מצלמה נסתרת ומיקרופון: כך זויפו מבחני התאוריה

מערכת משוכללת תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים, לזיוף תוצאות מבחני התיאוריה בבאר שבע, נחשפה ע״י חוקרי משטרת ישראל. 4 חשודים נעצרו, כתב אישום יוגש (משטרה)

 (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חייבים ככה | 30/04/20171
אז הענין הוא כזה אם מטרת המדינה היתה ללמד את האזרח הקטן בא ותלמד את כללי הדרך וכו ניחא אבל מדינת ישראל בכל התחומים וגם בתחום זה משתמשת באזרחיה כבני הץערובה וכמחלבות כסף קחו למורך הדוגמא נהג שנוהג 20 שנה ובסוף מקבל נקודות ושלילה כשמגיע סוף תקופת השלילה הוא צריך לעשות תאוריה מחדש בעלות מלאה ובא נחשוב יחד מה הסיבה אם להעניש כספית אז בדרך כלל כל דוח נקודות מצטרף עונש כספי ואם ללמד תאזרח חוקי נהיגה הרי הוא יודע אותם 20 שנה ואם תגיד ששכח וצריך אז כל 5 שנים תעשה תאוריה לכל הנהגים.. אלה הענין כזה במדינת ישראל כל שנה קרוב ל50000 נהגים מקבלים שלילה תכ9ילו ב60 שח לפעם אחת במידה והנהג מתקשה בשפה העברית גם פעמים ו3 למרות ידיעתו בכללי הדרך ותבינו תסכומים שמדובר פה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"