פיקוד העורף הודיע: שגרה מלאה בנתיבות

אחרי יותר מיממה של מתיחות עזה באזור הדרום בשל הירי מכיוון עזה על ישראל הודיע צה"ל כי בנתיבות ניתן לחזור לשגרה מלאה וכן על הקלות ביישובים הקרובים לגבול (ביטחון)

 (צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מאחורי הקלעים | 10/08/20182
מדוע יש הפסקת אש אתם יודעים?? פשוט נגמרו לצהל המטרות ברצועת עזה וחמאס התעייף מעט.. וכדי שהחמאס יוכל לנוח קימעא לבנות עוד כמה מטרות ריקות מאדם מדינת ישראל במחווה הומניטרית מאפשרת להם לבנות אותם. וברגע שהחמאס ינוח ויואיל בטובו להתחיל סבב חדש בכוחות מחודשים ורעננים אנחנו נכנס לעימות חדש וכמובן עד שחמאס יתעייף ויקבע הפסקת אש.. חמאס היקר מדינת ישראל לרשותך רק תגיד מה אתה רוצה ומתי רוצה. איפה כל הכוחי ועוצם ידי??? איפה ביבי וליברמן??? עד מתי נהיה שפנים ?? מה איראן וחיזבאללה וכל האויבים שלנו רואים?? אם אנחנו לא מצליחים להתמודד עם עזה איך אנו רוצים להתמודד עם האיום מצפון והאיום מאיראן?? ביבי תן תשובות לעם!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתן | 10/08/20181
פשוט בזיון במקום לחרוש את המקום הארור הזה שנקרא עזה פשוט מורידים כמה בניינים ריקים שגם לפני ההפגזה התריעו והזהירו. הם בחמאס לא מתריעים ולא מזהירים! חוקי המשחק חייבים להשתנות להוריד ראשים וחיסול חשבונות רק ככה (אולי) החמסניקים יירגעו...
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"