיעוד

מאות מתושבי תל אביב השתתפו בחגיגת הכנסת ספר תורה לבית הכנסת "עתירת יצחק" בשכונת צהלה בעיר, בהשתתפות הרב חיים הורביץ, הגרי"מ לאו וח"כ יצחק הרצוג. צפו (אנשים)

 (צילום:)
(צילום:)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
איריס | 27/01/20174
עושים ארועים מכובדים ואיכותיים בשפע . גם הפעם הארוע כיבד את משפחתו של בועז. כל הכבוד לכם בועז ומיכלי אבנשפנגר והילדים. כיבדתם את זכרון אביו של בועז באופן כל כך מכבד וצנוע ואת אמך שתיבדה לחיים ארוכים ובריאות. יישר כוח על שיתוף הפעולה של בועז אבנשפנגר והרב הורביץ.אתם מהווים דוגמא של קירוב לבבות ואחדות העם. תבורכו זכינו לארוע דתי עם פתיחות לכלל העם.במטרה לקרב לבבות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נעמי | 26/01/20173
בזכות שת"פ מקסים של בועז אבנשפנגרומשפחתו והרב הורביץ היקרים..

ארוע מכובד ביותר לעילוי נשמת אבי המשפחה . יוזמה יקרה של האם היקרה חוה וכותב ספר התורה ויקטור שעמל בטוהרה על כתיבת הספר. תושבי השכונה כיבדו את הארוע המלא קדושה. אחדות עם ישראל לתפארת בזכות נשמות טובות שלהן רצון ענק לאחדות עם ישראל וקרוב לבבות. יישר כוח לאם המשפחה היקרה חוה ולבועז ומשפחתו לרב הורביץ היקרים. תזכו למצוות כל הטורחים לערב קדושה זה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחום  | 10/01/20172
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 09/01/20171
אם הרצוג לא היה שם לא היו מעלים כתבה בכלל.יח"צ עשו לרב הורביץ ותו לא

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי גאה | 09/01/2017 
אבל מה לעשות שהוא היה 😜😜😜

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"