"כת חוטפי הילדים": האברכים התכנסו לאסיפת הרגעה

מאות אברכים התאספו הערב בבית הכנסת המרכזי בשכונת "משכנות יעקב" בבני ברק, ושמעו את הדרכות הגר"י סילמן ויו"ר עזר מציון באשר לשמועות המלחיצות על כת חוטפי ילדים • צפו (חרדים)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
פיצפון | 07/08/201715
כתבה חונקת!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 06/08/201714
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצי | 06/08/201713
גם בסנהדריה מורחבת בי-ם היה פרשה. ילדים שם סובלים מ ptsd. מה יכול להיות המקור לילד חרדי שפתאום כותב שתי וערב כל הזמן? מאיפה הוא למד על נוצרות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר שלמה | 06/08/201712
מהתפרצות הפרשה בנחלאות, יד לאחים טען כי אין כת כזו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הפלס | 06/08/201711
משמים שולחים גזירות אחרות ומשונות
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 06/08/201710
אין לכם מושג איזו היסטריה הייתה ב"משכנות", נתן קצת "הרגעה" לציבור
▾ דווח על תגובה זו  0 
מודאג | 06/08/20179
▾ דווח על תגובה זו  0 
שכל ישר | 06/08/20178
אין אחד בעולם שאומר זה לא הזוי ואין אחד שאומר שזה לא נשמע דמיוני. ואין אחד שיכול להצביע על העבריינים, ואין אחד שיוכל להביא עדות ברורה של בר דעת.

אבל המציאות, שעדות של ילד, לא אחד ולא חמש ולא עשרה..... לי אישית ידוע על עשרות! ילדים שיכולים להראות לך ולדבר איתך על דברים שבחוצותינו לומדים בגיל חתן וכלה או קצת לפני. ושום ילד מהמשפחות שלנו לא יודע לא על נצרות, ולא על יש"ו, ולא על כנסייות, ולמעשה יש עשרות ילדים (שאני יודע עליהם!) כאלו. ואני בכלל לא מונח בסוגיא.

האומרים שזה סיפור שנמצץ מהאצבע, איזה דמיון כל כמה מדומיינים, אומר כן או מתוך אי ידיעה, וזה סביר לומר כן למי שלא יודע, או מתוך רשעות ואכזריות.

והילדים שדיברתי עליהם הם מבתים הכי טובים, הוריהם אנשים יראים ושלמים. לא אמרתי שצריכים ליכנס להסטריה, ובין כך זה לא יעזור, ויותר מזה, אינני יודע אם האנשים, תקרא להם כת, אל תקרא להם כת, זה לא משנה, כלשונו של הר' סילמן שליט"א אנשים רעים, אינני יודע אם הקבוצה, וזה כן קבוצה, של האנשים הרעים מאד האלו, אינני יודע אם הגיעו לבני ברק, אבל אני כן יודע ומתריע ומזהיר שהיה כזה דבר בירושלים, והאומר שלא היה ולא נברא, לא רק שמראה טפשותו לדבר בנחישות על דבר שהוא באמת אין לו מושג מה מדבר, הוא גם מזיק לעצמו ולכל הצבור אם בגללו אנשים לא יגרסו את הסיפור ולא יעמדו על המשמר.

כל מי שבן או בת שלו מתחיל להשתין במטה, מראה שינוי דרמטי בהתנהגות, נהיה מופנם, פתאום לא רוצה ללכת לחדר או לבי"ס בשופו"א, צורח ובוכה, פתאום באמצע שיחה וכדומה נראה שהוא בעולם אחר, כל הדברים האלו לאו דוקא שח"ו נפגע, אבל שההורה יחקור קצת לעומק, לא בצרחות לילד - "האם מישהו נגע בך?! תגיד האמת!!" הורה שעושה כן הוא טיפש מטופש, ולאנשים האלו בא ר' סילמן להזהיר אל תיכנסו להיסטריה. אבל לשים לב, לשים לב, ואם ח"ו יש איזשהו חשש להביא הילד למקצוען שיודע בסוגיא הזו. לא סתם איזה פסיכולוג שלוקח מכבי או מאוחדת. זה חבל על הזמן והרבה יותר גרוע מזה. המפתח פה זה ליכנס לתת מודע של הילד. יש דיסאסוסיאציה. הילד עצמו לא רוצה לדעת ולא להכיר ולא להאמין. הוא קובר את הרגשות ואת המחשבות שהן מדי קשה לו להתמודד איתם. לזכור: הם מעדיפים ילדים חלשים, שלא ידברו. ילד שהם בטוחים שיתנגדו הם לא מתחילים איתו.

יש כאלו בירושלים שיודעים קצת איך לטפל בזה שכבר טיפלו בזה לשלש ארבע שנים ויש להם קצת נסיון. אולי יש בב"ב גם מנוסים בזה, אינני יודע. אני יודע רק שבירושלים זה זה סיפור אמיתי, וה' ירחם על עמו בכל מקום שהם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חכם | 06/08/2017 
אתה אומר שאתה לא בסוגיא אבל אתה יודע על עשרות ילדים. דיברת אתם בעצמך?

