אור חיה: אלפי נשים התכנסו לציון יום פטירת אשת הרבי מליובאוויטש

ביום ראשון נהרו אלפי נשים לבנייני האומה למחות נגד ההתייצבות בלשכות הגיוס ולמחרת, אותו אולם התמלא שוב באלפי נשים - לציון יום פטירת אשת הרבי מליובאוויטש (נשים, חרדים)

 (צילום: אודליה ש.)
(צילום: אודליה ש.)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אבי | 16/02/20173
שלפחות עושה מעשים טובים. הכנס שלפניו היה של הפלג הידוע בפריצותו ובמרידתו בגדולי ישראל ולכן המשתתפות בו הנן פרוצות וחלאות ויש להוקיען, כמו את כל הפלג והמחבלים ימח שמם וזכרם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיה | 16/02/20172
היה מדהייםםםםםםםםם! !!!!!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חבדצקער מקורי | 16/02/20171
חבד הם אנשים מוזרים מצד אחד הם תופסים מלאכים מדברים גבוה גבוה על אלוקות ושצריך ללמוד חסידות ולהתפלל באריכות ומצד שני הם הכי גשמיים וקרובים לחילונים, הם פשטו את הרגל מזמן, כולם כבר יודעים שהם דתיים, כשאני צריך שרותי דת באיזה מדינה רחוקה יש לי בית חבד ואני מאוד שמח, אבל מכאן ולחכות את דרכם חלילה, הם מדברים כל הזמן על הגאולה והם מעכבים את הגאולה (אצלם נמחק מצות צניעות אישה וכתוב בזוהר שזה מעכב את הגאולה)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ניצוצות | 16/02/2017 
להזכירך, כי אחי יוסף לא הכירוהו מדוע? הם היו רועי צאן ורק באופן זה יכלו להידבק באלוקות. ולא תפסו את השיטה שיוסף הצדיק יישם הלכה למעשה. כי אמרו לא יתכן שאדם אשר מונח בענייני העוה"ז ובפרט בתפקיד כזה שייך להידבק באלוקות. אך באמת זהו רצון הבורא ית' להיות דבוק בו ואין לחשוש וכולם משתחוים לו.כך זה בחבד,לומדים חסידות,מקושרים לרבי ועוסקים במבצעים גם עם הדרגות הנמוכות ביותר ובס"ד מצליחים.כפי הידוע" שכל הגבוה ביותר יורד למטה ביותר.זוהי התכלית והרצון האמיתי של בורא העולם.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"