הילולת ה'דברי יואל' מסאטמר • תיעוד ענק

ביום שישי חלה הילולת האדמו"ר בעל ה'דברי יואל' מסאטמר זצ"ל שנפטר לפני 38 שנה, בכ"ו באב תשל"ט • צפו בתיעוד ענק ומקיף מההילולא, עריכת השולחן ורבבות העולים (חרדים)

צילום: אחים לאנשטעסווקי (צילום: אחים לאנשטעסווקי)
צילום: אחים לאנשטעסווקי (צילום: אחים לאנשטעסווקי)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
צדיק הדור | 22/08/20172
ביום חמישי האחרון ציינו בחסידות סאטמאר את היארצייט של הרבי ה'ויואל משה', בטיש ענק במסגרתו לאור קריאת האדמו״ר הצדיק רז"ל שליט"א לפתוח וועד הצלה שישמש כארגון גג לכל משרדי וארגוני הצלה שנלחמים נגד גזירת הגיוס (מהם יש עכשיו כ-15 משרדים שונים). הוועד ישמש כבסיס תמיכה לכל הארגונים הללו, ולכן החליטו על פתיחת מגבית ענק ביומא דהילולא.

כמו כן, הזכיר האדמו"ר את "הגזירות הנוראות נגד החינוך הטהור" ובישר שמחר (ערב שבת) יחלקו על ידי המפעל ״שקל הטהור״ מיליוני דולרים לכל המוסדות על טהרת הקודש. "הציבור ישלח מיליונים להילחם בגזירות" "הציבור ישלח מיליונים להילחם בגזירות" "הציבור ישלח מיליונים להילחם בגזירות" "הציבור ישלח מיליונים להילחם בגזירות" "הציבור ישלח מיליונים להילחם בגזירות"

האדמו״ר דרש אודות גזירת הגיוס שכולל עכשיו כבר גיוס בנים ובנות רח״ל לצבא השמד. וטען כי בעצם כל כוונת הראשי ורשעי המדינה של שמד וזימה, שהציבור החרדי ייטמע ויתערב עם הרחוב החילוני, הן ע״י לימודי אקדמיה והן ע״י הגיוס לצבא.

האדמו״ר שלח רמז עבה לכל אלו שחושבים שע״י ישיבות וועדות בכנסת שמאשימים אותו ואת חסידות סאטמר בניהול המאבק נגד הגזירה הוא יפסיק בפעולותיו, ״אנחנו עומדים במלחמה נגד מדינה שמפזרת מיליארדים דולרים להעביר את זממם הרע ולהתבולל את הציבור החרדי במישרין ובעיקופין, אבל אני מבטיח שלא נפחיד ולא נרתע, הציבור פה ישלח בעזרת ד׳ הרבה מיליונים דולרים ללחום נגד כל הגזירות שלהם״ וזה לכאורה גם כולל המלחמה נגד הרשעים המסיונרים והמשומדים של ועד הישיבות.

כ"ק מרן האדמו"ר הצדיק רז"ל שליט"א מחזק אותנו. אנחנו כאן בארץ ישראל מלאים בכבוד והערצה לרבי זלמן לייב שליט"א שדואג ועושה הכל למען שארית הפליטה כאן בארץ הקודש שלא נתבולל בין החילונים שגוזרים גזירות ומטילים מכסות לצבא השמד שלהם שהמטרה שלהם להחריב את היהדות החרדית ולשלב אותנו בין פורקי העול, על כן אנו מודים לרבי שליט"א ולכל חסידות סאטמר המפוארת ולכל אחינו שבגולה שדואגים ועוזרים לנו. מהשמים זכו חסידי סאטמאר לכ"ק מרן האדמו"ר שליט"א שהוא ת"ח ויר"ש ומוסר נפשו למענינו כאן בארה"ק.

כ"ק מרן אדמו"ר הצדיק האדיר מסאטמר שליט"א הוא צדיק יסוד עולם עולם, עוסק יומם ולילה להצלת הדור, יחד עם כל גדולי ראשי הישיבת ומנהיגי הדור בארה"ב, ובראשם רבינו מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי אהרן משה שכטר שליט"א, ומרן ראש ישיבת לייקוואוד הגאון הגדול רבי ארי' מלכיאל קוטלר שליט"א, שהם שני המנהיגים של כל היהדות אמירקאים, ביחד הם עושים כל מה שבידם לעזור לאחינו תושבי ארה"ק להשאר חרדים עוסקים בתורה ובמצות, ולחזק את הלוחמים בארה"ק שבראשם גדול הדור ומנהיג של כל הדור הזה הצדיק הגדול מרן ראש הישיבה רבי שמואל אויערבאך שליט"א.
▾ דווח על תגובה זו  0 
זלמן | 22/08/20171
"ויואל משה לשבת", המדריך למורשע בעבירות סמים ו/או הלבנת כספים ו/או עבירות מירמה, לפני הכניסה לכלא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנונימי | 22/08/2017 
כניראה שהם באמת צרכים מדריך ממש כו דעש של היהודים סטמר עברינם שם כסף וכבוד אם כל הפשעים שלהם אני מכיר סיפור מקרוב על שיחיתות שלהם

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"