תיעוד ענק: רבבות חגגו ל"ג בעומר עם הרבי מסאטמר

בעקבות צאת השבת המאוחרת, מעמדי החלאקה התקיימו במוצאי שבת בבית המדרש של החסידות - אולם הדלקת הענק המסורתית נדחתה לשלהי יום ראשון. צפו בגלריה (חסידים)

 (צילום: מערכת בחצרות)
(צילום: מערכת בחצרות)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חסיד מא''י | 17/05/20172
יהודים הגרים בארץ ישראל. מבלי שום אחריות לתוצאות.

אם יש גזירה - תעשו גם את ההפגנה בקרית יואל - למה לגרום לסכנת נפשות ממש - אם ארה''ב יתמכו בשיטתכם לכל יושבי ארץ ישראל ואכהמ"ל.

לא בכדי האדמו''ר מסאטמר זצ''ל לא יצא להפגנה בדברים הגובלים בפיקוח נפש לבני ארץ ישראל כידוע.

אנא! בזכות רבי שמעון שכה קידשתם את שמו ברבים אל תוציאו דיבת אחיכם עם ישראל וארצינו הק' לרעה בפני מיליוני גויים, למה יאמרו הגויים? אוי איזה כאב לכל אחד מהציבור היהודי והחרדי.מעצם מחאה זו שמבטא אי איכפתיות להמשך החיים המשך עולם התורה שכן פורח ולא כפי שמספרים לכם...

אב הרחמן שמע קולנו בהילולא דבר יוחאי
▾ דווח על תגובה זו  0 
ד | 17/05/2017 
שהשלטון מניף מעל החרדים להתגייס פה בארץ ואז אולי לא נפגין, החיים הרוחניים של עם ישראל יותר חשוב מהכבוד המדומה והמסריח של הציונים הבנת? זה לא דבת הארץ זה דבת הרשעים הציונים שכבשו את הארץ ורוצים לערבב אותנו בקלחת הזאת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא מבין | 16/05/20171
לפי התמונות נראה שהוא מנהיג ענק ורבבות חסידים נוהרים אליו.

אני לא מבין אבל, זה ההוא שדיבר נגד הורי שלשת הבחורים הי"ד? איך רבוש"ע עוד הולכים אליו? הוא קיצוני שבקיצונים, עוד הרבה יותר גרוע מדודו הרבי מסאטמר זצ"ל. העוורים פקחו עיניכם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש | 17/05/2017 
ולהמציא שהוא יותר קיצוני מדוד זקנו ואחריך לא יילך אף אחד, ואחרי הדעת תורה האמיתית יילכו רבבות עמך בית ישראל, הדא היא דכתיב כי לא תשכח מפי זרעו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"