ימים טובים: מה בין שנאת חינם לאמנות בחרדה?

סיפורה של תערוכת אמנות ייחודית - "אמנות החרדה" שוברת את הסטיגמה הקיימת בציבור החרדי על חולי נפש * עזרה נפשית במהלך החיים אינה פריבילגיה, היא הכרח קיומי. אנשים מצליחנים מאפשרים לעצמם עזרה שכזו תדיר, אז על מה הבושה? * בשבוע של תשעה באב בואו נפנים: בוז למקבלי עזרה נפשית – זו גם שנאת חינם!

 (צילום: אומנות באמונה)
(צילום: אומנות באמונה)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
נעמי | 29/07/20182
כמי שעוסקת בתחום גוף נפש, אירועים רגשיים משמעותיים שאדם חווה והיה לו קושי לעבד אותן, ו/או טראומות יכולות להשפיע על הנפש, אבל גם מחלות פיזיות המקור שלהן בקונפליקט רגשי בלתי פתור, קושי לעכל מצבים מסוימים. במילים אחרות חולי נפשי או חולי גוף הן סימפטום למה שמתחולל מבפנים, וזה שהנושא הנפשי מוצנע ואפילו מוחבא זה מחוסר ההבנה שהכל מגיע מהנפש. ואפשר גם אפשר לעזור בהרבה מצבים של חרדה, דכאון וכדו', לצאת מאפלה לאורה, ואם היתה מודעות לטפל בבעיות רגשיות/טראומות וכדו' בזמן, לא היו מגיעים אנשים למצב של מחלות נפש קליניות. חשוב מאוד לעלות את המודעות והשיח בענין ולפוגג את הבושה סביב מחלות הנפש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פסיכולוג | 27/07/20181
הם היו מבינים שכולנו חולי נפש.

כל מי שנגוע בגאוה, קנאה, שנאה , ביקורתיות וכו הלאה (ומי יכול להצהיר על עצמו שהוא שלם בזה?) לוקה בחולי נפש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"