אתה מבלבל מה שר' סילמן אומר. מבואר בדבריו להדיא שהסיפורים על הנצרות מי-ם הם הבל. הוא אמר שנכון להיום אין הוכחה שקיימת "קבוצה". כנראה שאתה יודע יותר טוב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שכל ישר | 06/08/2017 
זה כמה שנתיים שאני לא נכנסתי לסיפור. עד לפני שנתיים שלש נכנסתי (בעל כרחי) לסיפור ראשי ורובי. אני גם בהתחלה אמרתי שזה סיפור בלי ידיים ורגלים, הפרוץ בסיפור מרובה על העומד עד שזה בטל בששים. לא אתה ולא ר' סילמן ולא רמ"ה הירש שנכנס לסיפור, וזה הגיע גם לר' אהרן לייב. זה כבר לפני כמה שנים, אף אחד לא יחדש לי שזה סיפור תמוה שנשמע שלא שייך בעולם כזה מציאות.

אבל מאידך, כן!!!!!! ראיתי כמה וכמה וכמה ילדים פגועים - הם נזרקו מחדר שמדברים על יש"ו!!!!!!!!!. אבא שלהם אברך תמים - הוא לא לימד את ילדיו נצרות!!!!! ילד בן ארבע לא ראה בבית ולא שמע בחיים שלו על מעשי אישות!!!!! איך הוא יודע!!!!! למה הוא מספר על "טאטי ומאמי" רעים שמכאיבים לו, נפשטים ערומים, מאכילים אותם את הצואה שלהם, ורועד כמו עלה כשברחוב רואה כומר?!?! אני יכול לכתוב עוד עשרים דוגמאות. בלי שמות אתה לא תאמין?! אז נגלה שמות של כל הילדים לך ולשני ולשלישי, וכו' עד שלא יהי' שייך בעולם שלילדים אלו יהי' שידוך או שיתקבלו לשום מוסד. א"א לפרט. נו, בסדר אתה לא רוצה להאמין אל תאמין, אבל דע לך שללכת להכפיש שזה דמיוני וסיפור מצוץ מהאצבע, מי שעושה כן הוא מזיק לציבור בצורה שא"א לתאר.

אני כן דיברתי עם הילדים ועם ההורים! אין לי מושג מה ר' סילמן שמע וממי הוא שמע ומה כוונתו. יכול להיות שבבני ברק זה בכלל לא הגיע. אין לי מושג. בירושלים כן היה כזה דבר. אם זה היה כת שטני, או קבוצה שעושים מה שעושים עבור בצע כסף, והנצרות הוא סתם כדי לבלבל הילדים שלא ידעו מה זה טוב ומה זה רע, ושלא יהיה להם קשר עם ההורים כדי שיהיו תלויים בקבוצה, אני לא יודע! זה נשמע הזוי, ואין צורך להוסיף בתסכול של כל אחד שנמצא בסוגיא על ידי שאלות פשוטות שכל בר דעת שואל מיד.

תגיד, עם מישהו בא בתש"א להעיד לך שהגרמנים לוקחים את כל היהודים ושורפים אותם והורגים אותם בתאי גז, איך אתה היית מגיב? שבעים שנה אחרי זה הסתכלות אחרת אבל מה היית אומר אז? נכון, אנטישמיים, רשעים, פה ושם הורגים מישהו, אבל שואה?! דמיונות! סיפור מצוץ מהאצבע!

אני לא אומר שכל סיפור הזוי צריכים להאמין בגלל שהיה שואה - אני כן אומר שאם יש עדויות רציניות, לא לגרוס הוא טפשות ורשעות. עוד פעם אני לא יודע מה ר' סילמן שמע, וגם אפי' שמע, יכול להיות שחושב להכניס פאניקה והיסטריה יכול להיות יותר גרוע. אני שמח שאני לא צריך לעשות ההחלטה הזו. אבל להגיד שהכל נערישקייט ולא היה ולא נברא, זה פשע עצום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 06/08/20177
▾ דווח על תגובה זו  0 
זלמן לייב  | 06/08/20176
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש | 06/08/20175
▾ דווח על תגובה זו  0 
סם | 06/08/20174
שמואל ארגמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתעניין | 06/08/20173
מעלה דמיונות אצל הילדים

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מ-ל-ה: | 06/08/2017 
אם כבר נגעת בעניין של תרייג

בל נשכח שרוב הילדים היום קוראים סיפורי קומיקס

זה ממש להיט היום יש לשים לב מה הם קוראים שם ומה תןכנם

לפעמים שאני הולך לסופרים גדולים בעיקר סמוך לבית הילדים פשוט פותחים ספרייה סמוך למדפי הספרטנים ושוקעים שם בתוך הסיפורים על אף שהאבא אינו יודע מה תכנין

באו יחד נישא תפילה שיותר לא יקרו סיפורים מצמררים כאלו ושזה ייגמר רק בקומיקסים מבוקרים וכן הלאה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 06/08/2017 
יש בזה יותר ממשהו....

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהי | 05/08/20172
זו בשורה של ממש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מישהי | 05/08/20171
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"