דרמה בבג"ץ: השופטים כפו את אליקים רובינשטיין כמגשר במשבר ב'הדסה'

בעתירת הורי הילדים החליטו שופטי בג"ץ כי אליקים רובינשטיין יגשר בין הצדדים, על אף שההורים דחו את ההצעה. מחוץ לאולם הדיונים, שפכו ההורים את זעמם על מנהל בית החולים (בארץ)

 (צילומים: יונתן זינדל והדס פרוש - Flash90)
(צילומים: יונתן זינדל והדס פרוש - Flash90)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שמחה | 27/06/20177
שלום לכולם

שמעתי מאיש צוות של שערי צדק, פרופ' מיקי וינטרוב מנהל המחלקה, התנהג תמיד כמו פריץ, וכל פעם דרש להחליט כמה אנשי צוות יהיו במחלקתו, וכמה תקנים הוא חייב, וכידוע, הוא כבר איים להתפטר מס' פעמים בעבר, וכל פעם התקפלו לגחמותיו.

הפעם הןא מתמודד מול אריה כמוהו, פרופ' רוטשטיין, שאמר לו שהוא רק מנהל מחלקה, ולא בעל הבית, והוא כפוף להנהלת בית החולים, ואולם פרופ' וינטרוב רגיל שהוא עושה מה שהוא רוצה, אבל הפעם הבין שאם הוא יאיים, הוא ימצא את עצמו בחוץ, ואז הוא עשה דיל עם פרופ' "יהונתן הלוי" מנהל בית החולים שערי צדק, שהוא יתפטר עם כל הרופאים, והם ידרשו להעביר את המחלקה לשערי צדק, והיות שאין מחלקה נוספת בירושלים, הרי משרד הבריאות יהיה חייב להתקפל, כדי שיהיה היכן לטפל בילדים.

למעשה משרד הבריאות לא הסכים להתקפל, כי אז כל מנהל מחלקה חזק, יעשה שבת לעצמו, ופרופ' רוטשטיין שהוא לא ילד קטן, פשוט הביא אנשי צוות מבית החולים "תל השומר", שגם שם יש מחלקה מקבילה לילדים, ויש שם רופאים לא פחות אייכותיים, (באופן כללי, בית החולים תל השומר הינו הטוב בארץ).

וזה כל המריבה, כאשר פרופ' וינטרוב מוכן לחזור לבית החולים, אבל רק אם פרופ' רוטשטיין יעזוב, ולפיכך מדובר במלחמה על האגו, ולא על רפואת הילדים, אבל ליצמן הוא פוליטיקאי זה תפקידו, אבל פרופ' וינטרוב, שנשבע את "שבועת הרופא" מוכן לפגוע בילדים בגלל מלחמת אגו, ואפי' אינו מוכן לשמוע על מגשר מטעם בית המשפט (כנראה הוא יודע למה) ??????
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם | 27/06/20176
מסכנים ההורים שהם באמת קיבלו יחס מבחינת אנושי מהרופא מיקי אבל הם לא ביררו שחוץ מיחס יש מקצעית וידע רפואית לכו תבררו בחול מה אומרים על דר' מיקי ומה על דר' נומין שעובד באיכלוב שמסתכלים עליו הרבה הרבה יותר מומחה וברור שהשוחטים כאן בארץ אינם מגיעים לכרסוליים של חול וגם לגבי יחס ששם הרבה הרבה אנושי ומזקנים על ההרוים שלא יודעים לעמוד ולבדוק היטיב לגבי החלה מה טוב ומי טוב ואין באמת את הפאשרות לצאת מהקופסה שלהם ואהי מציע שההורים יעשו שוב שיעורי בית ויבדקו בדיוק מה הם עושים האם זה באמת טוב להם ולילדים שלהם או לא
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 27/06/20175
.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רותי | 27/06/20174
מה לליצמן ושר הבריאות??? מה בדיוק הוא מבין ברפואה בבריאות?? הוא בכלל למד רפואה?? הוא מבין בסיגריות וסופגניות...אם באמת היה איכפת לו מילדי הדסה המסכנים היה לו חצי שנה לפתור את הסכסוך. אחרי שבמשך שבוע ימים דאג רק להצתלם עם כל המי ומי כעת נזכר בילדים החולים. ליצמן צריך לפנות את מקומו לאיש יותר מקצועי ויותר לב ו רחמנות ממנו, איש שבאמת איכפת לו מהזקנים, חולים ומסכנים במדינה.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחמן | 27/06/20173
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 27/06/20172
כך נוהג ה' עם הרשעים, עליה לצורך ירידה.

תחילה מעלה אותם מעלה מעלה, נהיים פופולרים, ואז נופלים לתהום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שימי | 27/06/20171
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"