כשאבי דיכטר סייר בגאולה עם יוסי דייטש • צפו

ביום שישי האחרון, ערב שבת קודש, הגיע ח"כ אבי דיכטר יחד עם משפחתו לסיור בשכונת גאולה המיתולוגית יחד עם סגן ראש העיר יוסי דייטש • צפו בתיעוד מהסיור (ברנז'ה, אנשים)

 (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מבולבל | 14/11/20174
עד מתי עד מתי נתעלם מה ששלוחא דרבנן עושים ואין פוצה פה ומצפצף
▾ דווח על תגובה זו  0 
תלמיד הגריא"ל  | 13/11/20173
האם זה לא מושב ליצים? האם זה לא נקרא התחברות לרשעים? האם זה מתאים לחרדי עם זקן כה מכובד לשבת ליד אישה פרועת ראש ולזלול? האם ידוע לו כי אסור לעשות ברכה נגד אשה פרועת ראש וזה נקרא ערווה? האם הוא חושב שזה מוסיף לו ולחסידות שלו כבוד גם לא בעיני החרדים "וגם לא" בעיני החילונים וששונאים כל חרדי באשר הוא? האם על זה התכוונו הרבנים ושלחו אותו להיות השלוחא דרבנן, האם מרן ראש הישיבה הגרי"ל שליט"א יודע מזה ועולה על הדעת שזה קורה? האם ראוי הוא לקבל התואר "רבי" יוסף דייטש, האם לא צדקו הרבנים שאסור לדרוך בעיריות ובכנסת כדי להגיע לאן שמגיעים?, האם הם כל החבורה שם בכלל נטלו נטילת ידים בבוקר?

אין, דברים כאלו מקומם מבלבל מתסכל, נכון צריכים לפעמים להעלים עין אבל כמה אפשר? הרי דברים כאלו קורה יום יום זה פשוט מגעיל,

לאלוקים פתרונים! ולה' הישועה,
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 13/11/20172
▾ דווח על תגובה זו  0 
חונה | 12/11/20171
מרגש במיוחד יוסלה במיטבו עוד שנים ידובר על הביקור חבל שאביב של יוסל לא זכה להשתתף בביקור
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"