הגאב"ד מגיע ליפו; התלהטות בירושלים

הגרי"ט וייס ישתתף בעצרת מחאה בכיכר השבת, ומשם ייצא ליפו למתחם הקברים. ובינתיים: אתרא קדישא מאיימת להבעיר את הר הצופים

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מנשה | 16/09/20104
למה לא רואים את החרידים מפגינים על גזילת זכויות היהודים ומניעת תפילה יהודית בהר הבית, בית אלוקינו לפחות כבית קברות אוי לאותה בושה!!!...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרכוס | 15/09/20103
המחקר האקדמי הוא היורש של חכמי חז"ל

זה לא מובן לחרדים, אבל כפי שתלמידים של פעם היו מגינים בגופם על מוריהם, גם היום סטודנטים מוכנים להגן על טוהר המדע בכח הזרוע. ישר כח.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרון | 15/09/2010 
מעניין מאוד!
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 15/09/20102
חילול ה' שנעשה במחאות, גרוע פי אלף מחילול ה' בעיניני עצמות! קצת שכל!!! תראו איך כולם מחשיבים אותם כקבוצת מופרעים ואפילו מרחמים כאילו הם "לא בסדר בשכל" כן ממש ככה, מה התועלת ומה הם מנסים להשיג שליטה על אנשים לא שומרים תורה ומצוות, שיתחילו להחזיר בתשובה אותם?!!? (יש חסידים,ליטאים,עדה חרדית,שעושים את זה בכלל??)אולי יצא משהו עדיף מהשטויות שלהם,כלל אחד יש בנידון: אל תתערבו, או תתערבו בצורה מכובדת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
זאב | 15/09/2010 
כשיחפרו את קברך (לאחר 120 שנה) ועצמותיך יזרקו לאשפה וביותר טוב למכור את האיברים ראשך ועיניך וכו' לאפריקה השחורה להציגו על המדפים, אז בניך ישמרו שלא להפריע להאריכילוגים את עבודתם ויצאו מזה קידוש השם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 15/09/2010 
לא אמרתי לא למחות,תקרא עד הסוף, הרי עיניך רואות מה יוצא מזה, אז מה אתה מנסה להפחיד כאילו שאם ניתן להם לחפור בלי מחאה כל הקברים שבארץ יהיו לאבדון קצת הגיון, כל המחאות האלו עברו מן העולם בתועלת שבהם, צריך דרכים אחרות!!! (שים לב שנוצר מצב שבו לא סופרים כל הפגנה חרדית)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו | 15/09/2010 
הא?????????????
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 15/09/2010 
מכיון,שההפגנות השיגו את ההיפך מקידוש ה', עובדה!!

מכיון, שכל נושא העצמות והקברים הפך כביכול רק לקיצונים.

מכיון, שהאלימות היא מנת חלקה של כל הפגנה, (מכל סוג שאפילו דומה)

מכיון, שספק אם מדובר בקברי יהודים.

מכיון, שלא כל הרבנים בעד ההפגנות (אומר משהו לא)

מכיון, שההפגנות גורמות צער לאנשים נשים טף וזקנים(ראה גאולה וכד')

מכיון שההפגנות הפכו מזמן למאבק כוח שמחטיא את המטרה, ומה שנשאר זה פוליטיקה גרידא. (ראה ערך "אלקטרה")

מכיון, שרוצים ה"עדה החרדית" לרדת מהעץ, ולא יודעים איך - - - אני יוריד אותם.שנו כיוון! דברו יפה ! הגיעו להסכמות! הפגינו בצורה מכובדת (יש מספיק "רבעעסקונים" [עסקנים שנקראים רבנים])הוכיחו שאכפת לכם באמת, וכולם יהיו איתכם,
▾ דווח על תגובה זו  0 
סטודנט | 15/09/20101
אנחנו נחכה לכם עם מקלות. רוצים להפגין ולהיות אלימים? תעשו את זה בבית שלכם בגאולה ובמאה שערים. תבואו להר הצופים ותיתקלו בנו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"