קראון הייטס: איל ההון הליטאי תרם כמיליון דולר לקעמפ חב"די

בדינר למוסדות 'אהלי תורה - אהלי מנחם' של חסידות חב"ד בקראון הייטס, התקבלה תרומה נכבדה ולא שגרתית נדבת הנגיד הליטאי הרשי פרידמן (חרדים, בעולם)

 (צילום: מאיר פליסקין)
(צילום: מאיר פליסקין)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
 | 10/07/20186
למספר 5

וודאי הם גדולים .אבל מה לא עושים בשביל ביזנעס

כל המטרה רק ביזנעס.ואני שמח זה גם טוב.

אבל כל העולם מחכה לביזנעס כזה ואני אאחל לכולם פרנסה טובה.הרבח ידעה איך עושים לכיס הרבה .לקח חסידות שלמה השקיע מלא כוחות והצליח.שכולם יצליחו
▾ דווח על תגובה זו  0 
דתי | 22/06/20185
אין על חבד לאן שלא תלך הם יהיו שם לצדך,היחידים שמתעסקים על כל הציבורים חרדים דתיים חילונים ואפילו גויים ובכל מקום הם רק נותנים,בשונה מאחרים שבעיקר מבקשים...ובנוגע לפילוג,במקום לחפש אשמים שכל אחד יפעל בעצמו להוציא מהראש שלו סטיגמות שקריות שמקורן מחוסר ידיעה מוחלט ממה שנעשה בצד השני,..ופשוט להתחיל להתעסק במה שצריך,לדוגמה-מה שחבד עושים,קירוב יהודים לאביהם שבשמיים.כשבראש ובראשונה תקרב את עצמך שזה בלתי אפשרי כלל היום ללא לימוד עיוני ומעמיק בסיפרי חסידות חבד,החל מספר התניא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
Montreal  | 11/06/20184
הוא בכלל אינו ליטאי, מוצאו ומוצא משפחת אשתו הם מחסידי סאטמאר מהונגרי׳/רומני׳, רק הם נהיו קצת מודרניים בלבושם
▾ דווח על תגובה זו  0 
גאהר א... | 11/06/20183
קודם כל הוא לא ליטאי , הוא מה שנקרא בלייקוואוד ״א היימישע״ היינו אויבערלאנדער , זה מה שקורין בארץ חוג חתם סופר

והשנית הוא עושה ביזנעס עם חסידי חב״ד שהרי הוא בעל הבית של מפעל הבשר הראשי שמשווק בשר בהכשר רבני חב״ד , בעיירה פוסטוויל שבאייוו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ליטאי שפוי | 10/06/20182
להבדיל מהאחרים שאימצו את המפלג ולא את המאחד!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנונימי | 10/06/20181
בחו"ל אין פוליטיקה, כולם יהודים. ולוואי גם שבארץ ידעו להשכיל זאת. הרבי אמר עשיתי כל שביכולתי לעשות לקירוב הגאולה, עכשיו הכל בידיים שלכם, אז אולי התפקיד שלנו זה להתחיל להוריד את כל הפילוג הזה, בין חבד לליטאים, ואז משיח בא מיד.

הצעירים של היום לא מחפשים מחלוקת, הם מחפשים אמת, המחלוקת הזו הורסת כל חלקה טובה במחנה החרדים.

הרבי מחכה שהשלום יגיע בין המחנה הליטאי לחבדי, ואז יבוא גואל בקרוב ממש. בתחית המתים ניזכה לראות את הרבי שמח. אם אנחנו רוצים רבי שישמח אנחנו צריכים לעשות אהבת חינם. די די ודי מה ניראה לכם , משיח מחכה בפתח ומחכה שחבד והליטאים יעשו שלום והוא בא. זהו מספיק להתבכיין על מה שהיה, זה ניגמר, כולם רואים לאט לאט שאנשים מתקרבים לחסידות, לא צריך כל הזמן לבכות. פעם גם התנגדו לספרי הרמבם וב"ה אחכ ראו שזה מה שצריך, אז עכשיו אנחנו רואים בחוש שזה מה שהדור מחפש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנשין | 11/06/2018 
המילה הידועה ׳המסנגדים׳ ותפסיקו להשתלח בדרך התורה הליטאית בכל שיעור שלכם ובכל התוועדות במרומז ובפירוש. ותפסיקו לחנך את ילדיכם על סיפורי ההלשנות והמאסרים... ילד לא יודע להבחין במחלוקת לשם שמים לשאינה כזו.. ואולי גם הגיע הזמן שתתחילו להזכיר וללמוד גם מגדולי התורה הליטאים כגון הגרא וכד׳ ואולי תכניסו לביה״כ גם עלונים אחרים ולא רק חבד..
▾ דווח על תגובה זו  0 
א | 11/06/2018 
הרבי ? שהם יקשיבו לך ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 11/06/2018 
הביא מושגים חדשים ובריאים לעולם התורה והחסידות
▾ דווח על תגובה זו  0 
משיחיסט | 11/06/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 11/06/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 10/06/2018 
אני לא חבדניק ...

אבל קבלת האחר שלהם היא מודל לחיקוי ואתה לא צריך להיות חבדניק כדי להיות חבדניק ...

כולנו חבדניקים מחזיק לכם אצבעות

אוהב אתכם!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"