תיעוד: הראשון לציון במסע חיזוק באילת

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף יצא השבוע, עשרת ימי תשובה, לביקור בין יומיים בעיר המרוחקת אילת, בכדי לחזק את הקהילה הדתית בעיר • צפו בתיעוד (חרדים)

 (צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
"יצחק בני... | 28/09/20173
חומש במדבר (פרק כ"א, פסוק כ"א) מבאר רש"י את הסיבה לכך שבמקום אחד אומרת התורה שעם ישראל שלח מלאכים למלך האמורי ואילו במקום אחר מיוחסת שליחתם למשה רבנו בלבד: שמשה הוא ישראל וישראל הם משה, לומר לך שנשיא הדור הוא ככל הדור, כי הנשיא הוא הכל".

הזוהר הקדוש אומר שאותו תפקיד שמילא משה רבנו בתור נשיא הדור ממשיך בכל דור ודור בזוהר (תיקון ס"ט) כתוב: "אתפשטותא דמשה בכל דרא ודרא" ובמדרש (בראשית רבה פרק נ"ו) מובא: "אין דור שאין בו כמשה" מרדכי שבדורו כמשה שבדורו דהיינו שמשה רבנו- נשיא הדור -ישנו בכל דור ודור .

מובא בספרים הקדושים שנשיא הדור הוא גם משיח שבדור.(פירוש ברטנורא על מגילת רות,רבי חיים ויטל במרגליות הים,תשובות חתם סופר ו,צח). וראה שדי חמד שם: " בדרך הזה הי' משוער אצלם בכל דור מי הוא . . רבינו הקדוש . . כדורו אמרו וידעו שהוא המוכן .
▾ דווח על תגובה זו  0 
באמת | 28/09/20172
מקומות אחרים נאלצים "להסתפק" במו"ר הגר"ד יוסף שמכתת את רגליו בכל פינה בארץ......

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 28/09/20171
במה זכתה העיר אילת שמורנו ורבנו מחזק אותה יותר למשל מדימונה או ירוחם ועוד?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 28/09/2017 
אתה באמת שואל?

מקום שכמעט אין חרדים זולת כמה אברכים שיורדים בשליחות ממה הילדים ישאבו רוחניות?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"