נשיא ישיבת פוניבז' בביקור בארה"ב הגר"א כהנמן • תיעוד

בבורו פארק שבניו יורק נערך מעמד הדינר השנתי לטובת ישיבת פוניבז' ומוסדותיה בראשות נשיא הישיבה הגר"א כהנמן שנשא שיעורים ושיחות בהיכלי התורה והישיבות. צפו (חרדים)

 (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
בוגר | 29/11/20174
אין סוגי' בש''ס שהוא אינו מתמצא בה, שואלים אותו בכל מקצועות התורה ובכל מקום הוא שופע, לבד מזאת שהוא בעל זיכרון נדיר ביותר, כידוע רוב שעות היממה הוא הוגה בתורה, ו''מצטנע'', הוא בטבעו סולד מכבוד, מעולם אינו נדחף למזרח, וסולד מכל מי שמדבר אליו בגוף שלישי, הוא אוהב את הפשטות, תראו את ביתו הפשוט - מנהל גן ילדים יש בית פי 5 מביתו -
▾ דווח על תגובה זו  0 
טוביה | 27/11/20173
▾ דווח על תגובה זו  0 
פונביזר | 27/11/20172
הנשיא הוא גם כהן,אולם אמרו חז"ל טוב ממזר תלמיד חכם מכהן גדול עם הארץ,
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 27/11/20171
הוא מכונה "נשיא הישיבה" שנשמע מזה שהוא בתפקיד ניהולי בלבד, אבל האמת שהוא ת"ח שכל ישיבה היתה מתכבדת בר"מ כזה. הוא מוסר בפוניבז' שיעור כללי כל שנה ביארצייט של סביו הרב מפוניבז' זצוק"ל.

וזה התחיל באמת מסביו שגם הוא הסתיר את עצמו, בתור 'מייסד ישיבה' וקריה וכו', ואמר עליו הגר"ש רוזובסקי זצוק"ל שזוכר שבחו"ל היה הרב מפוניבז' בשורה אחת עם גדולי הדור כמו החפץ חיים ורבי חיים עוזר, אבל כשבא לארץ מהשואה פשט את איצטלת גדול הדור ופעל בעסקנות. אלו אנשים גדולים שפועלים כל ימיהם במסירות למען אחרים. והלוואי שירבו כמותם בישראל, בדור כזה שכל צוציק שם פראק ונהיה רבן של בני הגדולה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פונביזר | 27/11/2017 
איסור חמור מאד לזלזל בגדולי ישראל,סבו "הרב מפונביז" היה ת"ח מופלג,אמנם היה עסוק גם בבנית הישיבה והחזקתה אולם את תלמודו לא שכח,לנכדו אין מה לשכוח כי לא למד מימיו,אין רצוני להשמיץ עוד את "נשיא הישיבה" לכן אני מסיים כאן
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"