צומת חנניה: ארבעה בני אדם נהרגו בתאונה

ארבעה בני אדם נהרגו ותשעה נפצעו, בהם 4 קשה, בתאונה שאירעה בכביש 866 מצומת חנניה לכיוון צומת שבע באזור צפת, בה היו מעורבים רכב הסעות ורכב פרטי (חדשות, בארץ)

(צילום: כבאות מחוז צפון) (צילום: אלון קוצי, תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: כבאות מחוז צפון) (צילום: אלון קוצי, תיעוד מבצעי מד"א)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ח | 23/01/20173
▾ דווח על תגובה זו  0 
יודעי עיתים | 23/01/20172
הצרות מבית אצלכם שלא מתגייסים בגלל מה בגלל איזה חטאים איזה עוונות איזה פשעים אתה רוצה להגיד לי שכל אלו שיושבים ולומדים אצלם אין אסונות אין טרגדיות בדוק טוב פשפש ובדוק ותמצא ואז תשפוט ותהיה חזאי ויודע העיתים .
▾ דווח על תגובה זו  0 
איזה צ ע ר... | 23/01/20171
כל הצרות אך ורק בגלל חידוש גזירת גיות בנים ובנות השמד והזימה.

בללי שבת קודש הצדיקים החכמים צעקו לר' שמואל שליטא: "למה אנו לא מצטרפים להפגנות נגד גיות בנות"? ומן השמים בלית ברירה עשרות אנשי הפלג הירושלמי הפגינו במהלך כל הלילה ברחוב שטרן בקרית יובל ירושלם על רקע ניסיונות המשטרה הצבאית לאיתור משתמט מגיוס השמד -מפלג הירושלמי. הרי כל בר דעת מבין שהמלחמות האלו של חידוש גזירת גיוס השמד והזימה על ידי חכי"ם חרדים [כאילוי הם נשארו חרדים] מכנסת המינים מביאים למצב של רדיפה נוראה מול כל עולם התורה. אין לכם מושג כמה נזקים זה מביא על עולם התורה והחסידות. אבל וּמָרְדֳּכַי לֹא יִכְרַע וְלֹא יִשְׁתַּחֲוֶה...

הם עמדו "בגאוה" באופן מכוון על ציר תנועה ראשי וחסמו את הדרך ובכך אף מנעו את מעצר המשתמט. כמובן שלא נענו להוראות החוזרות ונשנות של המשטרה הכפרנית והאכזרי. הם סוברים שאנחנו על הגבול ממש עוד שניה ומנצחים את הציונים שהם המנהגים של החרדקים.

למעשה מי שהמציא את המילה חרד"ק ניצח את המערכה.

הצדיקים הקדושים -המפגינים פשוט בכלל לא מפחדים מכלום, ולא יפחדו מכלום. הם רק מפחדים מהשם יתברך שמו לעד, הם מקיימים רצונו ומקדשים שם שמים ברבים. והם ימשיכו להפגין בתוקף עד ביאת המשיח שאז יבטל גזירת גיוס השמד והניאוף. אמן כיה"ר בב"א ממש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ת נ צ ב ה | 23/01/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"