כיכר היום: נפתחו אירועי ה"כלייזמרים"

בצפת נפתחו אירוע "הכלייזמרים". אלפים מרחבי הארץ החלו מאמש לזרום לעיר. בהופעות: אומנים דתיים וחרדים. בפנים: צרור תמונות (כיכר היום)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יהודי | 13/08/20104
יש להם תמיד את ה"תמונות היפות
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 11/08/20103
בשעה 7 בערב עמדנו בפקק של שעה, שהתחיל לפני מירון ונמשך עד לחניון עין זיתים. רבבות אנשים גדשו את העיר העתיקה. היה נפלא.

אמנם גם בירושלים בין החומות התיחלו בשנים האחרונות לערוך משהו דומה, אבל אין להשוות פסטיבל הכלייזמרים בצפת, שהוא מופע מושקע מאד עם סאונד מעולה, ואומנים בעלי שם, לזה שבירושלים שנערך בהשקעה מינימלית ועם אוסף של נגנים שמעולם לא למדו מוסיקה. ההבדל בין השניים, הוא כמו בין שמיים וארץ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 12/08/2010 
זה כבר לא הכליזמר האותנתי. זה אולי הופעה עם סאונד טוב ואפקטים טובים אבל את המומנט של נגוני כליזמר הם סילפו.יש מוזיקה מודרנית ועדכנית ויש את ניגוני הערגה והגעגועים שזה כליזמר, וכל נסיון לערבב ביניהם הוא צורם,בקשר למקצועיות הכליזמרים בירושלים אני חושב שהלימודים בצורה מקצועית מוסיפים כל מיני טכניקות וידע כללי על הנושא אבל הרבה יותר מזה זה מי שנולד עם חוש הנגינה ומפתח את זה עם הזמןנשמע הרבה יותר טוב ומגיע יותר רחוק
▾ דווח על תגובה זו  0 
צפתי | 11/08/20102
כיום הרבה מאמני הכליזמר התאגדו בירושלים בראשות אברהם לייב בורשטיין שמחזיק הרבה חומר תיעודי הסטורי ומקיף על הכליזמרים של המאה האחרונה. אברהם לייב הנ"ל הינו אמן בחסד עליון שעושה הרבה צעדות כליזמר באווירה הנפלאה בין חומות ירושלים העתיקה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריע | 11/08/20101
שמעתי שבצפת היה אתמול הפגנה ספונטנית נגד אותם כליזמרים בגלל שהרקידו מעורב, זה נכון?

מישהוא יכול לברר לי את העניין?  
▾ דווח על תגובה זו  0 
לירן | 12/08/2010 
קודם כל כן, אין מחיצה והציבור משתדל כמה שיכול שיהי בנים בצד אחד ובנות בצד אחר.

בנוגע לריקודים- אני בספק אם יש בכלל מקום לרקוד. כמעט והיא אפשר לזוז, במקרה הכי גרוע,כמה בחורים קופצים במקום ומוחאים כפיים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צפתי | 11/08/2010 
למה נראה להם שאפשר לעשות בכלייזמרים הפרדה???
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"