הגרי"ג אדלשטיין והגרב"ד פוברסקי נפגשו

תושבי בני ברק נדהמו לראות את האחווה הנדירה והחביבות הרבה השוררת בין גדולי ראשי הישיבות שנפגשו לאחר תפילת מנחה בישיבת פוניבז' ושוחחו יחד על נושאי השעה (חרדים)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חצקל | 25/06/20184
..בדיוק עליהם נאמר.." אז נדברו יראי השם איש אל רעיהו.." כל אחד רוצה בכבוד זולתו..אם כך היו נוהגים כל..בעלי הפראקים..שנקראים ראשי ישיבעס. לא היה שום פילוג בישיבות..לשמוע את המילים של רב בערל פוברסקי..ולהשאר בתדהמה..שבעים שנה לא היה בנינו שום מריבה כעס מתח או מחלוקת.. מבהיל מבהיל. אלה בעלי מידות אלה הם מוסרי התורה באמת..עוד ינובון בשיבה..כזה ראה וקדש..
▾ דווח על תגובה זו  0 
ארי | 25/06/20183
מדור דור עמינו הונהג כך בדיוק! כזה ראה וקדש!

לדאבונינו במצב העכשוי זה נהיה חידוש!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 25/06/20182
הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים פרקוביץ | 25/06/20181
עוד ינובון בשיבה...

הלוואי נזכה ללמוד מהם איך אפשר להנהיג יחד את הישיבה הנחשבת והיוקרתית ביותר עשרות שנים באהבה ואחוה ופירגון הדדי אני זוכר שלפני שנים נקלעתי בליל יוט לפוניבז וראיתי את רבי גרשון הולך לרבי

ברל לאחל לו גוט יומטעב מיד רץ לקראתו באומרו אני גם תלמיד שלו וידוע מפי השמועה שרבי גרשון תמיד ביקש שר' ברל יגיד את הקדיש דרבנן ושיכבדו רק אותו בכל הכיבודים שמכבדים ראש ישיבה לאורם נלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"